Kokeillaanpas olisiko joku harrastelija innokas ostamaan projektin näin tulevaksi talveksi.
Eli 2001 rs4 b5 ajettu 188tkm ja katsastettu elokuussa 2025
Vikana 5 sylinterin misfire ja tämän aiheuttaa vuotava(t) pakoventtiilit. Ohivuotomittaus tehty 12.9 jossa tämä todettu.
Eli koneen irroitus ja kannen irroitus olisi edessä.
Tässä hieman osalistaa:
- Wagnerin pakosarjat
- Wagnerin DB:t (3")
- Wagnerin Coolerit
- 2.8 vaparin imunokat
- Auto Verdin veivit, L19 pultit
- 81.5 mm JE männät, keraaminen pinnoitus mäntien päissä, helmoissa Tuff Skirt® pinnoite. Total seal männänrenkaat.
- R-seetit venttiilinistukoissa
- Miltekin loppuputkisto (3")
- Sachs SRE RS4 kytkin
- 1200cc suuttimet
- modatut RS6 turbot (Fin-Turbo)
- H&R coiloverit
- H&R vakaajat
- 19x10 OZ HLT 255/35 renkaat
- ICM delete, 2.0T puolat
- tankissa 2 pumppua ja vaihdettu polttoaineletkut isompiin
- Porsche Cayenne 350mm etujarrut
- Takana vakiojarrut
- Phaeton ilmanohjaimet edessä jarrulevyille
- E85 softa
- DevilsOwn Stage 2 vesiruisku
- JHM Carbon synkat laatikossa
- Loba Carbon Y-putki
- Vapaavirtausuodatin
- Alumiininen pohjapanssari
Sisusta
- Seat Exeo RNS-E + Bluetooth vaihdettu vanhan RNS-D:n tilalle (AUX liitin ulkopuoliselle soittimelle lisätty (Kufatec))
- CanGate tukemaan tuota RNS-E mallia (MFSW ratti, kello, nopeus yms. toimii normaalisti)
- AFR, ahtopaine (PLX) mittari
- kaikki sisävalot vaihdettu ledeihin
- mukavuusvilkku
- JHM vaihdekepin nuppi
- Corbeau RSS edessä mutta vakiot on myös tallessa.
Ulkokuori:
- maalattu alkuperäisellä värillä, avus silver, lokasuojat yms. ruiskutettu 2-komponentti suoja-aineella (syksy 2014) autolla tällöin ajettuna n. 150tkm. Ollut tästä asti talvet tallissa ja jos oikein muistan nii edellinen omistaja taisi sanoa että oli tyyliin kerran talvella ajanut. Minulla tämä ollut 5 vuotta ja kertaakaan ei ole ollut talvella ajossa ja lämpimässä tallissa säilytetty.
Hetken myynnissä tässä kunnossa hintaan 30 000€
Myyjä Oulussa mutta auto tällä hetkellä Torniossa.
0505402441 Toni Kemppainen
Eli 2001 rs4 b5 ajettu 188tkm ja katsastettu elokuussa 2025
Vikana 5 sylinterin misfire ja tämän aiheuttaa vuotava(t) pakoventtiilit. Ohivuotomittaus tehty 12.9 jossa tämä todettu.
Eli koneen irroitus ja kannen irroitus olisi edessä.
Tässä hieman osalistaa:
- Wagnerin pakosarjat
- Wagnerin DB:t (3")
- Wagnerin Coolerit
- 2.8 vaparin imunokat
- Auto Verdin veivit, L19 pultit
- 81.5 mm JE männät, keraaminen pinnoitus mäntien päissä, helmoissa Tuff Skirt® pinnoite. Total seal männänrenkaat.
- R-seetit venttiilinistukoissa
- Miltekin loppuputkisto (3")
- Sachs SRE RS4 kytkin
- 1200cc suuttimet
- modatut RS6 turbot (Fin-Turbo)
- H&R coiloverit
- H&R vakaajat
- 19x10 OZ HLT 255/35 renkaat
- ICM delete, 2.0T puolat
- tankissa 2 pumppua ja vaihdettu polttoaineletkut isompiin
- Porsche Cayenne 350mm etujarrut
- Takana vakiojarrut
- Phaeton ilmanohjaimet edessä jarrulevyille
- E85 softa
- DevilsOwn Stage 2 vesiruisku
- JHM Carbon synkat laatikossa
- Loba Carbon Y-putki
- Vapaavirtausuodatin
- Alumiininen pohjapanssari
Sisusta
- Seat Exeo RNS-E + Bluetooth vaihdettu vanhan RNS-D:n tilalle (AUX liitin ulkopuoliselle soittimelle lisätty (Kufatec))
- CanGate tukemaan tuota RNS-E mallia (MFSW ratti, kello, nopeus yms. toimii normaalisti)
- AFR, ahtopaine (PLX) mittari
- kaikki sisävalot vaihdettu ledeihin
- mukavuusvilkku
- JHM vaihdekepin nuppi
- Corbeau RSS edessä mutta vakiot on myös tallessa.
Ulkokuori:
- maalattu alkuperäisellä värillä, avus silver, lokasuojat yms. ruiskutettu 2-komponentti suoja-aineella (syksy 2014) autolla tällöin ajettuna n. 150tkm. Ollut tästä asti talvet tallissa ja jos oikein muistan nii edellinen omistaja taisi sanoa että oli tyyliin kerran talvella ajanut. Minulla tämä ollut 5 vuotta ja kertaakaan ei ole ollut talvella ajossa ja lämpimässä tallissa säilytetty.
Hetken myynnissä tässä kunnossa hintaan 30 000€
Myyjä Oulussa mutta auto tällä hetkellä Torniossa.
0505402441 Toni Kemppainen