Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B6 1.8tq BEX -03 "punikki" tehonmetsästys

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Syyllinen löytyikin muualta, valutti vaan hämäävästi etustefan suunnalta, jakohihna on kuitenkin kuiva. Öljypohjan etuseinä on halki, syyllinen täysi mysteeri.

    Comment


      #62
      Ettei olis etukannake repiny pohjan halki ku paketti heilunut? Toinen mikä on monesti sattunut et on öljypumpun pultti auennut ja tehny tilaa itselleen. Tapahtuu muuten harva se viikko :)


      Comment


      • #63
        Mahdollisesti, veikkaan ensimmäistä kun öljynpaineet pysyneet kunnossa

        Comment


        • #64
          Alkuperäinen kirjoittaja diffas Näytä viesti
          Ettei olis etukannake repiny pohjan halki ku paketti heilunut? Toinen mikä on monesti sattunut et on öljypumpun pultti auennut ja tehny tilaa itselleen. Tapahtuu muuten harva se viikko :)

          Kyllä Diffas oli oikeassa, pumpun rattaan pultti oli irti eikä oikeastaan enää lainkaan kierteellä, kuitenkin ratas oli pysynyn paikallaan.

          Comment


            #65
            Vajaa 12k kiertävä 1.8t kesti tälläisellä modauksella toistaiseksi. Ja tiukkaa liimaa kaverina. kopkop. :P
            Attached Files

            Comment


              #66
              Vaikka menee vähän ohi aiheen niin tuosta on kuultava lisää :)

              Comment


                #67
                Diffas: Onko tämä siitä viron puolella olevasta 300zx nissanista?

                Comment


                  #68
                  Joo ehkä oli vähä värikynää aavistuksen mukana. Ei oo viron nissani. Kyseessä ihan paikallinen kohtuu hyvällä viriasteella oleva b6 farkku, mutta kun kuskin ajotapa on vähän sellainen et kesken kisanki pitää käydä kokeilemassa, että oliko ykkönen varmasti ajettu loppuun, niin logiin piirtyy jotain 11200luokkaa käppyröitä välillä. Kuivasumppua on ehdoteltu, mutta kauhee homma kuulemma. :P Muutenhan tuo on on ihan hyvin pelittänyt ja kauden mittaan saannu hyvin petrattua ennätyksiä paremmaksi, malmilla 10.31 vartille. Mut joo, tälläinen sivuaihe tänne. Se pumpun ratas tosiaan kannattaa ihan tosissaan laittaa kiinni jos joskus sattuu käymään ohops .:)

                  Comment

                  Working...
                  X