Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Käyttöharraste W12

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Mielestäni tässä 5.7:ssa ei tarvitsisi. - Edellisen kerran kun tein komponenttitestin, niin silloin ohjausyksikölle generoitui pysyvä vikakoodi 00003 -014, joten yritän välttää tuota viimeiseen asti.

    Äskeisellä koeajolla jarrut toimivat ajon aikana suht normaalisti, mutta pihassa poljinta painaessa sen saa kyllä painettua lähes lattiaan saakka. - Tuo saattaa toki johtua ilmasta järjestelmässä, tai uusien osien hakiessa paikkaansa, tai sitten pääsylinteri vuotaa sisäisesti.

    Comment


    • Tilasin uuden jarrupääsylinterin ja tarkoitus oli illalla alkaa sitä asentamaan.
      Ennen asennustyön aloitusta päätin kuitenkin vielä polkea jarrua nosturilla ja varmistaa, ettei jarrujärjestelmässä kuitenkin olisi ulkoista vuotoa. - Ja niinhän sieltä löytyi vuotopaikka, oikean etupyörän jarruputken liitoksesta.

      kiristin vuotavan jarruputkiliitoksen ja ilmasin jarrut tehtaan ohjeen mukaisesti paineella: Ensin vasen etupyörä, sitten oikea, sen jälkeen vasen takapyörä ja lopuksi oikea takapyörä.
      Hiukan paremmalta jarrut tuntuivat heti ilmauksen jälkeen, mutta vielä ei uskalla nuolaista…

      Edit: Aamulla työmatkalla totesin jarrujen toimivan varsin mallikkaasti. Toistaiseksi uusi jarrupääsylinteri jää hyllyyn odottamaan asennusta.
      Attached Files
      Viimeksi muokannut kvande; 12.9.2025, 08:41. Perustelu: Päivitetty jarrujen toiminta koeajolla.

      Comment

      Working...
      X