Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

volkkariprojekti

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #2
    ja kaikki alumiinit vieläkin kiillottamatta... :)

    Comment


    • #3
      Ihan niin paljon joutoaikaa ei ole käytössä... :-P

      Comment


      • #4
        Eikös poijjaat tuolla isojen toleranssien maassa tavanneet sanoa "if it doesn´t go, chrome it!"
        Ei sen löylyhuoneen sisustan tarvitse olla kiiltävä saati kukertava jos siellä henget majailevat.
        Ugh, jag har talat, sano ruottalainen intiaani

        Comment


        • #5
          Koska Rami saadaan "Savujaiset"?

          Comment


          • #6
            Kesäkuun alkuun mennessä pitäisi olla koppa kuosissa; maalattuna ja kasattuna niin että pääsee katsastamaan vanhalla koneella rekisteriin takaisin. Sen jälkeen elimensiirto sivuoperaatioineen ja muutoskatsastus.

            Aikataulut ovat pettäneet aiemminkin, milloin siihen on vaikuttanut kuun ja Jupiterin välinen suhde, useimmiten kuitenkin Venuksen vetovoima on sinkoillut projektia. Venus ei nyt kuitenkaan ole ollut oppositiossa vähään aikaan, joten mahdollisuus pitää käyttää hyväksi.

            Comment


            • #7
              Löytyi hengenheimolainen viitoskoneellinen quattron voimansiirrolla!

              http://www.xmission.com/~dts/syncro/qsw.htm
              http://www.xmission.com/~dts/syncro/

              Comment


              • #8
                Taitaa olla lähes yhtä mätä kuin sinunkin aihiosi? Sinun yksilö lienee kuitenkin selvinnyt ilman raemyrskyä.... :)

                Comment


                • #9
                  Lienee kaverin suku karannut Pietarista ennen kapinaa, olivat taatusti Iisakin kirkkoa rakentamassa.
                  Toisaalta ainoa oikea tapa tehdä näinkin hyvin perusteltavan auton älyttömän hintainen restaurointi, vain 300 toimitettu ison veden tuolle puolen.

                  Comment


                  • #10
                    Todellakin selvästi perinteisen linjan kannattaja: Järjetön ja kallis...
                    (definition copyright A. Määttä)

                    Comment


                    • #11
                      Hullun hommaa minun silmääni, kuten nyt autoharrastus yleensä :)

                      Comment


                      • #12
                        Mielestäni on hienoa, että jotkut vielä jaksavat tehdä tälläisiä projekteja. Kyseessä lienee kuitenkin harrastus, jolloin järjen voi jättää narikkaan ja keskittyä oleelliseen.

                        Comment


                        • #13
                          Varmasti nämä linkit onkin jo tuttuja mutta laitetaan nyt kuitenkin kun sivuavat tuota matrikkelin mainiota projektia

                          Tässä ur-syncro 3B
                          http://www.totsteile.ch/internes/tei.../dany/dany.htm

                          Ja tässä vr6 turbo
                          http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=722768

                          Hienoja pelejä kovilla koneilla.

                          Comment


                          • #14
                            Alkuperäinen kirjoittaja Teppo
                            Taitaa olla lähes yhtä mätä kuin sinunkin aihiosi?
                            Ei, ei tuossa suuren maan quantumissa ei ole edes ruostetta kuin parissa hassussa kohtaa. Kyllä ajopeliprojektin yksi hektisistimmistä vaiheista on peltipalojen pyörittely. Se on oikeastaan kaikkein edullisin vaihe koko projektissa, aikaa menee, mutta pelti on halpaa.

                            Comment


                            • #15
                              Koska ulkona on vielä lunta, pitää sen määrää vähentää (tila on vähissä, kuvat pakattu rankemman kanssa):

                              http://personal.inet.fi/cool/fauwee/temp/DSCN2382.JPG

                              Palapeli etenee, myllyn koneisto on kasassa, seassa saattaa olla joillekin tuttuja osia.

                              http://personal.inet.fi/cool/fauwee/temp/DSCN2368.JPG
                              http://personal.inet.fi/cool/fauwee/temp/DSCN2396.JPG

                              Taka-akseli saa tulevalla viikolla hiekkaa niskaansa. Alatukivarsia on tuplamäärä, kun nuo ruosteen väriset jotka olivat autossa alunperin ovat ottaneet vähän siipeensä laakeripesien osalta, mutta käyttö löytyy vielä niillekin.

                              Comment


                              • #16
                                Kyllä Rami sitten osaa, lumityötkin hoituvat ilman kitumista kun vaan ehdottaa valokuvausta =)

                                Comment


                                • #17
                                  Nyt on pohjafärgi kalikoissa. Päälle tulee kaunista mustaa maalia. Puslatkin sain sittemmin kaivettua irti, ja löin vain kerran lekalla peukaloon. #¤%"!!!

                                  http://personal.inet.fi/cool/fauwee/temp/DSCN2398.JPG

                                  Yksi moottorivajaa härpäke lumihangesta kaivettuna:

                                  http://personal.inet.fi/cool/fauwee/temp/DSCN2400.JPG

                                  Comment


                                  • #18
                                    Söpö pohjaväri :)

                                    Comment


                                    • #19
                                      Kaverilla on jokseenkin pohjavärin värinen kupla. Melko häiriintynyt ja huomiota herättävä =)

                                      Comment


                                      • #20
                                        P#"#%"####¤"#%"¤!"!!!!

                                        Ihmettelin mihin oli hävinneet spraymaalit- ja kotelotervat varaston ylähyllyltä. Sieltähän ne löytyivät syncron kyljestä, ikkunoista, ovista ja osin konehuoneesta. Pitää vain todeta että mistä helvetistä kakarat tuon mielikuvituksen ammentavat? Se käy vain tuo kantapään kautta oppiminen istumapinnan päälle.

                                        Onneksi oli kympin pönttö tinneriä jemmassa, pahimmista paikoista lähti, mutta kartturin ovi menee ainakin syvähiontaan.

                                        Comment


                                        • #21
                                          Taitaa jälkikasvun korvat ja pyllyt punottaa...

                                          Comment


                                          • #22
                                            Noniin, seitit on jaettu. Poku omakseen ja syncro omakseen - tässä ei kohtaa enää itsekään hahmota kummasta naputtelee.

                                            Nyt löytyi farkkuun uudet suorat ja ruosteettomat etuovet. Eipä tartte ruveta vanhoja ovia ompelemaan kasaan korjauspalojen kanssa. Takaluukku vielä uupuu.

                                            Comment


                                            • #23
                                              Tuolta Kärnän purkamolta löytyy ainakin yksi suoralamppuinen Variant, Ihan saletti en ole luukun kunnosta. Siellä on niitä ollut useampiakin.

                                              Comment


                                              • #24
                                                mistä helvetistä kakarat tuon mielikuvituksen ammentavat?
                                                Eikös se omena aika lähelle puuta tapaa pudota? ;-)

                                                Comment


                                                • #25
                                                  Silloin kun minä olin pieni, niin koivuvitsa viuhui, enkä koe saaneni traumoja. Nykyisin moisesta saa syytteen. Se on vaan paha kun poikien äiti oli pienenä myös kilpajuoksussa suunnannäyttäjänä.

                                                  Jari: Voisi ottaa ajelureissun Joensuuhun. Minkälaisia hintoja ne pitävät ehjistä peltiosista?

                                                  Comment


                                                  • #26
                                                    Ähjapuh... vielä yksi lantin kokoinen reikä ja kaksi killingin kokoista koloa pohjassa. Nämäkin ovat niitä koloja joita on jo tehtaan jäljiltä. Polttoainetankin ympäryspellin tekemiseen meni koko eilinen päivä, Jetan ympäryspelti ei sovikaan ihan heittämällä Passattiin, luukku jää kolmisen milliä pinnan yläpuolelle, joten sitäkin piti puukottaa niin rankasti että sama vaikka olisi korjannut sen vanhan pellin, josta ei ollut jäljelle jäänyt kuin se reikä. Kittiä siihen menee vielä kivasti...

                                                    Siis tiedoksi teille jotka rupeatte farkkuvolkkarin täyttöaukon reikää korjailemaan... :))





                                                    Loppuviikosta pääsee suihkimaan hiekkaa alustaan, sitten maalia ja alustamassaa.

                                                    Löysin kaverin avustuksella sen tökötin jota Vag käyttää ensiasennusmassana "long life underseal". Teroson on tuotemerkki, valikoima on aika laaja, tököttejä tuo maahan KAHA, ja hinta jotain 18 euroa per litra, eli vajaa kymppi halvempaa kuin VAGin tiskiltä.

                                                    Comment


                                                    • #27
                                                      Tarkoitatko sitä juutalaisen nahkaa jonka alla ruosteen on hyvä muhia? (en ole antisemitisti)

                                                      Comment


                                                      • #28
                                                        Se on vaan paha kun poikien äiti oli pienenä myös kilpajuoksussa suunnannäyttäjänä.
                                                        Todistettavasti rippikoulun jälkeen sait siis viimein kiinni, mutta suunnitelma oli kypsynyt sitten hiekkalaatikkovuosien;-)

                                                        Meillä vaimon kännykkä oli hukassa. Koitti soittaa siihen. Yhteyttä ei saada. Kahden päivän etsinnän jälkeen löytyi - puuhellan vedenlämmitysosiosta kalkki- ja ruostevellistä lillumasta.

                                                        Pennut kerkeävät kummasti.

                                                        Comment


                                                        • #29
                                                          Jep, just sitä. Vaatii hyvän pohjatyön, jotta oksidi pysyisi mahdollisimman kaukana. Pyöräkoteloihin tuota lähinnä on tarkoitus laittaa, siellä kun ei tunnu mikään kestävän. Jos autolla ajaisi vain vähän ja asvaltilla, niin sitten en vetäisi muuta kuin joustavan 2k-maalin, eikä massaa ollenkaan.

                                                          Tasaiseen pohjaan sitten, se on vähän auki.

                                                          Vihreään volsuun laitoin 3M vaaleaa kautsupohjaista kiveniskumassaa, se on hyvää ja tuntuu kestävän, mutta on melko kovaa. Teroson on joustavampaa, ja saattaa vaimentaa ääntä paremmin.

                                                          Comment


                                                          • #30
                                                            Itse olen käyttänyt Katepalin siveltävää bitumimassaa.

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X