Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B6 1.8tq BEX -03 "punikki" tehonmetsästys

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Syyllinen löytyikin muualta, valutti vaan hämäävästi etustefan suunnalta, jakohihna on kuitenkin kuiva. Öljypohjan etuseinä on halki, syyllinen täysi mysteeri.

    Comment


      #62
      Ettei olis etukannake repiny pohjan halki ku paketti heilunut? Toinen mikä on monesti sattunut et on öljypumpun pultti auennut ja tehny tilaa itselleen. Tapahtuu muuten harva se viikko :)


      Comment


      • #63
        Mahdollisesti, veikkaan ensimmäistä kun öljynpaineet pysyneet kunnossa

        Comment


        • #64
          Alkuperäinen kirjoittaja diffas Näytä viesti
          Ettei olis etukannake repiny pohjan halki ku paketti heilunut? Toinen mikä on monesti sattunut et on öljypumpun pultti auennut ja tehny tilaa itselleen. Tapahtuu muuten harva se viikko :)

          Kyllä Diffas oli oikeassa, pumpun rattaan pultti oli irti eikä oikeastaan enää lainkaan kierteellä, kuitenkin ratas oli pysynyn paikallaan.

          Comment


            #65
            Vajaa 12k kiertävä 1.8t kesti tälläisellä modauksella toistaiseksi. Ja tiukkaa liimaa kaverina. kopkop. :P
            Attached Files

            Comment


              #66
              Vaikka menee vähän ohi aiheen niin tuosta on kuultava lisää :)

              Comment


                #67
                Diffas: Onko tämä siitä viron puolella olevasta 300zx nissanista?

                Comment


                  #68
                  Joo ehkä oli vähä värikynää aavistuksen mukana. Ei oo viron nissani. Kyseessä ihan paikallinen kohtuu hyvällä viriasteella oleva b6 farkku, mutta kun kuskin ajotapa on vähän sellainen et kesken kisanki pitää käydä kokeilemassa, että oliko ykkönen varmasti ajettu loppuun, niin logiin piirtyy jotain 11200luokkaa käppyröitä välillä. Kuivasumppua on ehdoteltu, mutta kauhee homma kuulemma. :P Muutenhan tuo on on ihan hyvin pelittänyt ja kauden mittaan saannu hyvin petrattua ennätyksiä paremmaksi, malmilla 10.31 vartille. Mut joo, tälläinen sivuaihe tänne. Se pumpun ratas tosiaan kannattaa ihan tosissaan laittaa kiinni jos joskus sattuu käymään ohops .:)

                  Comment


                    #69
                    Mitäs tälle kuuluu?

                    Comment


                    • #70
                      Kiitos kysymästä, edellisestä päivityksestä onkin aikaa. Toissa vuonna tosiaan öljypohja kävi irti ja laitoin öljypumpun rattaan pultin kierrelukitteella kiinni. Samalla alumiininen hihnapyörä vaihtui Fluidampr valmisteeseen. Askartelin myös aiemmin ahdistaneen katin tilalle korvausputken. Kabiinissa haisi jonkin verran pakokaasu myös, syylliseksi paljastui ratkennut pakosarjan sauma ahtimen laipan juuresta. Taisi vuotaa jo viime penkkireissulla. Se tuli hitsuuteltua kuntoon ja samalla pakopesä vaihtui pykälän isompaan 0.82. Viime kesäksi tuli hankittua 1300cc suuttimet valmiiksi, en vaan saanut koskaan aikaseksi softan päivitystä. Josko vielä tälle kesälle ja sitten jonnekkin rullille käymään.

                      Comment


                      • #71
                        Tämän kanssa käytiin Lemillä ja rullillakin. 608hv ja 700nm@4500rpm.

                        Comment


                          #72
                          Minkälaisilla paineilla puhalleltiin?

                          Comment


                          • #73
                            2.1bar

                            Comment

                            Working...
                            X