Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

EGT-antureiden piirilevyjä Puolasta, hajonneen tilalle(S4/RS4 B5)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #91
    Aijaa just ostin muutama kk sit itelleni kaks levyä sieltä..

    Comment


    • #92
      Eikun vaan puolaan viestiä! Jos se Sid niitä vielä tekee..s.posti sd110@go2.pl Kannattaa vain varautua odottelemaan vastauksia aina välillä useita päiviä. Herra tekee kuitenkin iltatyökseen ilmeisesti näitä ja kai hänellä muutakin elämää on.
      Itse jäin eläkkeelle jo kuitenkin tästä hommasta. Joten jos kukaan ei halua kimppaa pyörrittää niin minun puolesta pois koko ketju.

      Comment


      • #93
        Jos joku vielä tarvii niin mulla on lähdössä tilaus huomenna Puolaan antureista ja lcd näytöistä..
        Laita minulle yv viesti jos tarvitset

        Comment


          #94
          Olisi Imatralla minulla ja kaverilla tarvetta antureille, eli siis 4kpl. Mikerolla jäänyt varastoon tai kukaan tekemässä uutta tilausta lähiaikoina?

          Onkos teillä muuten nuo piirilevyt toimineet nyt ongelmitta? Alkuperäisetkin anturit kun kuulemma tahtoo hajota parin vuoden sisällä ja itseltä rupes nyt temppuilemaan viime kesänä kolvatut anturit.

          Comment


          • #95
            Hyvin toiminut. Tuota .. pistin viimeviikolla Puolaan postia, jos vaikka tekisin yhden tilauksen vielä kun aika möni niitä on kysellyt mutta eipä tuo ole vastannut. Saattaa vaikka lomalla olla. Ilmoitan jos vielä hän niitä tekee ja tietysti jos teen tilauksen.

            Comment


            • #96
              Jos Mika tilaatte Imatralle, niin voisin ottaa siinä samassa yhden parin.

              Toki Joensuun Mikan kimppakin kiinnostaa jos vielä teet :)

              Comment


              • #97
                Pidän teidät ajantasalla.. Yleensä mr Sid vastaa alle viikon viivellä. Nyt taitaa tulla ennätys.. Kokeilen vielä lähestyä ja jos ei kuulu, niin tulkitsen sen sitten kieltäväksi vastaukseksi. Kolvailkaa niitä originaaleja sen aikaa.

                Comment


                  #98
                  Minulle vastasi äskettäin meilillä, mutta kysyin aikaisemmin vain 4 levyn hinnan ja saatavuuden. Ilmeisesti ne pystyisi toimittamaan heti.

                  Voin kysellä siihen ainakin tuon pari lisää tai jos nyt joku muukin haluaa vielä tässä lähipäivinä tilata levyjä itselleen. ilmeisesti siis neljää suuremmat määrät tulevat ilman toimituskuluja jolloin vähän ''pienempienkin'' satsien tilaaminen voisi olla järkevää lähekkäin asuville tilaajille.

                  Comment


                  • #99
                    Jos tilaatte niin voisin ottaa parin jemmaan pahan päivän varalle.

                    Comment


                      Voisin minäkin ottaa varalle, jos sattuu vaikka jossain vaiheessa tarviimaan!

                      Comment


                      • Minäkin voisin pahan päivän varalle ottaa parin ILMAN näyttöjä.
                        Viimeksi muokannut Pitkänen; 2.7.2013, 12:33.

                        Comment


                        • Kaikki ovat tainneet edetä vaan yhdellä LCD-näytöllä? Tuo kahden näytön systeemi keskimmäisessä lipassa olisi kyllä hyvä mutta en kyllä taida jaksaa vedellä piuhoja sinne saakka.

                          Comment


                          • Itse mietin kun näitä hypistelin juurikin, että tarvitseeko noita molempia näyttöjä sitten kytkeä ? Toki itse ajattelin tuohon aurinkolippaan ne asentaa.
                            Voisin ehkä tilata itselleni ne näytölliset versiot, kun ei tullut otettua nitä silloin kun niitä itsellä oli. Ei kai noi 10000tkm paikalla olleet levyt miksikään ole menneet jos ne tuolta irti ottaa ja pistää eteenpäin ? Noihin näytöttömiin ei ainakaan näyttöä kiinnitettyä saa ellei piirilevyihin jotain lisäkomponentteja näyttöä varten juottele.

                            Comment


                            • Kiinnostaa myös näytölliset versiot jos joku niitä touhuaa.

                              Comment


                              • Alkuperäinen kirjoittaja mikero Näytä viesti
                                Itse mietin kun näitä hypistelin juurikin, että tarvitseeko noita molempia näyttöjä sitten kytkeä ? Toki itse ajattelin tuohon aurinkolippaan ne asentaa.
                                Voisin ehkä tilata itselleni ne näytölliset versiot, kun ei tullut otettua nitä silloin kun niitä itsellä oli. Ei kai noi 10000tkm paikalla olleet levyt miksikään ole menneet jos ne tuolta irti ottaa ja pistää eteenpäin ? Noihin näytöttömiin ei ainakaan näyttöä kiinnitettyä saa ellei piirilevyihin jotain lisäkomponentteja näyttöä varten juottele.
                                No eihän se yksi näyttö voi näyttää kun yhden anturin lukemaa. Eli jos haluat molempien antureiden lukemia kattella niin tarviit kaks näyttöä. Nyt kun ajattelin asiaa niin oikeastaan en tuolla näytöllä mitään tee kun ei sitä kuitenkaan kerkeä katella. Jos saat ehjänä ne omat piirilevys irti niin voin ne sulta lunastaa ja ota sinä nuo mitä ilmoitin ottavani

                                Comment


                                • Sitä minäkin ajattelin, että tuskin niitä nyt mitenkään voi yhdistellä näyttämään keskiarvio. Eikä siinä järkeä olisikaan. Sit kun taas ajattelee järjellä, niin ei niitä tuolta aurinkolipasta kyllä tule ikinä katsottua jos paahtaa kovaa vauhtia menemään. Täytyy vähän miettiä sijoittelua uudelleen sittenkin.

                                  Comment


                                  • No ilmoittele vaikka privalla miten haluat, että menetellään. Editoin tuohon omaan tilaukseen, että ilman näyttöjä mutta jos tehdään vaihtari niin sitten näytöllisenä :)

                                    Comment


                                      Minä ottaisin kaksi näytöllistä, jos vielä mukaan kerkiää?

                                      Comment


                                      • Mikeron kanssa tossa oltiinkin juttusilla jo toukokuussa mutta edelleen olen kanssa sensoreita vailla. ja tilaisin myös pari.

                                        Comment


                                        • Jos Imatran nojalla on aikaa, niin kehtaatko hoitaa isommankin kimpan? Itse en pysty kuin vasta 3 viikon päästä ajattelemaan moista. Aika paljon noita porukka tarvitsee näköjään

                                          Comment


                                            Juu voin minä tilata niitä samalla enemmänkin. Mutta sopiiko kaikille jos laitetaan hintaa 33/kpl ja 65€/pari (LCD 70/kpl & 140/pari) niin ei tarvitse ihan hyväntekeväisyyttään ajella postiin ja paketoida niitä levyjä sitten eteenpäin?

                                            Itsellä olisi sen verran kiirus hommailla anturit kuntoon loppukesän ratapäiville että tarkoitus tehdä tilaus viimeistään perjantaina (5.7), sikäli kun sid vastailee posteihin.

                                            Jos nyt oikein katselin niin tällä hetkellä olisi tarvetta siis itseni mukaanlukien 12 normi versioita ja 4kpl lcd versioita? Vai tilaako tilaako joensuun Mika itse vielä myöhemmin piirilevynsä? Ottaako olli_pekka siis lcd versiot jos niitä saan yleensäkkin?

                                            Ilmoitelkaa minulle vaikka yv:llä tai tähän mikäli muillakin on kiinnostusta liittyä mukaan tai mahdollisesti jättäytyä pois tilauksesta.
                                            Viimeksi muokannut MRaitoniemi; 3.7.2013, 16:18. Perustelu: määrät ja tarkennuksia

                                            Comment


                                            • No meikä varmistaa tähän, että otan parin ilman näyttöjä ja ihan ittelleni niin ei mene mikeron kanssa säätämiseksi. Ja IMO hinnat voi lukita koska on todellakin yllättävän ärsyttävää hommaa ravata postissa ja pakkailla kimppatilauksia.

                                              Comment


                                              • Kannattaa varautua että sid vastaa vasta ensiviikolla. Itsellä keitti monta kertaa Yli. Mutta jätä minut sittenkin vielä pois. Hoidan itse itselleni tilauksen myöhemmin.

                                                Comment


                                                  Sid vastasi että hänellä on normaaleja levyjä 14kpl varastossa ja lcd versioita 5kpl, joten määrät alkaisi olemaan aika täynnä. Taidan tilata tuon 14+4 niin seuraava huutaja saa ne 2 "ylimääräistä" piirilevyä.

                                                  Comment


                                                    Saankos mie nyt tuosta 2 näytöllistä?

                                                    Comment


                                                      Kyllä. Ja olli_pekalle olisi tulossa myös näytölliset.

                                                      Comment


                                                        Piirilevyt saapuivat! =) Laitan asianomaisille viestiä tänään tulemaan.

                                                        Noita normi versioitahan on näillä näkymin siis 2 ylimääräistä joten jos joku tuntee niitä tarvitsevansa niin viestiä tänne suuntaan. Käy siis kaikkiin BiT koneisiin alkuperäisten EGT piirilevyjen tilalle.

                                                        Sid muuten meilasi että hän tekee nykyään piirilevyjä myös S3 1.8T koneisiin ja piakkoin C5 RS6:een. Olettaisin että noista tulee jossain vaiheessa LCD versiot jotka saattaisi noihin autoihin porukkaa kiinnostaakkin ;)
                                                        Attached Files

                                                        Comment


                                                        • Onko noita piirilevyjä vielä jäljellä? täällä olis 2kpl tarvetta :D
                                                          Viimeksi muokannut Tosde; 24.7.2013, 06:36. Perustelu: kirjotus härö

                                                          Comment


                                                            Minulta ainakin meni jo kaikki piirilevyt kaupaksi. Kannattaa kysellä vaikka suoraan sidiltä tai jos vaikka mikero on tekemässä tilausta lähiaikoina. Kysyntäähän noille tuntuisi edelleenkin löytyvän, kun tuosta ylimääräisestä paristakin tuli muutamassa päivässä useampi yhteydenotto.

                                                            Comment


                                                            • Ok, kattelin tuolta sidin sivuilta , että noita ei enää saisi. Mutta ainahan kannattaa tietysti kysyä josko niitä vielä jokunen liikenis :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X