Tarjolla siisti ja hyvin huollettu VW Golf 1.6 tdi 4Motion.
Hinta: 7300€
Hinta klubin jäsenkortin esittäjälle: 6800€
Vuosimalli: 2014
Mittarilukema: 303100km
Sijainti: Espoon Nöykkiö
Yhteydenotot: Puhelimitse o5O 51 kuusi 7344 tai YV.
Tietoja autosta:
Luotettava manuaalivaihteisto, pienikulutuksinen diesel ilman vikaantumiselle herkkää urealaitteisoa. Järkevillä mukavuusvarusteilla.
Tekniikan puolesta autoa on huollettu hyvin, niin minun kuin aikaisempienkin omistajien toimesta.
Juuri tehty iso huolto, jossa vaihdettu öljypumpun hammashihna, jakohihna, vesipumppu, jakohihnan kiristinrullat, apulaitehihna, apulaitehihnan kiristin, jäähdytysneste, moottoriöljyt ja suodatin, polttoainesuodatin, ilmansuodatin, sisäilman suodatin, oikeanpuoleinen etuvetoakseli ja Haldex-öljyt.
Keväällä uusittu takajarrusylinterit molemmin puolin.
2024 keväällä katsastuksessa (295.667km) havaittiin toisen etujousen katkenneen, joten tuolloin molemmat etujouset vaihdettiin ja samalla vaihdettiin myös vasemmalle koko etuvetoakseli.
Webasto huollettu vuonna 2022 mittarilukemassa 270tkm.
Kytkin uusittu vuonna 2021 mittarilukemassa 253tkm.
Muita kuluvia osia, kuten jarruosia, pyöränlaakeri ja hehkutulpat on vaihdettu huoltokirjan mukaan 250tkm. tienoilla.
Talvirenkaina autossa on hyväkuntoiset GoodYear Ultragrip 2 (kolmen vuoden takaiset Tuulilasin ja Vibilägaren testivoittaja -nastarenkaat) VW:n alkuperäisillä alumiinivanteilla.
Kesärenkaat ovatkin jo enemmän tietä nähneet, sillä niissä on pintaa jäljellä enää noin 4mm. Myös kesärenkaat ovat alumiinivanteilla.
Huomioita korista, sisustuksesta ja tekniikasta:
Hinta: 7300€
Hinta klubin jäsenkortin esittäjälle: 6800€
Vuosimalli: 2014
Mittarilukema: 303100km
Sijainti: Espoon Nöykkiö
Yhteydenotot: Puhelimitse o5O 51 kuusi 7344 tai YV.
Tietoja autosta:
Luotettava manuaalivaihteisto, pienikulutuksinen diesel ilman vikaantumiselle herkkää urealaitteisoa. Järkevillä mukavuusvarusteilla.
Tekniikan puolesta autoa on huollettu hyvin, niin minun kuin aikaisempienkin omistajien toimesta.
Juuri tehty iso huolto, jossa vaihdettu öljypumpun hammashihna, jakohihna, vesipumppu, jakohihnan kiristinrullat, apulaitehihna, apulaitehihnan kiristin, jäähdytysneste, moottoriöljyt ja suodatin, polttoainesuodatin, ilmansuodatin, sisäilman suodatin, oikeanpuoleinen etuvetoakseli ja Haldex-öljyt.
Keväällä uusittu takajarrusylinterit molemmin puolin.
2024 keväällä katsastuksessa (295.667km) havaittiin toisen etujousen katkenneen, joten tuolloin molemmat etujouset vaihdettiin ja samalla vaihdettiin myös vasemmalle koko etuvetoakseli.
Webasto huollettu vuonna 2022 mittarilukemassa 270tkm.
Kytkin uusittu vuonna 2021 mittarilukemassa 253tkm.
Muita kuluvia osia, kuten jarruosia, pyöränlaakeri ja hehkutulpat on vaihdettu huoltokirjan mukaan 250tkm. tienoilla.
Talvirenkaina autossa on hyväkuntoiset GoodYear Ultragrip 2 (kolmen vuoden takaiset Tuulilasin ja Vibilägaren testivoittaja -nastarenkaat) VW:n alkuperäisillä alumiinivanteilla.
Kesärenkaat ovatkin jo enemmän tietä nähneet, sillä niissä on pintaa jäljellä enää noin 4mm. Myös kesärenkaat ovat alumiinivanteilla.
Huomioita korista, sisustuksesta ja tekniikasta:
- Mielestäni kytkin irrottaa kylmänä alhaalta
- Raskaalla kuormalla vedätettäessä auto täristää
- Autoon on aikaisemmin asennettu väärä kardaanin tukilaakeri, mistä syystä toinen pakoputken lämpösuoja ei mahdu paikalleen. Kardaanin keskinivel roisikinut rasvaa ylempään lämpösuojapeltiin
- Tuulilasi kulunut
- Takalasin lämmittimen vastuslanka poikki parista kohtaa sekä tummennuskalvossa pieniä vaurioita
- Konepellin keskiosassa loiva painuma, joka erottuu vain valoa vasten peilatessa
- Takaikkunan alareunassa maalin alla alkavaa ruostekukkaa, muuten maalipinta siisti
- Takapenkin istuinosassa keskellä melko huomaamaton tupakan polttama reikä, muuten sisusta ehjä ja puhdas
- Vasemman takaoven sisäpuolen koristelistassa pitkä naarmu