Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

UrS4 fiksaus

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • UrS4 fiksaus

    Aikaa edellisen audin omistuksesta tullut. Nyt piti saada jotain mukavaa näprättävää syysiltoihin.
    Eräältä klubilaiselta löytyi tollanen elämää nähnyt Urssi sopivasti.

    Hain sen tuolta etelästä alkuviikosta, no ensimmäisen 150km päässä ilmoitti audi ettei enää jaksa ladata akkua, jännitteen säädin oli kaput. Ei muuta ku hinurilla mersukorjaamon pihaan ku ei ollu muita paikkoja vapaana, tosin ei sielläkää korjaamolle päässyt vaan piti itse korjata korjaamon pihalla, Sieltä korjaamopäällikkö kyseli jo asentajaksi, hoksasi vissiiin että ammattimies oli kyseessä :D

    No ei muuta ku auto kuntoon ja 600km kotio, auto toimi hyvin.

    Tarkoitus olisi ihan pistää hyvään kuntoon ja vakiompaan suuntaan, toki pieniä parannuksia täytyy tehä niin alustaan ku konehuoneeseen.

    Autossa jo paikollaa iso bensapumppu, 1.8t puolat, 3" putkisto(vaihtuu hiljaisempaan), ihan päin veetä tehty lastu ja maffin rikkoja eli kartiosuodatin..

    kuvia täytyy laittaa kun saan vähän muokattua tietokoneella pienempään kokoon. Känny kuvat melko isoja..

    #2
    porkkiksen softa sisään ja vaimenninta putkeen niin heti paljon vähemmän niin huono.

    Comment


    • #3
      Niin sitä luuli että kun on kesälomalla ni olis aikaa audille van eipä ollut. Ainoastaan kerkesi kattoa mistä rupeaa alottaa remppaa.

      Hammastangon suojakumi vaihto
      Vetarin ulompi suojakumi
      Antureiden vaihtoa. Vikakoodit sanoi g110 anturia. Vaikuttaa vissiin yliahtoon myös?
      jakopää.
      Takaovi pitäs vaihtaa myös
      + Leimalla pitäs käyttää syyskuun lopulla että mitähän siellä vielä tulee.
      ​​​​​​
      No siinäpä on taas hetkeksi hommaa. Jahtikausi alkoi just joten taitaa audin korjaus viivästyä melko paljon. Jos ens kesälle sais jotain korjattua, eipä tässä kiire ole auton kans.

      ​​​​​
      ​​​​​​


      Viimeksi muokannut Matti; 14.9.2019, 13:29.

      Comment


        #4
        Kesäloma on paha, ei silloin yleensä oo projekteille aikaa.

        Comment


        • #5
          Olihan siinä tosin tuon jahtiauto perän korjaus välissä. Hommahan se sekin oli. Toivotaa että perä pitää jahtikauden ajan..

          Comment


          • #6
            Oli hetki aikaa viimesenä lomapäivänä ni ajattelin vähän alottaa audin korjausta. Vetarin suojakumin vaiholla lähin liikkelle. No siinä ku osia irrottelin ni hoksasin että alatukivarren hela väljä mikä tulee kallistuksen vakaajaan. Samalla vaihtaa sekin.

            Eihän mulla nyt ollu uutta suojakumia tai heloja ni vaihtelin pommin siinä joutessaan. Ahtoputken irrotin edestä ni sieltä hurahti 3desiä moottori öljyä, liekö normaalia? Jos ei niin mistä hakea vikaa?
            Huohotus tuntuu toimivan ainaki, paineilmalla puhalsin venakopan huohotusreiästä niiin öljytikun reiästä tuli ilmaa.
            ​​​​​
            Jarrut piti olla hp2 van taitaa ollakki A8?

            Comment


              #7
              Kyllä nuo minusta näyttää HP2:lta.

              Comment


              • #8
                A8 lukee satulassa ja erinäköset ku hp2 satulat. Tosin noviisi olen näitte asioiden suhteen joten voin olla väärässäkin. Välikös sillä, paremmat ku ufot jokatapauksessa

                Comment


                  #9
                  HP2:sia on ainaki kahdenlaisia, vanhempia täys rautasia ja sit uudempaa alu/rauta versiota.

                  Comment


                  • #10
                    Projekti myyty eteenpäin ajanpuutteen takia, aiheen voi poistaa..

                    Comment


                      #11
                      Vielä tallennan jälkipolville, että HP2 satulat nuo ovat, niistä on aivan liian monta versiota listaamiseksi, mutta jokainen versio on samalla pulttijaolla ja "ETllä" levyn koko vain pitää sovittaa satulan mukaan sit.

                      Comment

                      Working...
                      X