Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi coupe 1994 2.0E

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Miten noihin pikkumittareihin saa vaihdettua taustavalon polttimot, ja mitä tyyppiä ne ovat. On omassa yksi pimeänä.
    Viimeksi muokannut Killeri; 31.5.2021, 20:11. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

    Comment


      #32
      Just oli jossain Coupe-topicissa kerrottu se proseduuri, jolla mittareihin pääsee käsiksi. Alkaa kuitenkin keskikonsolin takapään tuhkiksen alta löytyvän mutterin (vai olisko ollut pultti) avaamisella.

      Comment


        #33
        Seafire, olet kysynyt toisessa ketjussa samaa ja on vastattukin sinulle: https://www.audiclub.fi/audifinns/fo...e%C3%A4n%C3%A4

        Ei sotketa näillä kysymyksillä toisen projektikertomusta ja jatkossa hakukin löytää paremmin noita vastauksia.

        Comment


        • #34
          Sorry. Ihmettelinkin mihin sen olin kirjoittanut.

          Comment


            #35
            Kahteen ilmastoinnin letkuun vaihdettu oikeat liittimet, kun alkuperäisiä ei saa juuri tähän kombinaatioon mistään edes rahalla. Toinen jää varalle tai muiden tarpeisiin sopivasti. Nyt olisi ilmastoinnin osalta kaikki letkut ja kilut kiinni, täytyy seuraavaksi tarkistaa omalla kylmästöintimittarilla onko vuotoja. Jäähdytyspuolelle nesteet sisään ja liitosten kiristelyjä. Nämä after market syylärit eivät ihan ykköslaatua ole, kun on alumiinirunko ja muovipäät. Ainakin letkuliittimen niposta puuttuu perinteinen paksunnos letkuliittimen taakse. Täytyy vanhakin putsata ja ponnistaa, jos olisi hätävarana toimiva.

            Sumuvalot tilasin after market tuotteina. Pääosin alkuperäisen oloiset, mutta joutui vähän muoviosia viilaamaan. Vanhat olikin menneet sisältä aika koppuraksi kolmessa vuosikymmenessä. Vielä on ajovalojen asennus työlistalla tässä urakassa.

            Läppärungon liittimen sai rakennettua hyllyssä olevista osista ja vanhasta rungosta. On olemassa vähän piikkimallisia ja lattamallisia liittimiä kohteen mukaan. Saksasta olisi saanut 55e hintaan liittimen pinneineen, pidin vähän kovana kilohintana.

            Comment


              #36
              Mistä tilasit sumarit?

              Comment


                #37
                eBayhin osanumero ja kohtuullisen halvimmat rahtien kanssa. Taisi olla:

                https://www.ebay.de/itm/400370345892...53.m2749.l2649

                Tosin tulivat ilman polttimoita vaikka kuvissa antaa ymmärtää, että olisi mukana.

                Comment


                  #38
                  Etupäätä kasaan. Piti uusia vähän liitinkantoja ja polttimonpitimiä vilkuille. Käytin lämpöiseksi kaiken laidutin ja syylärijumpan jälkeen. Pitänee vielä ottaa ajoon, kun saa lomaviikolla S6:sen kausihuollettua ja katsastettua odottelemaan taas ajovuoroa.

                  Comment


                    #39
                    Tosin tuli yksi yhteensattuma ja pelastin yhden S3:sen lähikulmilta. Tuskin oli kovin viisas veto, mutta pohjimmiltaan ihan pidelty yksilö. Näyttää vaan vaatia enemmän jumppaa kuin Coupe enää. Nyt olisi kohtuullinen coupe taas hukkaamislistalla…
                    Click image for larger version  Name:	A280B72A-4659-4DB5-A2F7-F7AD15317C7B.jpeg Views:	0 Size:	166.2 KB ID:	1924326 Click image for larger version  Name:	8C27C0CC-2D89-44CA-9A36-216F3EAACCB3.jpeg Views:	0 Size:	291.0 KB ID:	1924327
                    Viimeksi muokannut okkim; 22.8.2021, 11:10. Perustelu: Kuvan rivitys korjattu.

                    Comment


                      #40
                      Projekti jatkuu Häijään suunnilla tästä eteen. Ehkä kerhoveli avaa uuden topikin, jos haluaa tallentaa auton etenemistä. Ja korjata aikaisempian turauksia…

                      Comment


                      • #41
                        Josko yksi päivitys sallitaan tähän vanhaan topicciin ennen kuin avaan uuden? Autohan on tosiaan ollut meillä jo reilu 2,5 vuotta mutta ajamattomana tallissa. Tytär saa ajokortin ensi kuussa ja tätä on meinattu nyt hänen käyttöönsä. Otin auton tänään alas säilytyspaikasta ja pesaisin isommat pölyt päältä pois. Katsotaan mitä siistimistä ja herkistelyä tässä pitää tehdä ennen leimaa.

                        Comment


                          #42
                          Hezekiel , hieno kuulla että pääsi hyvään kotiin, eikö tytär halua ajaa manuaalivaihteisella sämpylällä?

                          Ei sinun tarvitse tehdä uutta projektikertomusta, jatkathan täällä.

                          Comment


                          • #43
                            Ei se vaihteiston tyyppi mikään erityinen kynnyskysymys ole ollut, opetuslupa-ajot on hoidettu manuaalivaihteisella B4 sedanilla.

                            Purin viime viikonloppuna penkit ja tavaratilan verhoilut pois kunnon putsia varten. Samalla saa lattiamaton kunnolla kuurattua ja vedeltyä tulevien hifiasennusten johdot nätisti. Etuistuimien ulkoreuna oli aika pahasti lysähtänyt kuten tämän aikakauden sporttijakkaroissa helposti käy. Istuinosan rungossa oleva rauta kalvaa tiensä vaahtomuovipehmusteen läpi ja on lopulta suoraan kangasta vasten. Purettiin sitten verhoilut irti ja pestiin. Korjattiin tyynyt parhaan taidon mukaan liimamassalla ja leveällä teipillä. Asennus tapahtuu sitten vaihtamalla osat ristiin eli saa vähemmän kuluneen reunan oven puolelle. Tyttö oli apuna verhoiluiden uudelleenasennuksessa ja penkkien kokoamisessa, siinä onkin näppäräsormiselle puuhaa.

                            Comment

                            Working...
                            X