Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 80 (B4) Quattro 2.5/20 turboprojekti aihio

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi 80 (B4) Quattro 2.5/20 turboprojekti aihio

Myyn Audi 80 Quattro Avant projektiaihion.

Kyseessä siis 2.6V6 quattro, johon on aloitettu sovittamaan 2.5/20 turbotekniikkaa.

Autoa ei siis ole katsastettu tuolle 5syl. turbotekniikalle.

Edellinen omistaja on istuttanut tuon moottorin konehuoneeseen ja sillä on ajettu muutama kymmenen kilometriä, kun huonojen säätöjen vuoksi kone hajosi.
    Tämän jälkeen kone on irroitettu ja purettu osiin, Tässä vaiheessa harrastajalta loppui motivaatio ja aihio tuli minulle.
    Nyt projekti on ollut muutaman vuoden minulla ja olen etsinyt motivaatiota tämän eteenpäin viemiseksi... sitä ei löytynyt ja haluaisin myydä tämän todella järkevään harrastajahintaan.
    Ohessa hieman osalistaa:

* 5cyl ACV lohko (2.5litrainen) ja kampiakseli, öljypumppu, öljysuihkut, lohko vaatii hoonauksen.
    * Kiertokanget (Rosten performance)
    * Männät (yksi tuhoutunut)
    * AAN kansi (1. syl.palotilassa vikaa, mutta kunnostettavissa), ei nokkia, yksi venttiili poikki.
    * Suuttimet
    * Turbosmart hypergate 45 hukkaportti
    * Bensanpaineen säädin, bensan keruusäiliö, bensapumppu
    * Holset HX50 hybridi ahdin, ajettu tuon muutaman kymmenen kilometriä huollon jälkeen.
    * Säädettävät nokkapyörät
    * 3B venttiilikoppa
    * Dumppi, ahtoputkia
    * Välijäähdytin
    * Huohotinsäiliö
    * AAN imusarja ja pari aihiota

Osista löytyy enemmän kuvia tuolta nettiauton ilmoituksesta.

Hintapyyntö: 2500€

Erilaisia vaihtoja voi ehdotella, mutta lähinnä nyt kiinnostaa mopot ja moottoripyörät.

Yhteydenotot puhelimitse: 0503421170 / Petri
    Auto sijaitsee Joensuussa. Kuljetus järjestyy tarvittaessa edullisesti.

Enemmän kuvia löytyy nettiauton ilmoituksesta: https://www.nettiauto.com/audi/80/15...ocial-ad-share
Working...
X