Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mitäs näit tänään liikenteessä?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • jasso
    vastasi
    Tämä: https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006078476.html

    Ei voi käsittää, ellei nosturilla nostettu.

    Leave a comment:


  • Ilkka L
    vastasi
    Minä olen ajellut jo kuukauden ajellut suvikumeilla. Ei ole kertaakaan ollut tarvetta talvirenkaille tuona aikana.

    Leave a comment:


  • välkky
    vastasi
    Onhan tässä vielä viikko vaihtoaikaa. :)

    Leave a comment:


  • quattro20v
    vastasi
    No justhan poliisi setä varoitti ettei vielä kannata vaihtaa. Pari viikkoa sitten kun piti tulla 20cm lisää valkoista.

    Leave a comment:


  • MPK1
    vastasi
    Ihmetyttää, että kuinka monella on vieläkin nastarenkaat alla pk-seudulla.

    Leave a comment:


  • Buuhiz-
    vastasi
    Hyvä huomio, passatissakin vielä viimasuoja paikallaan enkä oo muistanut koko asiaa :D

    Leave a comment:


  • Kraftwerk
    vastasi
    Voi olla kannentiivisteen vaihto tuon jälkeen tiedossa, jos yhtään painavampi kärri. Vanhempien Octaviassa, mitä olen öljynlämpöjä seuraillut, niin nollakeleillä lähtee viimeistään tukot pois keulilta, kun siihen malliin alkaa öljynlämmöt nousta yli sataan asteeseen yhtään pidemmässä ajossa 1.4 TSI:ssä, vaikka kevyellä kaasujalalla ajaisi (ilman kärriä).

    Leave a comment:


  • villeq
    vastasi
    Lämpömittarin näyttäessä +15c kehä kolmosella toyota veti peräkärryä viimasuoja keulilla, mahtoi paikat pysyä lämpösenä

    Leave a comment:


  • HiTec
    vastasi
    Vain punaisia urheiluautoja

    Leave a comment:


  • Ilkka L
    vastasi
    Jos tiellä on 80km/h rajoitus ja narahtaa ajoneuvoyhdistelmällä kaahailusta niin siitä sitten napsahtaa kaksinkertaiset sakot. Mikä on ansaittu rangaistus, kun ei noita peruskärryjä oikeasti ole tehty kovia nopeuksia varten.

    Leave a comment:


  • jronkainen
    vastasi
    Tänään 1000km siirtymällä useita kärry-yhdistelmiä jotka veti surutta 100kmh ja ylikin lasissa. Paras oli eräs Q7+kärry joka ohitti mut 2 kertaa ja molemmat keltaisella viivalla. Ja mulla vauhtia vakkarissa rajoitus+7-8 kmh. Aika velikultia, eihän se kärry tunnu miltään nyky autojen perässä mutta silti sheriffit ei taida tykätä. Niitä näky tuolla matkalla kaikki yksi auto.

    Leave a comment:


  • AaaVee
    vastasi
    No ei liikenteessä vaan parkissa (ihan maksullisella paikalla). Uudenkarhea dacia duster. Varmaan viimevuotinen. Kaikki jäähdytinnesteet alle laskeneena.

    Leave a comment:


  • MPK1
    vastasi
    Joku oli asentanut 1-sarjan Bemariin punaiset päivävalot. Eivät taida olla ihan lailliset.

    Leave a comment:


  • Hannnu
    vastasi
    1-tiellä juuri ennen kehä 3 noustessa tuli musta A5/S5 hyvää kyytiä ohi, takana tulevalla skodalla vielä reippaammin vauhtia. Skodassa olikin sitten lopulta kauheasti sinisiä vilkkuvaloja, pitkän matkaa ajelivat ilman vilkkuja.. Mahtoiko olla taas tämmöinen provosointi keissi. Tämä siis perjantai iltana noin klo ~23:30

    Leave a comment:


  • Kilu7
    vastasi
    Kun ne rahastajat voisi pistää sen tutkan n.3km:ä etelämmäksi, niin saisivat lisää rahaa :) Siellä ajetaan 60:n alueella satasta.
    Viimeksi muokannut Kilu7; 12.4.2019, 21:41.

    Leave a comment:


  • trallalaalaakso
    vastasi
    Kaksi kappaletta valoissa peräkkäin Saab 900 i, sedanmallisia juusto katolla, Lahdentiellä Koskelan hujakoilla.

    Leave a comment:


  • Teukka
    vastasi
    Martinlaaksossa just joku kaahasi ostarin vierestä mustalla A6:lla kehä 3 suuntaan reipasta ylinopeutta eikä osannu päättää kummalla kaistalla. Ja perässä joku vironkilpinen Race-lookki Fordi. Joku skaba siinä oli menossa. Suksisivat muualle kisaamaan prkl!

    Leave a comment:


  • haraldh
    vastasi
    Vähän turvaväliä ensi kerralla sitten.

    muoks: jaha pila ei sitten toiminutkaan enää
    Viimeksi muokannut haraldh; 23.4.2019, 13:11.

    Leave a comment:


  • To87
    vastasi
    Tiguanin sivupeilin taustapeilin kautta kun se liiteli asfaltin pintaan ja meni paloiksi. Ohitin autoa ja olin juuri päässyt ohitettavasta autosta pari auton mittaa ohi, olin sentään vielä vasemalla kaistalla kun peili irtosi.
    Viimeksi muokannut To87; 4.4.2019, 22:21.

    Leave a comment:


  • HiTec
    vastasi
    Mitenkäs tuo Maanmittauslaitos

    Leave a comment:

Working...
X