1994 vuoden S4 avant V8 koneella kaipaisi uutta omistajaa, mulla ei ole talveksi tälle säilytyspaikkaa. Leimattu juuri, ajettu 350tkm, ABH vaihdettu AEC:ksi ex-omistajan toimesta, 6v manuaali jossa öljynjäähdytys. Kuulemma konin iskarit ja eibachin jouset. Musta nahkasisustus sport-penkein.
Juuri laitettu jakopää, vesipumppu ja kaikki tiivisteet jakopäähän. Samalla piti tehdä täydellinen kansi remontti kun valskasi öljyä kannentiivisteen välistä. Eli kansista oikaistu tasopinnat, venttiilit ja istukat koneistettu, uudet nokkaketjut ja ohjarinkumit. Koneeseen laitettu tiivisteitä, sytkäosat, startti ym samalla.
Takajarrut uutta, satulat, levyt, palat, vaijerit, letkut ym. Alustaan laitettu puslia, suojakumi ym.
Puskurit, konepelti, takaluukku, etulokarit, ovien alaosat ja takakyljet maalattu. Ei toki ammattilaisen toimesta.
Kesärenkaat 18" rs6 replikoilla ja nastat 16" aluvanteilla.
Ilmastointi ei toimi, yksi letku uupuu. Tuulilasissa halkeama, oikealle ostajalle voidaan vaihdattaa uusi ikkuna.
Auto Kempeleessä, hinta ajatus 5500e. Yhteydet yv:llä.
Vaihdossa voi ottaa typ44 avant quattron tulevaisuuden 20vt swappiin, mutta en hyvitä hirveitä.
Juuri laitettu jakopää, vesipumppu ja kaikki tiivisteet jakopäähän. Samalla piti tehdä täydellinen kansi remontti kun valskasi öljyä kannentiivisteen välistä. Eli kansista oikaistu tasopinnat, venttiilit ja istukat koneistettu, uudet nokkaketjut ja ohjarinkumit. Koneeseen laitettu tiivisteitä, sytkäosat, startti ym samalla.
Takajarrut uutta, satulat, levyt, palat, vaijerit, letkut ym. Alustaan laitettu puslia, suojakumi ym.
Puskurit, konepelti, takaluukku, etulokarit, ovien alaosat ja takakyljet maalattu. Ei toki ammattilaisen toimesta.
Kesärenkaat 18" rs6 replikoilla ja nastat 16" aluvanteilla.
Ilmastointi ei toimi, yksi letku uupuu. Tuulilasissa halkeama, oikealle ostajalle voidaan vaihdattaa uusi ikkuna.
Auto Kempeleessä, hinta ajatus 5500e. Yhteydet yv:llä.
Vaihdossa voi ottaa typ44 avant quattron tulevaisuuden 20vt swappiin, mutta en hyvitä hirveitä.
