V8:ssa on automaattivaihteiston jatkeena planeettapyörästö joka jakaa väännön eteen ("pikkukardaanin" kautta) ja taakse 50:50 suhteessa. Samassa yhteydessä on keskilukkona sähköohjattu lamellikytkin. Kytkimen lukitusta säätelee automaattivaihteiston ohjausyksikkö pohjautuen ABS-antureiden nopeustietoihin.
Edessä on normaali tasauspyörästö ja takana Torsen. Kuvissa on selitetty hieman tarkemmin. Toivottavasti ymmärsin asian oikein. Manuaalikaseissa (puhutaan siis D11), on ilmeisesti normaali keskitorseni ja takana alipainetoiminen lukko.
Edessä on normaali tasauspyörästö ja takana Torsen. Kuvissa on selitetty hieman tarkemmin. Toivottavasti ymmärsin asian oikein. Manuaalikaseissa (puhutaan siis D11), on ilmeisesti normaali keskitorseni ja takana alipainetoiminen lukko.
Comment