Tervehdys kanssa-Audisteille, uudelta foorumilaiselta, ja mikäli anomus hyväksytään, niin myös klubilaiselta!
Vuoden vaihteessa tuli perheeseen koira, ja TT 8N kävi ahtaaksi. Uuden auton hankintakriteereiksi muodostuivat riittävä tila ja oikea neliveto. Vuosia ja kilometrejä piti olla reilusti vähemmän kuin silloisessa kulkineessa. 2009-2010 C6 A6 Allroad 3.0tdi padalla olisi hyvä. Noita aikani kuolasin ja hommasin sitten kuitenkin hieman vanhemman ja melko paljon ajetun S6:n. :) Kulutus ja maavara ehkä eri luokkaa, vaan kerranhan täällä eletään...
Kyseessä siis 333tkm ajettu 2007vm S6, joka on Saksasta käytettynä PK-seudulle joskus tuotu.
Iästä ja kilometreistä huolimatta, on auto yleisilmeeltään siisti ja ajolleen toimivan oloinen.
Auton alusta näyttää olevan ok, tukivarret eteen tuoreeltaan vaihdettu, tukikumit ja puslat hieman huonommassa hapessa mutta vielä ehjät.
Vararengas kotelossa ruostetta, takaluukun alareuna ruosteessa ja katossa ruostetta kiveniskemien tms. jäljiltä. Takalasin pesurin letku on "korjattu" joskus.
Jarrupalat ja levyt loppu, laakerit vaihdettu.. ei koskaan :/
Luukun ja varmaan kontin ruosteen aiheuttaja on "fiksattu", luukun umpioihin kertyi vettä ja se valui luukkua avatessa sisustoihin ja luukun sisään. Poistin luukun nurkista pikkutulpat ja porasin umpioiden pohjiin reiät joista vesi valuu, toivottavasti, luukun ulkopuolelle. Kontin pohjatulppiin tein reiät, jotta vesi ei kerry sinne. Takalasin pesurin sulake on poistettu, vaan turhakkeet vielä paikallaan. Poistetaan kun keritään.
Ikää ja kilometrejä alkaa olla, joten neuvoja ja vinkkejä vääjäämättömän lopun viivästyttämiseksi otetaan mielellään vastaan.
Vuoden vaihteessa tuli perheeseen koira, ja TT 8N kävi ahtaaksi. Uuden auton hankintakriteereiksi muodostuivat riittävä tila ja oikea neliveto. Vuosia ja kilometrejä piti olla reilusti vähemmän kuin silloisessa kulkineessa. 2009-2010 C6 A6 Allroad 3.0tdi padalla olisi hyvä. Noita aikani kuolasin ja hommasin sitten kuitenkin hieman vanhemman ja melko paljon ajetun S6:n. :) Kulutus ja maavara ehkä eri luokkaa, vaan kerranhan täällä eletään...
Kyseessä siis 333tkm ajettu 2007vm S6, joka on Saksasta käytettynä PK-seudulle joskus tuotu.
Iästä ja kilometreistä huolimatta, on auto yleisilmeeltään siisti ja ajolleen toimivan oloinen.
Auton alusta näyttää olevan ok, tukivarret eteen tuoreeltaan vaihdettu, tukikumit ja puslat hieman huonommassa hapessa mutta vielä ehjät.
Vararengas kotelossa ruostetta, takaluukun alareuna ruosteessa ja katossa ruostetta kiveniskemien tms. jäljiltä. Takalasin pesurin letku on "korjattu" joskus.
Jarrupalat ja levyt loppu, laakerit vaihdettu.. ei koskaan :/
Luukun ja varmaan kontin ruosteen aiheuttaja on "fiksattu", luukun umpioihin kertyi vettä ja se valui luukkua avatessa sisustoihin ja luukun sisään. Poistin luukun nurkista pikkutulpat ja porasin umpioiden pohjiin reiät joista vesi valuu, toivottavasti, luukun ulkopuolelle. Kontin pohjatulppiin tein reiät, jotta vesi ei kerry sinne. Takalasin pesurin sulake on poistettu, vaan turhakkeet vielä paikallaan. Poistetaan kun keritään.
Ikää ja kilometrejä alkaa olla, joten neuvoja ja vinkkejä vääjäämättömän lopun viivästyttämiseksi otetaan mielellään vastaan.
Comment