Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 2.2 urS4

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi 2.2 urS4

Muutama viikko sitten kävin hakemassa kuvien auton pitkän etsinnän tuloksena. Kerrankin löytyi semmonen mitä ei juuri tarvitse alkaa ehostamaan , joka puolelta vaan perus siisti yksilö.

Hommasin puuttuvat merkit takaluukkuun. Onko kellään tietoa niiden kohdista niin voisi liimata ja vahata tässä joulun aikana :)

Kesävanne ehdotuksia otetaan, myös vastaan ehkä jotain parempaa audin vannetta tai ihan jotain muuta...

Onnea hienon yksilön löytämisestä! Onko tarkoitus pitää alkuperäisenä vai pelastaa museoinnilta?

Comment

Voit löytää foorumilta vanhoja juttuja autosta minun kirjoittamana. Kyseessä on minun vuonna 2003 maahantuomani yksilö.

Pistähän auto minttiin.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja settari Näytä viesti
        Onnea hienon yksilön löytämisestä! Onko tarkoitus pitää alkuperäisenä vai pelastaa museoinnilta?
        Kiitos Tarkoitus pitää vakiona kun semmoisena säilynyt.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Jyppe Näytä viesti
          Voit löytää foorumilta vanhoja juttuja autosta minun kirjoittamana. Kyseessä on minun vuonna 2003 maahantuomani yksilö.

Pistähän auto minttiin.
          Okei mielenkiintoista! Täytyy lukea. Tää tais olla Suomessa maalattu ympäri jossain vaiheessa? Ehdottomasti laitetaan vaikka hyvin sitä on kyllä pidetty!

Comment

Vau, upea on. Sisäkuvia kiitos! Vanteeksi käypi joku tuon aikakauden vanne koossa 17” tai 18”. Kyllä ne takakontin merkit google-kuvien perustella osuu ihan hyvin.

Comment

Working...
            X