Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

RS4 B5 Misano

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    RS4 B5 Misano

    Tehdäämpäs tälle yksilölle oma topicci kun tämä nyt tietysti projektiksi alkoi vajuta, vaikkakin aluksi haaveilin että olisi mentykkin pussihousulinjaa tämän kanssa. Mutta eipä se onnistu kun harrastaja luonne olen.

    Auto on siis Audi RS4 B5 2.7 Bit 2000vm, Misanon punainen ja hitec kangas/mustanahka sisutalla varustettuna, kattoluukku jne. Orkkis soitin on hukattu joskus ja tilalla Sonyn 2din yksikkö. Minulle tullessa oli tehty putkisto Milltek catback, alustaksi Vogtland ja vanteina 19x9" B9 RS:n vanteet.

    Tarina tämän yksilön kohdalla aikaisemmissa omistajuuksissa vähän auki. Mutta olen ilmeisemmin 5 omistaja Suomessa. Ensimmäinen Suomalais omistaja oli vaihdattanut koneen 100tkm vähempi ajettuun koska alkuperäisessä koneessa oli matalaöljynpaine -ongelma. Tuo 2 Suomalais omistaja ei itselläni tiedossa, joten saa avata tarinaa jos jollain on hänen omistusvaiheista tietoa. 3 omistaja on forumillakin vaikuttava henkilö, hänelle kiitos historian avaamisesta. Hänellä auto oli ilmeisemmin ollut käyttöautona Kiteellä ja sitten vuonna 2012 auto oli jätetty latoon seisomaan koska olisi pitänyt tehdä jakopäätä, paikata öljyvuotoja ja pientä sipistelyä sieltä täältä. Sitten 2020 elokuussa Hirvosen Mikko kävi tämän pelastamasta sieltä ladosta ja alkoi entraamaan kuntoon seuraavan talven aikana. Moni asia johti toiseen ja keväällä 2021 Hirvonen poti kevyttä autokuumetta ja uhkasi myydä RS:n. Tilanne eskaloitua vakavan ja pitkän harkinnan jälkeen (alle 2 vuorokautta meni kun tein ostopäätöksen enkä ollut autoa edes nähnyt livenä) sovittiin että tulen Kiteellä käymään kahvilla ja katsellaan autoa ja mietitään kauppoja. Mutta kyllähän sieltä piti Misanolla kotia päästä lähtemään, koska yleensä nämä asiat tehdään tunne ja fiilis pohjalta.

    Itse ajelin tuon viime kesän 2021 lähinnä Hirvosen jäljiltä. Hän oli tehnyt jakopää rempan, fiksannut öljyvuodot, käynyt jarrut läpi ja alustan muutenkin. Itse myllytin ja pinnoitin maalipinnan sekä putsailin yleisesti. Sekä jatkoin kuluneiden ja rikkoituneiden pisteosien entrausta/uusimista. Tuli käytyä klubin kruisingissa ja muissa auto miiteissä mitä nyt maailmanlopun taudin välissä saatiin järkättyä. Parhaimpina ehkä vuosittainen biturbo miitti Himoksella jäi edellis kesältä tapahtumista mieleen, monestakin syystä.

    Suunnitelmia oli jo heti alussa muodostunut että jatketaan korin ja alustan entrausta. Eli talven tullessa auto pukeille, takapäästä apurunko ja kaikki muukin irtoava pois, paitsi bensatankki. Putsausta, osien maalausta ja ruosteiden poistoa. Sisusta purku, putsaus ja takaisin kasaan. Ja vähän päivitellä musiikki puolta lähinnä paremmat johdot ja kaiuttimet vakiopaikoille muodossa. Toki sitten kun hyllyssä oli vähän biturbo osia niin niitä hyödyntää. Ja onhan tuossa S4:n moottorissakin mahdollisuus siirtää se RS:n ja sittenhän se olisi ihan mopo käsistä taas kerran. Mutta eteenpäin mennään ja tavoitteet on aika selkeänä omassa päässä, miten ja milloin niihin päästään onkin sit toinen juttu.
    Viimeksi muokannut Carbin; 21.2.2022, 07:38. Perustelu: Auton omistaja historiaa korjattu paikkaansa pitävämmäksi.

    #2
    Kesä 2021 meni tosiaan ajellessa, ja pestessä autoa lähinnä. Tankata piti välillä. Että jos jonkun mielestä 23v vanha biturbo Audi on epäluotettava niin puhuu palturia.

    Kotipihaan sain isoja ryhtiliikkeitä käyttäen tallinkin valmiiksi juuri ennen lumien tuloja ja sain RS:n omaan pihaan kuivaan säilöön. Sitten Joulukuussa nostin auton pukeille ja aloin purkaamaan osia irti putsailua sekä uusimista varten. Aloitin sisustasta josta vielä pitäisi ovipahvit ja kontin paneelit irroitella. Kattoverhoilun jätän kiinni mutta muuten kaikki irti, putsaus ja takaisin meiningillä mennään.

    Comment


      #3
      Takapää oli päässyt jo armeijan näkkärin väriseksi vuosien saatossa ja kun autolla alko ajamaan niin puslatkin alko notkistumaan. Laittelin sitten Verklinea tilaukseen ja osat puhallukseen ja maalaukseen. Samalla purin vetarit, putsasin vanhat rasvat murroksista ja suojakumit pesin sekä elvytin kuminhoitoaineella kun ei niissä edes murtumia ollut tullut. Auton pohjaa pesin Kärcherin höyrypesuria, sutia ja harjoja käyttäen. Talliin ei tule vielä juoksevaa vettä, niin piti improvisoida.
      Takaiskareiden kotelot oli yllättävän vähän ruostuneet mutta hitsausta kaipasivat kuitenkin.

      Paikkojen ja osien putsailussa on mennyt tässä parin kuukauden harrastetunnit aika tehokkaasti, mutta toisaalta hyvää vastapainoa jatkuvalle koneiden ja pakosarjojen rakenteluille on ollut. Nyt alkais olla siinä vaiheessa että osia vaan niputtamaan. Suurinosa kiinnitystarvikkeistakin uusiutui orkkiksilla tai yleismallisilla jos koko vaan sattui olemaan lähes OE. Pääsee sitten niputtelee uusia ja puhdistettuja osia puhtaaseen koriin pikkuhiljaa.

      Comment


        #4
        Alustan osat kävi tosiaan puhalluksessa ja pohjalle sinkkimaalia ja päälle 2-k uretaania. Vielä kun tuo OCD into on vahvoilla niin viikon kuivamisen jälkeen vedin pinnoitteet osiin.

        Comment


          #5
          Vähän kun pitää aina päästä virittämään niin ajattelin aloittaa koneen hengityksen parantamisesta. Nurkkiin on jääny S4:n vanhat downpipet ja kaverilta lunastin joku aika sitten tuommoiset RS4 upgrade sivucoolerit millä on AMW penkissä yli 800hv jarrutettu ja maililla yli 300kmh ajettu, eli riittänee nyt tähän tehdasvakioon. Softa on siis oikeesti vakio, mutta joku huhu oli että Porkkis olisi takalambdat joskus tästä eliminoinut käytöstä. Tähän ei sit ole mitään näyttöä, pelkkä huhu vain.

          Lisäksi Coolerworxin shifteri olisi tarkoitus vakio soppakauhan tilalle laittaa sekä mahdollisesti Recaron Polet päivittää etupenkeiksi. Semmosella ClubSport meiningillä sitten jatkettaisiin ensi hätään.

          Comment


            #6
            Osat tuli maalarilta ja saivat vähän reilun 7vrk vielä kuivaa tallin lattialla. Jotain 2-k uretaanimaalia, jonka alla sinkkipohjamaali, tuli pintaan kiiltävän mustana. Varmaan kestää saman aikaa kun orkkis pulverimaali. Laitoin kuitenkin vielä Gyeonin Mohs pinnoitteen osiin vähän hyvää mieltä tuomaan. Ja alustan pesukin helpottunee kun voi vähän vedellä huljutella ja lika irtoais paremmin.
            Puslat tuli Terhon pajalta Verklinen tuotetta punaista street versiota, pienenä muutoksena jätin ne puslasarjojen mukana tulleet sinkkilevyt pois ja leikkautin laserilla rst levystä uudet. S4:n pohjassa on samat ja huomasin muutaman kesän jälkeen että sinkki oli hiroutunut puhki ja ikävää ruostevettä puskee välistä. Ja Pulkkisen Jannelta lunasti nuo alumiiniset apurungon isot puslat, uskalsin laittaa kun jotkut kanssa harrastajat kehuivat ettei äänet ja tärinät kovene liikoja. Toki valehtelisin itselleni jos sanoisin että tämmöisen kesäauton pitäisi mennä pehmeästi kuin ilmajousitettu D3:n.
            Jarruputket jätin entiset, ne kun sain siedettävään kuntoon WD40 ja rätillä hinkaten, muovikannakkeet toki vaihtui. Muuten pultit tuli uutta OEM:a tai "kilopulttia".

            Viikonloppuna sain lopulta perän hilppeet paikalleen autoon ja enää ABS anturit ja muutama pikku kiinnike paikalleen. Jarruja pitää vähän aikaa odotella kun tekijä sai ilmeisesti levyt viimeisellä mutta väärällä pulttijaolla.

            Comment


            • #7
              Alkuperäinen kirjoittaja Carbin Näytä viesti
              Vähän kun pitää aina päästä virittämään niin ajattelin aloittaa koneen hengityksen parantamisesta. Nurkkiin on jääny S4:n vanhat downpipet ja kaverilta lunastin joku aika sitten tuommoiset RS4 upgrade sivucoolerit millä on AMW penkissä yli 800hv jarrutettu ja maililla yli 300kmh ajettu, eli riittänee nyt tähän tehdasvakioon. Softa on siis oikeesti vakio, mutta joku huhu oli että Porkkis olisi takalambdat joskus tästä eliminoinut käytöstä. Tähän ei sit ole mitään näyttöä, pelkkä huhu vain.

              Lisäksi Coolerworxin shifteri olisi tarkoitus vakio soppakauhan tilalle laittaa sekä mahdollisesti Recaron Polet päivittää etupenkeiksi. Semmosella ClubSport meiningillä sitten jatkettaisiin ensi hätään.

              laita kuvia sit miten saat coolerworksin asennettua, tai oikeestaa sen peitepalan siihe kaukalon päälle. Itse sitä vähä katsellut ja kovin paljoa ei tarvisi saada keppiä alaspäin että sitä peitepalaa ei tarvisi alkaa silppomaan, itselläni kun on vielä carbon niin sama kun ässään tein ei ole edes vaihtoehto..

              Comment


                #8
                Kyllä on aina ihailtavaa katsoa leveäkorisen B5 laittoa ja tämä jää kyllä seurantaan. Tällainen tarvitsisi vielä saada uudelleen itsellekin, kaduttaa oman myynti joka kerta enemmän ja enemmän kun näitä projekteja seuraa..Joku voisi ottaa tuon oman A5 vaihdossa ja yksi tällainen Misanonpunainen vaihdossa, kiitos :D.

                Comment


                  #9
                  Kyllä se RS B5:n kanssa alkaa olla valitettava tilanne jos semmoisen haluaa niin on melkein reagoitava aika pikaisesti jos ostotilaisuus tulee. Niin oli myös omassa tilanteessa.

                  Nyt olis taka-akselisto kokonaisuudessaan paikallaan, ja aloin tuota Coolerworxia kasailemaan. Tai purkamalla keskikonsolin loppuun ja koko vanhan keppi systeemin edestä. Tuo Coolerworxin sarja vaatii pienen koroke palan vaihdevipuun laatikon päähän ja äkkiseltään näyttää aika tiukalta väliltä tehdä kone/laatikko paikallaan. Että näinköhän sitä joutuu vielä koneen nostamaan nopeasti pois.

                  Comment


                    #10
                    Oli se aika lähellä etten alkanu konetta nostamaan keulilta. Tunti määrällisesti olis varmaan ollu nopeampikin vaihtoehto. Mutta lopulta vaihteiston siirtäjä tangot otin irti ja pöydälle asti, pitkittäinen tukitankohan jää pois, ja sitten koroke mutteri paikalleen.
                    Lisäksi purin toisioilmapumpun ja sen komponentit irti. Reijät tulppasin the-tunerin peitelevyillä että pysyy scene henki päällä.

                    Click image for larger version

Name:	09CFDD01-62A6-4833-8088-D023E2C31D44.jpeg
Views:	4157
Size:	162,9 Kt
ID:	1936420 Click image for larger version

Name:	F3841A0E-ED39-4818-8B29-1A9E8A8B0E54.jpeg
Views:	4174
Size:	174,2 Kt
ID:	1936419 Click image for larger version

Name:	788D3D97-587C-4366-B93E-114B38F3AFDA.jpeg
Views:	4165
Size:	62,1 Kt
ID:	1936418

                    Comment


                      #11
                      Shifteri paikallaan ja takasinpäin kasausta aloteltu konehuoneen osalta. Eniten aikaa taitaa viedä osien putsailu ja paikalleen näpertäminen.

                      Sisustaa aloin purkamaan lisää että saa päivitettyä kaiuttimet tähän päivään, sekä putsattua paikat myös "maton alta". Tähän mennessä löytynyt muutama Saksan markka ja 50centtinen. Palanen Deutchland uutispaperia ja jonkun Saksalaisen mustekynä lattiamaton alta.

                      Putkisto oli muuten OK kunnossa, mutta nuhjuinen. Pari tuntia kun putkenhiontakoneella ja Mediumi karkeuksisella viimeistelynauhalla ajeli niin tuli ainakin vähän siedettävämpi. Vaihtelen samalla melkein kaikki putkiston kannakkeetkin uusiin.

                      Click image for larger version

Name:	20220301_132347351_iOS.jpg
Views:	4012
Size:	108,4 Kt
ID:	1936668 Click image for larger version

Name:	20220301_160015173_iOS.jpg
Views:	4009
Size:	89,4 Kt
ID:	1936666 Click image for larger version

Name:	20220301_162244534_iOS.jpg
Views:	4056
Size:	133,6 Kt
ID:	1936667

                      Attached Files

                      Comment


                        #12
                        Recaron Polepositionitkin saapui. Yllättävänkin nopeasti vaikka monesta paikkaa sain toimitusajoiksi 4-12vko. Nämä sitten tuli reilussa viikossa Saksasta.
                        Keinonahka/Dinamica kangas päällisillä ja alumiinisilla sivukiinnikkeillä. Vielä tehtävä toki kiskoadapterit auton korin ja penkkien väliin, mutta nämäkin jo hyvin suunnitellut eli puolivalmiit.

                        Click image for larger version

Name:	20220309_193648675_iOS.jpg
Views:	3758
Size:	115,3 Kt
ID:	1937004

                        Comment


                          #13
                          Kyllähän nuo sopii Risaan kuin nenä päähän. Kivat istua pidempääkin matkaa, vaikka moni luulee että kuppipenkit on epämukavat. Nimim. omanikin on parhaat :P

                          Comment


                            #14
                            Nii vaikka se on "jo monesti nähty" kombinaatio. Niin hyväthän ne on, ei siitä mihinkään pääse. Eikä oman ruumiin kokoon sopiva kuppipenkki oo ikinään ollut huono ajaa pitempääkään matkaa.

                            Comment


                            • #15
                              Laitatko kuvaa kun saat kiskoadapterit valmiiksi. Itsellä sama savotta menossa ja pähkäilen vielä miten fiksuin hoitaa. Ostinkin jo perus penkit mistä otin alkuperäiset kiskot mutta ei niistä oikein meinaa siistiä saada..

                              Comment


                                #16
                                Kaiuttimien päivitys meneillään loppusuoralla. Alkoi nuo 20v vanhat boset olemaan siinä iässä että vähän tähän päivään oli äänenlaatua päivitettävä. Meni toki samalla vauhdilla kun penkit ja muu verhoilu kävi irti putsailujen takia.

                                Ei mitään hifi-autoa ole tulossa. Eteen basic DLS RC5.2 5,25" erillissarja, tälle SounDigital 800.4 EVOX vahvari(naurettavan pieni), konttiin varapyöräkoteloon 10" GroundZeron passiivisubi GZ:n iridium sarjan 300W vahvistimella. Soitin säilyy edellisen omistajan laittamalla Sony AVX-1500:na.

                                Pikku hiljaa alkais olemaan kaikki loputkin osat tulossa. Tämän päivän tiedossa jarrut on saapumassa viimeistään ensi viikolla, THE-Tunerilta saapuu samaan aikaan loput silikoniletkun pätkät että saa coolerit paikalleen. Ja vielä kun loppu silauksena saa ne penkkien kiinnikkeet askarreltua niin sehän oliskin vaan ajoa vaille.

                                Comment


                                  #17
                                  Se vahvistin kannattaa sitten eristää maasta, muuten voi kuulua hassua vinkunaa. Ja missä on kuvat? :)

                                  Comment


                                    #18
                                    Ei tule suoraan peltiin jos sitä tarkoitit tuolla maasta eristyksestä.

                                    Kuvat vielä puhelimessa tai ei ole otettu kun asennuskiima ollut päällä, niin ei malta kuvia ottaa. Korjataan tilanne viikonloppuna ottamalla vähän parempia puhelin räpsyjä.

                                    Comment


                                      #19
                                      Jarrut tuli eilen, ja pitihän ne heti mallata sen verta paikalleen että näyttääkö ne siltä kuin mielikuvissa oli. Ja olihan ne. Värin valitsin ihan sillä riskillä etteipähän ole mustat eikä punaiset, ja toivottavasti ei heti prisman parkissa vierus kaverillakaan.
                                      Eteen tosiaan RS/Lambo 8-mäntäiset puristimet 380mm kelluvilla levyillä ja taakse T5 Transportterin satulat 356mm kiinteillä levyillä. Lisäksi punaiset HEL:n letkut, uudet pultit ja prikat jne. Sopivuus kyllä juuri mitä luvattiin. Takaa piti porata pulttien reijät 10mm -> 12mm ja edestä hiottava 1mm pois olkavarren alaosasta.

                                      Click image for larger version

Name:	20220330_115156236_iOS.jpg
Views:	3065
Size:	150,3 Kt
ID:	1938249 Click image for larger version

Name:	20220330_192543097_iOS.jpg
Views:	3031
Size:	136,4 Kt
ID:	1938250 Click image for larger version

Name:	20220330_183143874_iOS.jpg
Views:	3028
Size:	130,0 Kt
ID:	1938251

                                      Comment


                                        #20
                                        Minkä firman levyt siihen tuli? Kyllä noilla kelpaa jarrutella! Ässään sitten isommat? :)

                                        Comment


                                          #21
                                          BDA on levyjen valmistaja (Brake Disc Australi) ja etulevyjen keskiöt on DZB Brakesystemsin tekeleet. Ja sama kaveri on kasannu miulle tuon setin kannakkeineen letkuineen jne. Löytyy ainakin IG:stä @dzb_brake_systems nickillä. Sopivuus ja työjälki on kyllä loistava, kaverilla ilmeisesti on useemman auton olkavarret ja mitat niin saa tehtyä jos minkälaista ja moneen vehkeeseen sopivaa settiä.

                                          Comment


                                            #22
                                            Auto pyörillään ja odottelee pyöränkulma säätöön menoa. Torstaina olisi käynti aika ja samalla ajattelin ottaa ajoonkin. Recaroille jo tehty kuskinpenkin kisko valmiiksi. Aika vähällä muokkaukselle meni kuskin jakkaran paikat. Poisti ylimääräiset pellit ja korvakkeet ja hitsasin 4mm pellistä lisälätkät mihin läpipultti reijillä vaan Recaron omiin kannakkeisiin kiinni. Laitoin tuon n. 3cm alemmas kuin Recaron omilla kiskoilla(mitä ei enää valmisteta) ja loppu säädöt sitten penkin sivukiinnike pulteilla. Päälle vetelin mustan vasaralakan kun ensiksi poistin vanhat maalit.
                                            Apparin puolelle joutuu tekemään vähän enempi muokkausta kun se tulee muuten kattoon kiinni. Pitää leikata sivuputket pois ja madaltaa reilusti...

                                            Click image for larger version

Name:	20220415_205104758_iOS.jpg
Views:	2541
Size:	138,3 Kt
ID:	1939269 Click image for larger version

Name:	20220415_204934498_iOS.jpg
Views:	2482
Size:	90,8 Kt
ID:	1939270 Click image for larger version

Name:	20220417_210833035_iOS.jpg
Views:	2535
Size:	95,5 Kt
ID:	1939271 Click image for larger version

Name:	20220417_150305051_iOS.jpg
Views:	2518
Size:	141,2 Kt
ID:	1939272 Click image for larger version

Name:	20220418_124924422_iOS.jpg
Views:	2489
Size:	352,6 Kt
ID:	1939273

                                            Comment


                                              #23
                                              Pyöräkulma säädössä tuli käytyä jo viimeviikolla. Sen jälkeen parina päivänä ajelinkin fiiliksiä sisään uudella penkillä ja shifterillä. Tuli hyvä. Jos vielä jotain niin vaihteiston pään nivel olis pitäny laittaa metallinen että mahdollisimman vähän välystä on kuskille välittyvässä tuntumassa.
                                              Apparinpenkin raudan tein loppuun sit viikonloppuna, tosiaan katkaisemalla putket ja tiputtamalla ne vaateriin etuosan kanssa. Sivuputket tein uusiksi saumattomasta paksuseinämä putkesta, sattu olemaan jostain putkitukivarsi projektista hyllyssä. Ja itelleni voi todeta että pihalla betonilaatalla polvea vasten tehtynä aika hyvin sai jiiriin. Penkit ehkä 1mm sisään suorassa, mutta varmasti saman toleranssin sisään kun tehtaalta. Apparinpuoli jäi myös tarkoituksella vähän korkeammalle kuin kuskilla koska lapsetkin haluaa varmaan pihalle nähdä autosta jos kyytiin tulevat. Vaihdekepin ympärykselle hommasin jostain Liettuan purkaamolta lätkän jonka kairasin isommaksi ja maalasin kiiltävänmustalla 2k kälällä. Tällä hetkellä vielä kuivumassa.

                                              Sit se ois Porvooseen SPDHKD kauden avajaisiin korkattava tällä 7.5.


                                              Comment


                                                #24
                                                Tuli käytyä Porvoossa, ja siitä Helsingin kautta tuttuja moikaten kotia. Semmonen 700km lenkki tuli ja lähes ajeli vaan. Kylläpä on hyvät penkit kun ei paikatkaan puutunu.

                                                Ainut ongelma alkoi jo toissa viikolla kun ohjaustehostimen nesteet oli vähentyneet ja pumppu piti korinaa. Siinä tarkastelin asiaa ja huomasin että alkoi hikoilemaan raidetanko molemmista päistä. Laitoin Sparetolta Spidanin vaihtokorjatun ohjauksen tilaten ja eilen illasta sain viimeisteltyä vaihdon. Semmonen 4h homma 3 iltana kun putsaili ja hinkkas paikat kuntoon samalla kun purki vanhoja ja kiinnitti uusia osia. Vuodon aiheuttajaksi paljastui ruostunut hammastanko, mikä oli hieronut tiivisteet rikki. Eli kyllä näillä kannattaa ajaa eikä vaan tallissa seisottaa.
                                                Click image for larger version

Name:	AD66CF82-87C4-4DE5-9BAC-3AB59B5FB502.jpeg
Views:	1784
Size:	167,3 Kt
ID:	1940420 Click image for larger version

Name:	E141643C-D552-41CB-8523-C80B050D38DD.jpeg
Views:	1764
Size:	202,6 Kt
ID:	1940421

                                                Comment


                                                  #25
                                                  Tämä tuli bongattua ja muutama kuvakin räpsittyä Porvoossa. Hienossa kunnossa on ja väri piristää kyllä vaikka päivä harmaaksi menikin lauantaina. Itsekin kävin risaa ponnistaa 1400km verran, oma fiiliksensä on ajella myös matkaa.

                                                  Comment


                                                    #26
                                                    Jos on mieleinen auto niin hyvinhän sillä taittaa pitkääkin matkaan. Vaikka olisikin harraste.

                                                    Hyvä kun räpsit kuvia. Itse en tajunnu yhtään ottamaan, kun tuli oltua puuhastelemassa. Olisiko niitä mahdollista saada käyttöön forumille ja someen?

                                                    Comment


                                                      #27
                                                      Kesä oli ja meni. Eipä tullut tuon ohjausvaihteen jälkeen muuta kuin öljyt vaihdettua. Sitten tankattua, pestyä, ajettua, pestyä, käytyä tapahtumissa, pestyä ja sitten pestyä RS:ää. CDLC.CO Big Meetissä Jämijärvellä ja Fittedfesteillä käväsin, Himoksella Biturbo miitissä ja paikallisen auto porukan Lowered Crew Savonlinnan cars and coffeella. Nyt onkin jo keulasta tukivarret ja tolpat purettu Powerflexien tieltä ja samalla tuo omaan makuun liian pehmyt Vogtlandin alusta vaihtuu KW V3:n. Ja toki ens kesäksi pitää vanteetkin päivittää, laitellaan niistä sitten kun tulevat Pulverfixiltä maalauksesta.

                                                      Ja pakollinen kuva saaste:

                                                      Comment


                                                        #28
                                                        Taas yksi kesä takana Misanolla. Tuli käytyä tapahtumissa kuten ACF Kesäkruising ja CDLC.CO:n Big Meetissä. Fittedfesteillä pyörähdettiin lasten kanssa myös, mutta auto parkkeerattiin sopivan kauas tungoksesta että tarvittaessa nopea poistuminen onnistui.
                                                        Lisäksi tuli käytyä ekaa kertaa Oulussa Hifi & Tuning showssa aka HÖTSISSÄ. Ja mikä on itselleni kunnia-asia, kun sain viedä auton ihan näytille halliin kerhon osastolle. Tästä iso kiitos Jukalle, Artolle, Karille, O-P:lle, Hannulle ja Jesselle. Tokkopa olisi ikinä tullut mieleenkään viedä autoa ikinään messuhallin valojen alle, mutta kokemuksena kyllä ikimuistoinen.

                                                        Päivityksiä viime kaudesta tuli myös etupää käytyä läpi, paitsi en tiputtanut apurunkoa irti autosta(jos käyttäs koneen sekä vaihteiston irti samalla seuraavassa "huollossa"). Ja vanteet vaihtui vähän extemporeena kun eteen sattui suht harvinainen Rays Engineering/Volk Racing G12 vanteet. 19x9,5" et29 5x112 spekseillä. Näitä on ilmeisemmin tehty näillä mitoilla vaan pieni erä 2011-2012 vuonna RS4 ja RS5 Audeja ajatellen. Vanteet läksi samantien Pulverfixille uudelleen maalaukseen kun oli pientä maalivikaa tullut vuosien aikana, väri pysyi vanteiden alkuperäisenä. Ja päälle heitin edellisiltä vanteilta nuo 255/35-19" Michelinit. Nyt oikeastaan jäljellä katsastus ja talvilepoon sijoitus.

                                                        Loppuun kuvasaastetta:

                                                        Comment

                                                        Working...
                                                        X