Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Time Attack Unlimited, Audi R8 1:1 EVO 2

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Time Attack Unlimited, Audi R8 1:1 EVO 2

    Kuvailin taas kauden 2019 videoita Audi R8 1:1 projektiin ja kävimme australiassa WTAC 2019 tapahtumassa josta jäi käteen MM hopea.

    Playlist koko sarjasta:
    https://www.youtube.com/playlist?lis...Xp0JTG-jNp9GTx

    Kaikki kuvat WTAC reissusta:
    https://puerco.kuvat.fi/kuvat/Tapaht...C-2019-Sydney/


    #2
    Hienoa hommaa. Eli tämä projekti siis oli vielä elossa. Mutta noi siivet, aikamoiset :)

    Comment


    • #3
      Aika eeppiset siivet, tekee varmaan asiansa silti. Vaaditaan noin isolta siiveltä jo rakenteellista kestävyyttä noissa nopeuksissa.

      Comment


        #4
        Ja Woimaa että saa vauhtia kelattua, ei varmaan ihan pienet voimat kyseessä millä painaa maata vasten.

        Comment


        • #5
          Tässä vielä pitkä vlog video tapahtumasta
          https://youtu.be/2szbPZGCgj0

          Comment


            #6
            tekee varmaan asiansa silti
            Mikä "varmaan" ja "silti"? Meinaakko että kännis ja läpällä laitettii jätkien kans kylän isoimmat lintulaudat että näyttää härskille? :)

            Siinä takasiiven kylkilevyssä lukee DAS joka tarkoittaa suomeks Dynamic Aero Solutions. (https://www.dynamicaerosolutions.com/) Siellä on entinen/entisiä F1 insinöörejä kelaamassa aerojuttuja, Sami antoi niille kottikärryllisen rahaa ja x ajan ja y määrän CFD simulointia jälkeen tuli speksit että millasia siipiä pitäis laittaa eteen ja taakse. Niiden perusteella sitten suunniteltiin eturunko ja takarunko sen mukaiseksi että pitäis pysyä nipussa. Aerodynamiikkaa oli muistaakseni sen verran, että yli 120kmh vauhdeissa voi ajaa ylösalaisin jos siltä tuntuu. Mulla ei oo ajodatasta sen tarkempia numeraalisia speksejä kun en ollut itse paikan päällä, mutta kuulemma ykkösmutka ajetaan nostamatta läpi niin kyllä ne aerot jotain siellä vaikuttaa.

            Comment


              #7
              Olipa mukavasti koostettu video. Hyvin näkee, että peli alkaa olla tuolla aika kovaa ja kalusto todella rajua. Hienoa, että härmästäkin on saatu tiimi mukaan.

              Comment


                #8
                Tuliko siihen joku ratkasu myös ettei pyörähtäessä samaa tapahdu kun tuossa missä auto meni pöpelikköön? Vai voiko sille mitään?

                Nyt siis on tiessä pitävää voimaa niin mitäs seuraavaksi? Lisää voimaa?

                Comment


                  #9
                  Takoperin kun kääntyy niin siivistähän tulee aina ylöspäin nostavat, joten lentoon lähtee.

                  Comment


                    #10
                    Alkuperäinen kirjoittaja Puuhapete Näytä viesti
                    Nyt siis on tiessä pitävää voimaa niin mitäs seuraavaksi? Lisää voimaa?
                    Jos nyt vaikka kuski treenais ajamista ku vehkeet on nipussa. Voimasta ei jää ihan heti kiinni kun nyt jo menoa joudutaan rajata aika paljon.

                    Comment


                      #11
                      Onko siinä ajokorkeus säädelty jollain kolmannella jousella formula tyyliin?

                      Comment


                        #12
                        Joo, tän vuoden testit oli pari kierrosta Pesämäen parkkipaikalla niin sille osastolle jäi vielä vähän toivomisen varaa. :) Auto on kuitenkin alustan ja aeron osalta tehty kokonaan uusiksi viime vuoteen nähden niin siinä on kuskillakin vähän sulateltavaa.

                        Kuvassa näkyy tuo jousituksen periaate, eli kyllä on kolmannet elementit kantamassa aerokuormaa. Lisäksi niissä on aktiivinen vaimenninelementti, koska se tuli sallituksi tämän vuoden sääntöihin.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Tämä topicci lukittiin jo kerran pyynnöstäni, mutta jotenkin lukko on kadonnut, ja viimeinen viestini poistettu.

                          Kuitenkin, mielestäni olisi nyt järkevää, että tämä pysyisi lukossa, ja että projektin parissa nykyään askarteleva organisaatio aloittaisi uuden ketjun, koska näin on kai ollut tapana kun auto siirtyy uusiin käsiin. Tietenkin mallia hämärtää vähän se, että minä en alun perinkään ole ollut tämän auton omistaja, joten ymmärrän ehkä tulkinnan, että tämä ketju kuuluu olla auki.

                          Tässä kyseessä lähinnä se, että auton nykymuodossa ei tietääkseni ole yhtäkään minun tekemääni osaa. Joudun kuitenkin vähintään parin viikon välein vastailemaan kysymyksiin ja kommentteihin, jotka liittyvät tähän projektiin, vaikka minulla ei ole mitään tekemistä auton kanssa, kun jopa grafiikat on nyt muutettu. Vielä odotan, että brändi vaihtuu 1.5:1:ksi, sitten on sekin asia järjestyksessä.

                          Kuitenkin tässä on nyt sellainenkin asia, että en halua viedä kunniaa niiltä, ketkä ovat auton nykyiseen loistoonsa jalostaneet. Se, että tämä keskustelu jatkuu minun aloittamani keskusteluketjun puitteissa ruokkii kuitenkin sitä mielikuvaa, että minä olisin edelleen jotenkin hommassa mukana.

                          Comment


                          • #14
                            Eikös se ole ollut niin, että ketjun aloittajalla on oikeus halutessaan lukottaa ketju. Joten tässäkin tapauksessa olisi varmasti selkeämpi, jos alkaisi uusi projekti topic.

                            Comment


                            • #15
                              Mr. Crossfire ei ymmärtänyt porilaisittain rakennettua lausetta :) Tarkoittaa suomeksi siis että toimii varmasti hyvin.

                              Comment

                              Working...
                              X