Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

jäärata pätkä 100

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • jäärata pätkä 100

    Jäälle ois tollane 100 audi menossa. Tuntu tollane 100 pikkase isolle ja kömpelölle ni pakkoha sitä oli pikkase lyhentää 35cm pätkä otettu pois. Kaaret tulossa seuraavaks, kevennys tehty jo eli ei mitää turhaa. Jäykisteetkii leikkailtu pois luukuista. Moottoria ois tarkotus pikkase piristää joko turbo kylkee ja pienillä paineilla et tän talven kestäis tai sit vaa 5kpl 1kurkkusia webereitä.


    http://irc-galleria.net/view.php?nic...ge_id=72246499

    Nyt on lötkö saatu lyhennettyä ja koe ajokin tehty. Yllättävän hyvä tuo oli ajaa paljo paremmi mutkat tuntuu taittuvan. Ei kellää sattuis olemaa turboa myynnissä?
    Viimeksi muokannut _RiKu_; 19.1.2008, 09:06.

    #2
    Taatusti ensimmäinen näkemäni tumppi lötkö. Kumpi vetotapa?

    Comment


      #3
      Pätkälötkö. Härskeintä mitä olen ikinä nähny! Ehdottomasti peukkua tälle!

      Comment


      • #4
        Tässä projektissa oikeaa asennetta. (tähän vois lisätä sellaisen pystyn peukalon)

        Comment


          #5
          Hieno homma, lienee harvinaisuudessaan samaa luokkaa, kuin takavuosina nähty coupé lötkö :-)

          Comment


          • #6
            Etuvetohan tuo valitettavasti on. Minkäs laine se coupe lötkö sit oli?
            Viimeksi muokannut _RiKu_; 19.12.2007, 18:34.

            Comment


            • #7
              kyllähän kardaanin lyhennys onnistuu....

              Comment


                #8
                Jep, Nuo kuvat nähdessäni ilmestyi tajuntaan lyhennetty v8, kahdella ahtimella :D ehkä vielä joskus...

                Comment


                • #9
                  :) Lisää näitä.

                  Joskus aikoinaan räpertelin photoshopin tjms.lla omasta avant Q.sta "pätkälötkön". Aika huiman näköinen laite siitä tuli UR-levityksineen.

                  Mitähän maksaa kustantaa tuon kardaanin lyhennys ja kuka niitä tätä nykyään tekee?

                  Vielähän tuo lintta tuossa pihalla on, toimii nykyään motorisoituna varastona :(

                  Comment


                  • #10
                    Pitiki tulla tähän töllön ääreen.

                    Parempaan en pystyny,mutta pikaisella haulla löytyi pari paikka joissa voisi onnistua kardaanin lyhennys, tasapainoituksineen.

                    -Komet (Espoossa)
                    -Moottorikoneistus Ruuska (en tiedä missä)
                    Puhelinrot löytyneet netistä.

                    Työn hinnat ovat kait jossain 150-200€ välillä + osat, sikäli kun vanhoja viestejä lukeena ymmärsin.

                    Comment


                      #11
                      Ruuska Mikkelissä. Olen painotuttanut siellä yhden jordaanin.

                      Comment


                        #12
                        Kuvat hukassa... :(

                        Comment


                        • #13
                          no eikai se kartaanin lyhentäminen mikään ongelma oo jos on autostakin saanut palan välistä, ite on kans lyhennetty yks volvon jordaani ja ihan tieliikenteeseen meni se auto..

                          Comment


                            #14
                            Mutta tää autohan on etuvetonen. Vai meinasitko laittaa perän ja nelivetosen lootan?

                            Comment


                            • #15
                              Ei tässä nyt kukaan kai ole jortikkaa lyhentämässäkään, eikä mitään vetotapa muutoksia tekemässä.

                              Tuli vain sellainen aasinsilta, kun Tommy mainitsi kardaanin lyhentämisen tuossa aikaisemmin.

                              Hyvähän tuo tasapainoitus on tehdä, kun se ei nyt kummoinen homma ole enään lyhentämisen yhteydessä. Koneita siihen hommaan ei vaan tahdo olla monellakaan pajalla.

                              Ja jos lyhentämisen yhteydessä ei tasapainoitusta teetätä, niin autosta tulee pahimmillaan kumipyörillä jurraava dildo.

                              Comment


                              • #16
                                Tuosta tärinästä on kokemusta ralliStarletista. Escortin perän takia lyhentämään ja tietenkin niin kiireessä ettei tasapainotukseen aikaa; tuloksena vaihdelaatikon häntä poikki (öljyä vuotavia murtumia) ja sitten leikkas jo kakkosvaihteen laakerikin.

                                Laatikossa kierroksia kyllä muutenkin liikaa kun perävälitys 6.1 ja pitkää suoraa Pohjola-rallissa. Vaikka kuinka suoraan saa hitsattua niin ns. dynaaminen tasapaino vaatii tasapainotuskoneen, joskus jollakin voi tietysti olla tuuria ja onnistuu vahingossa ilmankin.

                                Tuo pätkälötkö on kyllä villi ilmestys, se melkein vaatis nelivedonkin.......

                                Comment

                                Working...
                                X