Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ärsyttävimmät mainokset

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • HiTec
    vastasi
    Psoriasismainokset Youtubessa. Novalla pyörii mainos jossa jokatoisen sanan sano eri tyyppi, ärsyttää. Myös Tokmanni ottaa hyvin päähän

    Leave a comment:


  • pykiz
    vastasi
    Nuorisotakuu mainokset, jotka pyörii ainakin rockilla ja spotifyssä. Melkein pitää maksullinen tuon takia hankkia.

    Leave a comment:


  • Japi
    vastasi
    No ei niin suunnattoman ärsyttävä, mutta Cityllä pyörivässä Floramainoksessa kuulostaa että se lapsi sanoo lopussa: "Ai vittu tää on hyvää"

    Leave a comment:


  • simpe
    vastasi
    "Kyllä se nyt varmaan pitää vaihtaa sähköhammasharjaan" sönkötys saa jotenkin aina kiehahtamaan. On vaan sellainen perusärsyttävä.

    Leave a comment:


  • jannekk
    vastasi
    ALD:n radiomainokset.

    Leave a comment:


  • Ipsi
    vastasi
    Mä hain Speciltä raksalasit, 29€. Ovat toimineet siinä tarkoituksessa jo toista vuotta ihan hyvin.

    Yhden pysähdyksen taktiikka on vähän hankala kun Nesteen kylmäasema on Supermarketin pihassa. Tankin vierestä ei jaksa kävellä kauppaan asti eikä siihen oikein kehtaisi autoa jättääkään. Kaupan parkkiin taas Nesteen letku ei yllä. :-p

    Leave a comment:


  • Sammakko
    vastasi
    specsaversin mainos! Tässä kävi juurikin niin, kun hain lasit niin en hakenut tuosta puljusta. Aina joutuu vaihtaan kanavan kun se huuto alkaa. Ja piste iin päälle, että yksi mainos välissä ja taas tulee samaa kuraa.

    Ei niinkään kyseisen puljun syytä, vaan mainostoimiston, mutta tässä kohtaa kääntyi itseään vastaan kuten aina omalla kohdalla. :)

    Leave a comment:


  • elexter
    vastasi
    Eihän kukaan "täysijärkinen" ihminen koskaan myönnä olevansa mainoksen uhri. Mainoksen perusteella ostopäätöksen tekevät ihmiset ovat mieleltään heikompia, eikä eliitti koskaan tähän syyllisty...

    Kyllä se vaan on ihan tutkittua faktaa, että jos mainostamisella saadaan nimi jäämään ihmisen päähän, auttaa se myynitä. Monesti jopa negatiivinen uutisointi voi pitkällä tähtäimellä parantaa myyntiä, koska ihmiset edes alitajuisesti tiedostavat tuotteen olemassaolon.

    Esimerkki eiliseltä: Eilen pohjoisesta palatessa auton renlkaat alkoi täristää. Todettiin, että tarvitsemme vesiletkun, jotta vanteet voi pestä. Pysähdys tien varressa olevalle SEO:lle, jossa kuitenkaan ei ole vettä tarjolla. Nopea googletus, missä on lähin Neste (joka siis tässä tilanteessa tuli ensimmäisenä mieleen "palvelevana huoltoasemana"). Osoite naviin ja kohta vanteet puhdistui pesupisteellä. Mitään varsinaista syytä Nesteen valitsemiselle ei ollut. Se vaan sattui tulemaan ensimmäisenä mieleen, eli mainonta on tuottanut tulosta.

    Leave a comment:


  • buzz
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja Japi Näytä viesti
    No mutta kun mainos on tarpeeksi ärsyttävä niin se kääntyy itseään vastaan. Mainoksenhan olisi tarkoitus edistää myyntiä eikä aiheuttaa itsetuhoisia ajatuksia ja muita edellämainittuja tuotteeseen kohdistuvia inhoreaktioita.
    Vähän samoilla linjoilla. Tuolla joskus jo aiemmin mm. Trivagon lässyttävää muijan ääntä ei moni sietänyt, itseni mukaan lukien. Googlaamalla löytyi paljon muualtakin vastaavia kommentteja. Tuohan on nyt hävinnyt kokonaan ja tilalla normaali nais- tai miesääni. Kyllä varmaan olivat huomanneet että jotain oli tehty väärin kun vaihtoivat mainoksen. Minusta kyllä vahinko ehti jo tapahtua.
    Vähän ehkä verrattavissa Turun Sinapin nykyiseen "takaisin Suomessa"/paska reissu mutta tulipa tehtyä kampanjaan. En ole Turun Sinappiin ihan periaatteessa koskenut sen jälkeen kun se lähti Ruotsin kautta Puolaan ja taas takaisin Suomeen. Myöhäistä enää ...

    Leave a comment:


  • Metsässä
    vastasi
    Kaikki luulevat kuuluvansa siihen ryhmään. Sitten kun kaupassa nopeasti valitset jonkun pullapussin, niin saattaa käsi automaattisesti hakeutua siihen tutulta kuulostavaan merkkiin,
    Mennään vähän OT:n puolelle, mutta sallittanee?

    Tuosta tuli ahaa elämys että mitenköhän paljon meitä ihmisapinoita, joita myös kuluttajiksi kutsutaan, on tutkittu aiheen tiimoilta.

    Tyyliin juurikin tuo että Mamma Perusmamma käy kaupassa pikaisesti hakemassa tarjottavaa vieraille, ja ostaa sen perinteisen pullapitko X:n. Mutta kun Isä Perusmamma käy hakemassa sen tarjottavan niin hän onkin kuullut radiossa jonkun pullapitko rallatuksen, joten hän ostaa sitä, eikä tätä mitä rouva hakee usein ja hän kyllä tuntee ja tietää kyseisen pullan.

    Ja eri variaatioita, Juppihippi Pintaliitäjä tekee kierros ennätystään kaupassa ja nappaa mitä sattuu, kunhan se on tarvittavaa tuotetta. Kun taasen hänen velipoikansa Juppi Pintaliitäjä nappaa niitä merkkejä mitä on jäänyt mieleen/alitajuntaan radiomainoksista.

    Leave a comment:


  • GaIIe
    vastasi
    Se johtuu siitä että pullava on ihan hyvää perus pullaa ja olen ostanut sitä ennen sävellystäkin. Toisaalta nesteellä en ole käynyt yhden pysähdyksen taktiikalla kertaakaan viimeiseen kuuteen vuoteen.

    Leave a comment:


  • Dieselman
    vastasi
    Kaikki luulevat kuuluvansa siihen ryhmään. Sitten kun kaupassa nopeasti valitset jonkun pullapussin, niin saattaa käsi automaattisesti hakeutua siihen tutulta kuulostavaan merkkiin, oli se mainos ollut miten ärsyttävä tahansa, mutta se on jäänyt alitajuntaan.

    Leave a comment:


  • Metsässä
    vastasi
    Se on totta että niistä tehdään juurikin sen takia ärsyttäviä että ne jää mieleen. Kaiken maailman pulla pullavat sun muut helvetin ärsyttävät on soinut mun(kin) päässä.

    Mutta se on, osa porukasta ostaa sitten kaupasta sitä pulla pullavaa, tai ajaa duunimatkalla Tarjoustalon kautta koska sen ärsyttävän mainoksen sanoma on jäänyt päähän.

    Itse taasen kuulun tähän "en vitussa osta/käytä/tule/tee koska idiootit mainoksenne kanssa" ryhmään :D

    Leave a comment:


  • Japi
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja kapaz Näytä viesti
    Täytyy taas toistaa itseään: kun mainos vituttaa se jää päähän;). eli ammattimies on tehnyt tehtävänsä;).
    No mutta kun mainos on tarpeeksi ärsyttävä niin se kääntyy itseään vastaan. Mainoksenhan olisi tarkoitus edistää myyntiä eikä aiheuttaa itsetuhoisia ajatuksia ja muita edellämainittuja tuotteeseen kohdistuvia inhoreaktioita.

    Leave a comment:


  • kapaz
    vastasi
    Yllätävää kyllä, mutta katopa vain. Löydät jokupäivä itsesi sieltä yhden pysähdyksen paikalta;)

    Taistele vastaan;)).

    Leave a comment:


  • tpv!
    vastasi
    Silti yllättävän monissa mainoksissa on aivan selkeitä spiikkimokia, kielimokia ja ääntämisvirheitä. Aika idioottimaista, jos tuollaisia ammattilaisten taholta tarkoituksella tehdään tai edes vahingossa läpi päästetään. Ja ainakin itselle mainoksen ärsyttävyys saa aikaan vain hylkimisreaktion tyyliin "tuolta en ainakaan osta mitään"... Sama tulee vastaan jos/kun mainosta työnnetään mediassa ihan liikaa joka välissä vastaan vrt "yhden saakelin pysähdyksen taktiikka"...

    Leave a comment:


  • kapaz
    vastasi
    Täytyy taas toistaa itseään: kun mainos vituttaa se jää päähän;). eli ammattimies on tehnyt tehtävänsä;).

    Leave a comment:


  • Perusjonttu
    vastasi
    Habitan mainokset!

    Leave a comment:


  • tusa91
    vastasi
    Se sössötävä ukko noissa lämpöässän maalämpömainoksissa ja niissä hammasimplantti mainoksissa saa pään räjähtään aina. Tietysti myös tokmannin mainokset pelkkää kuraa...

    Leave a comment:


  • Japi
    vastasi
    Tuosta Sporty feel mainoksesta pitikin mainita silloin kun nuo pyöri. Enpä muista ärsyttävämpää mainosta vähään aikaan kuulleeni. Melkein teki mieli viillellä itseään aina mainoksen tullessa radiosta. Piti välillä ajella eri reitiä pajalle ettei tarvitse Lidliä nähdä. :)

    Leave a comment:


  • T.Hell
    vastasi
    Samaa mieltä tuosta. Se jouluinen nuhanenäversio oli ihan pohjat. Ja onneksi Lidlin sporty feel -shittejä ei tuu enää. Tommosia tuotteita muutenkaan käytä, mutta noiden mainosten jälkeen vielä vähemmän...

    Leave a comment:


  • HiTec
    vastasi
    Tokmannin radiomainokset. Vaihdoin radion aamuohjelman Novan aamuun juontajien takia mutta takapakkia tuli mainosten takia.

    Leave a comment:


  • jasso
    vastasi
    Hero tv-kanavan mainos-slogan tökkii joka kerta, kun sen näen: Illat on meidän.

    All your bases are belong to us... ja sitä rataa.

    Leave a comment:


  • Tolkkju
    vastasi
    FOX ja Discovery ei onneksi kanssa yhtään puffaa omia ohjelmiaan mainostauoilla :( Menee hermo!

    Leave a comment:


  • Wisa
    vastasi
    Tapaan yleensä kuunnella autossa lähinnä Radio Suomea (jaa ikääntyminen, häh?), joten säästyn aika hyvin kauupallisilta tiedotteilta. Hermoon käy ko. kanavalla jatkuva omien ohjelmien puffaaminen, joissa toistetaan samaa klippiä jopa useiden kuukausien ajan useita kertoja päivässä. Kun edes ottaisivat viikottain uuden klipin viikottain esitettävästä ohjelmasarjasta, mutta ei, aina sama pätkä.

    Leave a comment:


  • tpv!
    vastasi
    Komppaan tätä, ihan satasella! Jätkä on osannu olla niin saatanan ärsyttävä läpi kaikkien vuosien että takuuvarmasti tuostakin mainoksesta ei jää mitään muuta kun hemmetinmoinen ja itsestään selvä hylkimisreaktio.

    Leave a comment:


  • mandariini
    vastasi
    Nummisen määkiminen. En nollasatasatavarmasti ikinä tule käyttämään kyseistä palvelua.

    Leave a comment:


  • T.Hell
    vastasi
    Vesku Loiri ja Tuure Kilpeläisen uuden levyn mainokset on ihan silkkaa paskaa. Autossa menee volumet nolliin heti ja töissä lähtee nappi korvasta hyvin äkkiä...

    Leave a comment:


  • Ipsi
    vastasi
    Tää nyt on vähän offtopic kun mainos ei ärsytä vaan on minusta aika hauska. Codetabs pureskeltava yskänlääke. Se, missä sälli huutaa keittössä äitiä, että yskänlääke kaatu.

    Leave a comment:


  • jarituru
    vastasi
    Toyotan lauleskelumainokset

    Leave a comment:

Working...
X