Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi S3 8l -00

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #91
    Kokeileppa seuraava pakosarja 38mm putkesta. Monta tapausta, joissa turbo herää 200-300rpm alempaa. Ei tuota noilla tehoilla vielä tuskaa.

    Comment


    • #92
      Ai että, tänään tuli haettua taas vuosi ajoaikaa:)

      Comment


        #93
        Pakko kysyä mistä löytyy nykyään niin työhönsä kyllästyneet ja sokeat inssit kun, eivät jaksa konepeltiä avata. Täällä kun joka konttorilla tykkäävät kytätä sen verran paljon muutoksia, että ei tarvi edes yrittää virittämistä vaikka mieli tekisi.

        Comment


        • #94
          tosta multa kun aukasee konepellin niin ainoa mikä eroaa vakiosta on ilmanputsari. Ja alta kun katsoo niin putkisto on ainoa. Mitään muuta katsuri ei näe ilman että purkaa jotain. Viestissä #32 näkyy

          Comment


          • #95
            Onko kellään kokemuksia d2 coileista käyttöautossa? Multa on tästä noi bilsteinin etutolpat vaihto/huolto kunnossa, niin mietin jos ostais tilalle d2 tolpat. Bilsteinien huolto maksaa 350€ niin sen takia tässä laskeskelen ja mietiskelen

            Comment


              #96
              Eikös ne mahda olla ihan samantyylistä settiä BC-racingin kanssa. Niitä moni laitteli ennen BC:n rantautumista suomeen.

              Comment


              • #97
                Tilasin sitte d2 tolpat, katotaan minkälaiset ne on ajossa. Sitten vaihdoin renkaat paremmin vanteelle istuviin 245/40r17 nokian hakka blackkeihin, nyt olis noi vanhat misukat jollekki halvalla myynnissä

                Comment


                • #98
                  Tänään piti käydä parantamassa vartti aikaa, mutta toisin kävi. Eka ja viimeiseksi jäänyt veto huonoilla vaihteenvaihdoilla ja lähdössä rikki menneellä kardaanin tukilaakerilla tuotti 12.2sec 191kmh ja 60 jalkaa 1,8sec. Kolina oli kabiinissa melkoinen

                  Comment


                  • #99
                    Kardaanin murroshan sieltä meni


                    Comment


                    • Pitäis ruveta miettimään avarampaa downpipeä kun tuntuu että vähän ahdistaa toi 3”. Ja imulämmöt nousee liki 60 asteeseen pidemmässä vedossa 2,3bar paineilla eli varmaan pitäis jotain keksiä:)
                      Toiveissa olis että ehtis dynoonkin vielä kesän/syksyn aikana

                      Comment


                        Onko sulla öljynjäähdytin välijäähyn edessä ? Noita aiempia kuvia tuolta kuikuilin vain. Menee siinä jo välijäähyn käyttöastetta hukkaan jonkin verran. Sivullahan olisi tilaa ja kanavointikin valmiina toimivuuden kannalta kun mitottaisi öljyjäähyn vanhan välijäähyn kokoiseksi leveydeltä ja korkeudelta. Sekä onko keulassa viellä jäähdyttimien ilman ohjaimet tallessa ettei ilma pääse ohi :)

                        Comment


                        • Ei ole öljyjäähyä edessä. Ja mielessä on käyny ja materiaalikin on ostettu että tekis patolevyt tuohon välijäähyn reunoille. Tai sitten ajaa vaan 1,6 paineilla niin pysyy imulämmöt kurissa ja riittää toi 3” downpipekin

                          Comment


                            Eihän paineita imulämpöjen takia kannata rajailla. Ei muuta ku välijäähytys kuntoon ja hönkää lisää. Ei kuitenkaan oo mikään älytön päivitys.

                            Comment


                            • Läpällä mä ton heitin:) en edes muista milloin olisin alle 2bar ajanu, paitsi katsastukseen tietysti;)

                              Comment


                              • Nyt on dyno aika varattu 5.8. Nähdään paljon on viritys laskenu tehoja vuodessa:)

                                Comment


                                  Mä laitoin omaan. vessaan tämmösen Mocalin setin. Kinkkiroina ei oikein innostanut halpoine AN-liitimineen ja täytyy sanoa, että olipa helppo asentaa. Noi letkuliitokset on oikeasti helppo tehdä ja tulee hyvä. Letku poikki haluttuun mittaan, pikku luikku voiteluainetta ja sit liitin ruuvipenkkiin kii ja survotaan letku paikoilleen. On niin s**kelin kovaa kiinni siellä asetuttuaan, että ei varmasti irtoa. Oli ihan PnP setti. Marteliuksen Boost-products cooleri on myös osoittautunut hyväksi . Ei oo ees mikään överin kokoinen, mutta lämmöt pysyy hyvin alhaalla. Mulla on aika hyvät ohjurit kyllä tuon ympärillä, niin sekin varmaan vaikuttaa vähän asiaan.

                                  https://www.ebay.co.uk/itm/VW-GOLF-M...UAAOSwTM5Yyr7Y


                                  Comment


                                  • tästähän meni tänään taas sitte kansi, kannentiiviste tai mäntä rikki. Huomenna olis ollu penkkiaika, mutta eipähän tarvinnu mennä sinne rikkomaan. Ja jos jollain on taas tarvetta tämmöselle harrastepelille niin tarjouksia rohkeasti tulemaan, nyt moottorivikaisena hinta vois olla kohdillaan;)

                                    Comment


                                    • Eka meni tulppa ja sitten mäntä:(
                                      Viimeksi muokannut mikko.v; 6.8.2019, 19:33.

                                      Comment


                                      • Muutama kuva vielä kun on omassa omistuksessa. Auto tuli siis korjattua, eli moottori kasattiin uuskiksi kaikilla vakio osilla ja kaikki viriosat on myyty ympäri suomea. Kytkin, vauhtipyörä ja kampiakseli pyörii vielä nurkissa. Mutta nyt on taas ehjä vakio s3 ajossa, tai onhan siinä se bsr lastu ja vapari:)

                                        Comment


                                        • Tämä on nyt sitten myyty

                                          Comment

                                          Working...
                                          X