Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Väärillä mallimerkinnöillä tuunaaminen

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Merza
    vastasi
    Tämmönen oli ainakin meidän firman tonttinaapurin autoliikkeessä myynnissä muutama viikko sitten:

    Click image for larger version

Name:	bemmiM.jpg
Views:	1048
Size:	828,8 Kt
ID:	1854611

    Leave a comment:


  • Jouni_K
    vastasi
    Katoin tänään että ompa edellämenevässä bemarissa pitkä mallimerkintä vielä sen värikäsraidallisen //M -merkin jälkeen. Liikennevaloissa pääsin riittävän lähelle huomatakseni että tämä oli nyt sellainen //MULKKU -malli, hyvin jollakulla välähtänyt.

    Leave a comment:


  • quattro20v
    vastasi
    Syksyllä bongasin yhden mersun missä luki OMG :)

    Leave a comment:


  • buzz
    vastasi
    Yhtenä aamuna liikennevaloissa edessäni seisoi E46 bemari AMG.

    Leave a comment:


  • vV8m5
    vastasi
    No ei tämä ihan niin paha ole kuin joskus aikanaan vanhan kadettin konepeltiin hakaristiksi taiteiltu opelin merkki...
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Paranormalix
    vastasi
    Aikanaan bongasin muna-Kadett 3.1:sen...

    Leave a comment:


  • nikos
    vastasi
    Tampereella bongasin joku vuosi sitten oem-henkeen tuunatun Ford Ka -henkilöauton, jonka mallimerkintää oli jatkettu orkkismerkeillä tavun verran ollen KaKKa. Omistajalla ilmeisesti terveen humoristinen suhtautuminen omaan kulkineeseen ja kantoi merkintää varmasti ylpeydellä.

    Leave a comment:


  • Jusaberg
    vastasi
    Aika useana aamuna nähnyt harvinaisen RS S60 Volvon :)
    Attached Files

    Leave a comment:


  • andre_
    vastasi
    Kun S-line ei riitä...

    Leave a comment:


  • Kilu7
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja ^^BeBe Näytä viesti
    Laita V6T lätkät. oem osina tietty.
    T kirjain löytyi Tokmannilta 0.1€ hintaan, niin pistin V6:sen perään. Tuosta sitten meikäläisen tunnistaa :)

    Leave a comment:


  • Kilu7
    vastasi
    Minun tapauksessa Urpå olisi oikea, mutta liekö auto jo tuttu, mutta ei ole enää ohituskaistalla etuilijoita :) Niitä tässä kuitenkin kaivataan.

    Leave a comment:


  • Ipsi
    vastasi
    Durbo?

    Leave a comment:


  • Kilu7
    vastasi
    Itsellä on vakio V6 4motion, mutta ajattelin enemmän provosoivaa :)

    Leave a comment:


  • erssi
    vastasi
    Kiassa näköjään S-Line nykyään...

    Leave a comment:


  • Ipsi
    vastasi
    Ja olis mulla tarjolla maskiin orggis RS6 lätkäkin. :-)

    Leave a comment:


  • Ipsi
    vastasi
    Tai sitten hakee Biltemasta kirjaimia. Ja numeroitakin jos haluaa. Mulla on jossain 1.4 BAR yhdistelmä, joka jäi urssin takaloosteriin joskus laittamatta.

    Leave a comment:


  • Japi
    vastasi
    Tdi Passatistahan löytyy sopivan ooeeämmät. Rapsii nuo pari ylimääräistä kirjainta pois. http://gomotors.net/pics/Volkswagen/...6-tdi-06.jpg?i

    Leave a comment:


  • ^^BeBe
    vastasi
    Laita V6T lätkät. oem osina tietty.

    Leave a comment:


  • Kilu7
    vastasi
    Mistäköhän löytyisi Bit/Biturbo merkkejä? Toki voisi pelkkä Turbokin provosoida tarpeeksi :)

    Leave a comment:


  • Dwarner
    vastasi
    Heh... entisen firman työkaverilla on Ibizan perässä V9 merkintä. Taisi SDI olla todellisuudessa.

    Leave a comment:


  • aakman
    vastasi
    Näppäsin kuvan, harvinaisempi malli
    Attached Files

    Leave a comment:


  • To87
    vastasi
    Maski myös samaa settiä.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Jeegeri
    vastasi
    Juu oli.. taisin nähdä sen saman lahdenperänkadulla tossa joku päivä

    Leave a comment:


  • hauno
    vastasi
    Oliko musta tai tummansininen? Hervannassa olen moisen useasti nähnyt, toisella puolella konttia s6 ja toisella 3.0tdi merkit.

    Leave a comment:


  • Jeegeri
    vastasi
    4f 3.0 tdi tuunattu s6 lätkällä kangasalla.. Taidan itsekin duunailla vastaavaa

    Leave a comment:


  • KuiKelo
    vastasi
    Salossa bongasin A4 b5:sen S2-lätkä takaluukun yläkulmaan liimattuna.. Huoh...

    Leave a comment:


  • nomoreford
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja Buuhiz- Näytä viesti
    Koskas se tapahtui? Jokunen aika sitten ideaparkin rampista lähti edellä musta pikkuässä, jossa 1.8 lätkä takakontissa :D
    Kyllä se varmaan mä olin. Muistelen, että piti yrittää jonkun klubilaisen jaloista pois :=)

    Leave a comment:


  • To87
    vastasi
    Tojota auris missä oli lisäys päällä Turbo ja auris tuunattu n kirjaimella Nauris [emoji2]

    Leave a comment:


  • Ipsi
    vastasi
    Minusta parhaita oli erään vanhan kerhoveljen Touaregin takaloosterissa ollut "GOLF XXL". :-D

    Leave a comment:


  • Japi
    vastasi
    Mulle oli joku joskus laittanut tuohon B5:n takaluukkuun Audin competition-lätkän. En aikaisemmin uskaltanut ottaa pois kun tuntui olevan niin tiukassa. Ajattelin että saattaa rapsahtaa maalit irti. Nyt kun tuli tuon luukun maalaus ajankohtaiseksi niin nykäisin irti. Ei irronnut maali eikä edes alta löytynyt mitään yllätystä joka tuolla olisi jemmattu piiloon. Tai sitten tuo on harvinainen B5 avant competition:)

    Leave a comment:

Working...
X