3.0TFSI kärsii helposti kuumentuneesta  imuilmasta ja teho putoaa merkittävästi. Tämä on hyvin selvästi  havaittavissa peräkkäisten kiihdytysten jatkuvana heikentymisenä.
 
APR on kehittänyt ratkaisun ongelmaan lisäämällä välijäähdyttimen vesitilaa ja suurentamalla jäähdytin kennon täysimittaiseksi. Ahtoilma pysyy kylmänä ja suorituskyky parhaana mahdollisena!
Lue lisää:
http://www.goapr.com/products/cps_b8_30tfsi.html
					APR on kehittänyt ratkaisun ongelmaan lisäämällä välijäähdyttimen vesitilaa ja suurentamalla jäähdytin kennon täysimittaiseksi. Ahtoilma pysyy kylmänä ja suorituskyky parhaana mahdollisena!
Lue lisää:
http://www.goapr.com/products/cps_b8_30tfsi.html
