Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Walbro 450 tuplapumpun kilkkeet

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #61
    Palikat on valmiit, työn laatu on äärettömän hyvää!
    Attached Files

    Comment


      #62
      Mmm. Kiiltävät alsamiitit on aina kivoja.
      Viimeksi muokannut gedu; 30.12.2015, 06:51.

      Comment


        #63
        Onpa vaikea löytää AN8 koossa (1/2") olevaa polttoaineen kestävää (SAE 30R10) letkua tankkiin. Ihan Australiasta asti piti laittaa kysely, ohuempaa löytyy kyllä vaikka Motonetista...

        Comment


          #64
          http://www.roadmachine.fi/aeroflow/pushlock.html

          Olis varmaan Suomestakin löytynyt Australian tuotetta hyllystä.

          Comment


            #65
            Näköjään, mutta taitaa tulla halvemmaksi tuottaa Australiasta kun ostaa suomesta...

            Comment


              #66
              Noin 20€ metri on letku hinnaston mukaan.

              Comment


                #67
                Ausseissa noin 11eur metri

                Comment


                  #68
                  Olen tilaamassa 2m tuota AN8 sopivaa tankin sisällä kestävää letkua, onko halukkaita muita ottamaan? Tätä ei jokapaikasta saa ja Suomesta se on kallista.

                  Comment


                    #69
                    Varmistakaa sitten tuota letkua tilatessa, että sen viinankestävyys pätee myös ulkovaippaan.. Olen useammin kuin kerran törmännyt kumiletkuun, joka on polttoaineenkestävää, mutta vain sisäpuolelta.

                    edit: äh, siitähän tuossa SAE 30R10 olikin juuri kyse, eli turha viesti.

                    Comment


                      #70
                      Hyviltähän ne palikat näyttää kun tuli paikanpäällä pyörähdettyä.

                      Comment


                        #71
                        Pitkä ja kivinen tie (lue ajan puutetta) on kahlailtu lähes loppuun ja viikonloppuna lähtee 2 settiä pumppupaketteja maailmalle kunhan olen otanut vielä asennusvideon ja hienosäätänyt tankkiin istuvuuden... Olipa mielenkiintoinen porojekti ja onneksi näitä koko paketteja ei mennyt kuin 2 minun lisäkseni :)

                        Comment


                          #72
                          Palikkasetit on valmiita ja täältä pääsette kattelemaan kuvia ja muutaman videon. Noita kansiahan minulla on 1 kpl sähköliittimen ja AN8 liittimien reijillä jos joku matti myöhänen haluaa. Otin vahingossa jälkitoimitukseen väärillä reijillä yhden joka nyt on jouten.

                          Comment


                          • #73
                            Saako noita walbron pumppujen telineitä vielä jostain? Voisin olla yhtä vailla...

                            Comment


                              #74
                              The-tuner on tekemässä sellaisia Pierburgin pumpuille.

                              Comment


                              • #75
                                Onko tietoa millä aikataululla valmistuu?

                                Comment


                                  #76
                                  Tuota sisään pujotettavaa pakettia ei saa enää minun kautta, itselleni jäi vain yksi. Kenax voi tehdä kansia ja sitä palikkaa sinne kehtoon, mutta se on suunniteltu niin että menee pakettina joten en tiedä miten kestää paikoillaan ilman yhdysvartta. Enkä tiedä onko Kenaxilla miten koneaikaa.

                                  Comment


                                    #77
                                    Mulla saattaa yksi tai kaksi kantta olla valmiina edellisestä satsista. Pumpun kannakkeita ei ole, mutta kai niitä voi tarvittaessa pyöräyttää.

                                    Pistä sähköpostia kenax@kenax.fi jos tarve.

                                    Comment

                                    Working...
                                    X