Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Väärillä mallimerkinnöillä tuunaaminen

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • jpeltopuro
    vastasi
    Tästä aito RS :)

    http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=645262

    Leave a comment:


  • msippala
    vastasi
    Ja kyllä itse ymmärrän että laittaa vanhan S4-logon tilalle uuden S4-logon jos merkkiä haluaa näytellä, onhan toi uusi kuitenkin huomattavasti modernimpi.
    Itsekin edelliseen "syyllistynyt". Tosin merkki oli jo vääränmallinen autoa ostaessa, samoin takavalopaneeli on mallia S6. Mutta nuo UrS4 merkit takalunkkaan tuntuvat olevan hinnoissaan, se onkin ainoa syy miksen vielä ole innostunut merkkiä vaihtamaan. Maalautuksenkin jälkeen tuli laitettua S4 merkki takaisin.

    Leave a comment:


  • PJ
    vastasi
    Palatakseni taas vähän alkuperäiseen aiheeseen, niin omastani 20vt kolmosesta oli merkit poissa kun mulle tuli. Itse kävin marmoritiskiltä hakemassa A3 ja 1,6 merkinnät autoon. Päässyt kaikkein eniten eroon perässä roikkujista.

    Ja kyllä itse ymmärrän että laittaa vanhan S4-logon tilalle uuden S4-logon jos merkkiä haluaa näytellä, onhan toi uusi kuitenkin huomattavasti modernimpi.

    Leave a comment:


  • pyry
    vastasi
    oon samaa mieltä kyllä noista yhteisistä osista, mutta kyllä audi on se josta on jäänyt paras laatuvaikutelma. kun esim katsotaan uutta passattia(aika single frame rippi muuten mielestäni tullu vwelle) joka itselläkin on alla, ja on ilmeisesti syönyt a4 myyntiä jonkun verran, niin ei ole kyllä niin laadukas kuin b6 a4. konehan on eri, tilavuus on kasvanut ja tehot tippuneet mikä on kuitenkin oma valinta, ja molemmissa on hyvät puolensa. tämä kone on täysin värinätön 1200k jälkeen, 1.8t taas veti tasaisemmin ja oli tehokkaampi. yleisvaukutelmasta voidaan todeta että on sisältä erittäin viihtyisä ja hyvännäköinen, aika samanlainen kuin audi. risuja tulee siitä että 100 ajetusta a4 ei kuulunut siinä vaiheessa mitään ylimääräisääniä, ainoat olivat vetonivelet jotka vaihdettiin. passattiin taas on kellotettu 28tkm ja kojelauta rätisee 2200-2400 rpm, etukulmista kuuluu rätinää, alusta pitää kolinaa hidasteissa, ja vaihteisto takuuvaihdettu. alustasta senverran että on aivan pirun hyvä, vaikka vähän löystynyt.
    että kyllä omasta mielestäni on selvät perusteet audin korkeammalle hinnalle näin molempia uudesta testanneena ja ajaneena

    Leave a comment:


  • vitonen
    vastasi
    -Toisille Seatti ja Skoodakuskeille se oma auto taitaa olla "Audi". Ainakin mahdoton älämölö syntyy, kun asiasta piikittelee. Ite vm-00 sdi "pitsalla" ajelevana olen aikoja sitten tehnyt itelleni selväksi, etten kuulu siihen yhteiskuntaluokkaan joka ajelee Audilla ;)
    Se että ipitsa on kakkosgolffin alustalla ja vw:n koneella, ei sitä kylläkään huononna. -Itse asiassa jos näin ei olisi, koko laite olisi jäänyt kauppaan. Audiin en Seattia ole koskaan verrannut, joku roti sentään touhussa pitää olla!

    Leave a comment:


  • pyry
    vastasi
    audi o pirkka vw :D

    Leave a comment:


  • A6tonen
    vastasi
    Ohi virallisen maahatuojan tuodut Audit taasen on autoja:)
    Jee jee, toi on hyvä määritelmä ja on siksi pakko pitää paikkansa :)
    T: Audin omistaja

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Seatilla on kyllä lähes virallinen pirkka-Audin leima, jos katsoo vaikkapa uuden Leonin mainoksia. Tekstissä tavataan jotta "Audi Brand Groupin tarkat vaatimukset täyttävä jne" että aika suoraa ratsastusta mainonnassakin :)

    Ja on tuota Seatistitkin omaksuneet, aika jatkuvaa läppää että "tää on sama kun Audi mutta..."
    t. ex-seatisti (ja ehkä kohta tulevakin)

    Leave a comment:


  • ile
    vastasi
    Mä olen aina luullu, että VW=Pirkka-Audi, Seat=Euroshopper-Audi ja Skoda=hmmm
    Näitähän onkin monta versiota, itse taas luulin:

    Audi = Pirkkamersu
    VW = Pirkka-Audi
    Skoda = Pirkka-VW

    Leave a comment:


  • porkkis
    vastasi
    No jos se maahantuontiorganisaation kautta menee niin ei skoda sitten liity pirkkatuotteisiin. Muuten se voisi olla joku helkama-fillari.

    Leave a comment:


  • Ipsi
    vastasi
    Mikäs se sitten on Pirkka-Skoda?

    Tänään taitaa lähteä takapään merkit. Koetin paikata toisen kulman korroosioläikkää ja vituiksihan se meni. Olis taas pitänyt pyytää ammattilaisilta edes neuvoja. No, paikkaus on joka tapauksessa tilapäinen kun se koko luukku pitää joskus vaihtaa. Tempaisen nyt merkit pois ja kokeilen maalata sen koko peltiosan lasin ja valopaneelin välissä.

    Leave a comment:


  • Ilkka L
    vastasi
    Kaikki Keskon maahantuomat autot, myös Audit on pírkka-tuotteita. Ohi virallisen maahatuojan tuodut Audit taasen on autoja:)

    Leave a comment:


  • A6tonen
    vastasi
    Mä olen aina luullu, että VW=Pirkka-Audi, Seat=Euroshopper-Audi ja Skoda=hmmm.... Skeida vaan ;)

    Leave a comment:


  • porkkis
    vastasi
    Vai skoda ja pirkka-skoda seatti?

    Leave a comment:


  • Tero V.
    vastasi
    Ei ei, kyllä se pirkka-vw on Seatti. :)

    Leave a comment:


  • salonenm
    vastasi
    Minä luulin, että audi on pirkka-volkkari ;)

    Leave a comment:


  • A6tonen
    vastasi
    Perhana kun iski tosi kuningasidea. Jos teettäis Pirkka-tekstin kromikirjaimilla ja hommais jostain Audi-tekstin kromikirjaimilla. Repis pasuunasta Passat-tekstin pois ja tilalle Pirkka-Audi.
    Sitten vois vielä kehittää TDI:n tilalle jotain nasevaa...

    Leave a comment:


  • Heksi
    vastasi
    Ilmeisesti vanhemmissa merkki on niin kuin Hannulla, eli "Audi" ja "S4". Uudemmissa veekasin myötä merkki vasemmalla ja "4.2" oikealla jos on.

    Leave a comment:


  • Ipsi
    vastasi
    No mullakin on takapään S4 merkki oikealla puolella. Kai se riippuu siitä onko vasemmalla mitään. Mulla siellä lukee Audi. V8:eissa on yleensä ollut S4 vasemmalla ja oikealla lukee 4.2, mutta olisko tuokaan aina noin?

    Leave a comment:


  • A6tonen
    vastasi
    No onkos tällaista mallimerkintää muka joskus käytetty? Sitten nettiautossa näyttää olevan aika monta S4:ää myynnissä joissa S-merkki on oikealla puolella.

    E: Ja lisää hassuja merkintöjä.[/url]

    Leave a comment:


  • pyry
    vastasi
    nähty myös, autoa ei ollu pestu hetkeen ni toinen pakoputki ihan paskanen noesta(kuinkas muutenkaa) ja toinen kiilteli uutuuttaan :) hetki naurttii ja lähettii

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    "Taannoin täällä mansessa näin uudehkon mersun, oli molemmilla puolilla perässä tuplaulostulot.
    Muuten hyvä, mutta toisen puolen ulostuloihin ei edes tullut pakoputkistoa, pelkät ulostulojen päät vaan näky, kun auton alle kurkkasin."

    Heh itsekin olen törmännyt moiseen. Kyllä se vähän nauratti joo :D:D

    Leave a comment:


  • JaVaKa
    vastasi
    Kaverin Opel Corsa on varustettu 2.1 koneella (ainakin mallimerkinnän mukaan).

    Leave a comment:


  • oliver
    vastasi
    Croatian matkalla tarttui teippituunattu Ruåtsalainen 2.4 etuveto silmään

    edestä
    takaa

    Joillekin imago on teippialumiinia

    Leave a comment:


  • pyry
    vastasi
    joku oli kans nähny ihan pienellä jonku camarron perässä alhaalla kirjoitetun köyhät kyykkyy, sit jengi kyykki siellä ku katteli mitä siinä lukee :)

    Leave a comment:


  • Jari Kanerva
    vastasi
    <- Passatin peräluukkuun miettinyt samaa kuin Hannu aiemmin mainitsi, eli jotain 1.0 BAR -tyylistä. Toinen vaihtoehto olisi esim. 1.6D tai sitten jätetään kaikki pois. Syncro-lätkä sieltä lähtee joka tapauksessa.

    Leave a comment:


  • Teukka
    vastasi
    Tuollaisen voisin itsekin omaan RS-maskiin laittaa ja tietty takaluukkuun omalle paikalleen.
    Olisko tuollaisia saatavilla jostain,tietty jos olis vileä oikealla fontilla?
    Toinen vaihtari on että ottaisin kaikki merkinnät vaan pois.

    Leave a comment:


  • oliver
    vastasi
    Muiro, aiaiai - väärä fontti! Loistava veto! =)

    Leave a comment:


  • okkim
    vastasi
    Heh heh, kyllä olisin repeillyt jos tuon olisin nähnyt livenä, hyvä keksintö :D

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    No onhan tää laitettava.
    Ainoa ongelma on että tavan kurvailija ei erota sitä aidosta joten ehkä
    tässä tulee kanssa vähän vahingossa sitä pätemistä mitä tässä parhaillaan
    haukutaan. Mutta väliäpä sillä - kai tää edes audistisille toimii :

    http://s30.photobucket.com/albums/c3...t=HPIM1117.jpg

    Leave a comment:

Working...
X