Moi.
Meillä on projektina -91 100 V6 2.8 Quattro automaattilootalla ja alkajaisiksi se pitäisi saada edes käyntiin. Auto on seissyt noin 6 vuotta kylmässä tallissa ja se on ajettu sinne aikanaan ehjänä.
Eli: sulakkeet ehjät, mutta polttoainepumppu ei osoita elonmerkkejä. Moottori käy hetken jos imusarjaan suihkauttaa starttisprayta. Auto siis vaikuttaa muuten toimivan, mutta se ei saa polttoainetta. Sähköt tuntuvat toimivan.
Olisikohan vianetsintä aloitettava polttoainepumpun releestä vai kaivettava pumppu esiin? Se on ilmeisesti tankissa.
Ulos tallista auto on nyt hankala saada, koska vapaalle vaihtaminen tuntuu hankalalta, jumissa tms. Moottori huutaa öljyä vaikka sitä todistettavasti koneessa on. Sitä on myös vuosien saatossa ilmestynyt hieman tallin lattialle.
Kilometrejä on jo 373 tkm, mutta olisihan tämä mukava saada vielä tulille.
Meillä on projektina -91 100 V6 2.8 Quattro automaattilootalla ja alkajaisiksi se pitäisi saada edes käyntiin. Auto on seissyt noin 6 vuotta kylmässä tallissa ja se on ajettu sinne aikanaan ehjänä.
Eli: sulakkeet ehjät, mutta polttoainepumppu ei osoita elonmerkkejä. Moottori käy hetken jos imusarjaan suihkauttaa starttisprayta. Auto siis vaikuttaa muuten toimivan, mutta se ei saa polttoainetta. Sähköt tuntuvat toimivan.
Olisikohan vianetsintä aloitettava polttoainepumpun releestä vai kaivettava pumppu esiin? Se on ilmeisesti tankissa.
Ulos tallista auto on nyt hankala saada, koska vapaalle vaihtaminen tuntuu hankalalta, jumissa tms. Moottori huutaa öljyä vaikka sitä todistettavasti koneessa on. Sitä on myös vuosien saatossa ilmestynyt hieman tallin lattialle.
Kilometrejä on jo 373 tkm, mutta olisihan tämä mukava saada vielä tulille.
Comment