Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • cargo2 kiitos sille s3:lle mutta kyllä meillä ihan riittämiin sitä valoa oli :)

    Comment


      valkoinen 4f kilvenalusilla bongattu hinausauton lavalla tuossa kylällä...

      Comment


        Alkuperäinen kirjoittaja HH92 Näytä viesti
        hopeinen b5 sedani rusalla nyt, mustat bbs alla. Tukitaan juuri tankki tälläsellä ml:llä
        Minä se olin. Ette te nyt pahasti tietä tukkinut

        Comment


          Eilen vai toissapäivänä Naistenklinikan ohi ajoi 4F Allroad, oli kilvenalusta. Rekkaria en muista, mutta vaikutti tutulta, joku asiakas?
          Tullipuomin Shelliä kohti meni, kuski näpräsi varmaankin auton omaa puhelinta, koska oman koskettelu ajossa on kielletty ;)

          Comment


            Viime viikolla tuli kehä I vastaan ainakin kolmesti keltainen lamborghini murcielago. Kivasti pistää silmään muun auto massan seasta. :)

            Comment


            • Tourulassa tuli päivällä vastaan sininen S4 avant, kilvenaluset edessä ja takana. Lisäksi Lidlin pihassa oli hopealla hiilariteipillä yliteipattu A6. Oli aika veikeän näköinen ilmestys.
              Sininen S4 ilmoittautuu.

              Comment


                Alkuperäinen kirjoittaja pulla Näytä viesti
                kuski näpräsi varmaankin auton omaa puhelinta, koska oman koskettelu ajossa on kielletty ;)
                Reps. Kaikkeen se pulla kiinnittää huomionsa :D !

                Ettei menisi offariin, eilen Niitykummun Liiterissä Jrmlls about 20:30.
                Ilmeisesti kävit katsomassa jenkkirautoja.

                Comment


                • Minä se olin. Ette te nyt pahasti tietä tukkinut
                  oli kyllä siisti menokki sulla :) Harmi ku ittellä oma pajalla viikon ja kavereiden kyydeillä mennään :/

                  Comment


                    Kun on jalankulkijana, niin ehtii huomata ihmeellisiö asioita. :)

                    Comment


                    • Alkuperäinen kirjoittaja Killeri
                      Ettei menisi offariin, eilen Niitykummun Liiterissä Jrmlls about 20:30.
                      Ilmeisesti kävit katsomassa jenkkirautoja
                      Siellähän minä olin tsekkaamassa hybridejä :)
                      Ite bongasin samaisestapaikasta Harmaan 8P A3 S-linen, oli jengitunnus takana.

                      Comment


                        Nokialla bongattu jengikilvenpohjat C4 sedanissa, KAI-***

                        Comment


                          Kiihdyttelikö Tero alfaansa eilen aamupäivällä pitäjänmäentiellä aamupäivällä kympin jälkeen?

                          Comment


                          • Kaakisen tero ajeli limingantullissa vastaan tossa vähä ennen viittä!

                            Comment


                              Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viesti
                              Kiihdyttelikö Tero alfaansa eilen aamupäivällä pitäjänmäentiellä aamupäivällä kympin jälkeen?
                              En ole ollut silloin sielläpäin.

                              Comment


                                Tänään siinä vähän yhden jälkeen sininen B5 S4:nen Motonetin parkkipaikalla. Ajoit ruutuun kun tulin ruokatauolta perässä 100:lla. Hienon näköinen peli kyllä!

                                Comment


                                  Alkuperäinen kirjoittaja TeroPee
                                  En ole ollut silloin sielläpäin.
                                  Pajan pihasti vain katselin kun samanmoinen alfa kiihdytti siitä martelan valoista kohti liikenne ympyrää. Suht paljon meteliä tyhjästä :)

                                  Comment


                                    Kaakisen tero ajeli limingantullissa vastaan tossa vähä ennen viittä!
                                    Kuin myös Teemu. :) Olin menossa Jalometalliin.

                                    Comment


                                      Jos oli V6 niin saatto olla kaveri liikenteessä, Zenderin putkella varustettu 12v malli.

                                      Comment


                                      • Eilen yöllä porvoossa tummansininen C5 RS6, ei alusia :( OT, Jos näkyy Gunmetal B7 avantti rekkarilla XHZ-7xx ni saa morjestaa :) ite ei kettään tunnista :D

                                        Comment


                                        • valkoinen 4f kilvenalusilla bongattu hinausauton lavalla tuossa kylällä...
                                          Joo piti hinauttaa auto pajalle kun Graanin pihalta startatessa korkkasi kampiakselin hihnapyörä irti... Kiitokset oikeahenkiselle hinausautokuskille ;)

                                          Comment


                                          • Viime viikolla tuli kehä I vastaan ainakin kolmesti keltainen lamborghini murcielago.
                                            Pk-seudulla asustelee ainakin yx heppu jolla on Lamboja kaksinkin kappalein. Lisäksi tallissa on RS6:nen. Vielä tuonkin lisänä tyyppi on osana porukassa joka omistaa oman Fouga Magisterin. Ei taida olla pikkurahasta kummemmin puutetta, heppu on silmäkirurgi...

                                            Comment


                                            • Puoli seitsemän aikaan keskustassa sininen berttakutonen ässä, kilvenalunen näkyi olevan.

                                              Comment


                                              • Kukas se oli eilen naltsussa hopealla b6 avantilla CIE-XXX? Bongannu monesti ennenkin.. Yritin nostella vähä lapastakin mutta et tainnu hoksata. :) clubit oli kilpien alla..

                                                Comment


                                                • Tänään tuli 4-tiellä vastaan jonkinlainen mammutti, ajeli Jyväskylää kohti etelästä. Rinkulakeula sen vetoautossa.

                                                  Comment


                                                  • Alkuperäinen kirjoittaja Tomppis Näytä viesti
                                                    Kukas se oli eilen naltsussa hopealla b6 avantilla CIE-XXX? Bongannu monesti ennenkin.. Yritin nostella vähä lapastakin mutta et tainnu hoksata. :) clubit oli kilpien alla..
                                                    Minähän se olin. Melko useasti bongannu sut, ei oo vaan hoksannu lapasta nostaa. Hieno b8 sulla :)

                                                    Comment


                                                    • Järvenpäässä tänään 6 jälkeen st1:llä valkoinen erittäin siisti ja kiiltävä hyvin hoidetun näköinen b5 sedan. Kuljettaja oli vastakkaista sukupuolta. Foorumilaisia? Itse olin veljen ruskeahkolla b5 1.9tdi sedanilla.

                                                      Comment


                                                        sv tais kurruutella kahden maissa Kallansiltojen nurkilla ohi

                                                        Comment


                                                        • 9-tiellä bongailtu mustaa A3:sta aamuisin tre-orivesi välillä, kilvenaluset näkyy olevan ja rekkari SKR***. Kuka tunnustaa? ;)

                                                          Comment


                                                            Ohratiellä(vantaa) aamulla tienvarressa päiväkodin vieressä seisoo klubikilvillä varustettu A4. Itsellä on auto aina päivän parkissa 10-kiskan vieressä. Tehdään sitä kerrostaloa(uutta) siinä.

                                                            Comment


                                                              Vajaa tunti sitten kehäkolmosella klubikilpinen a3, käännyit jumbon rampista ylös.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X