Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Ärsyttävimmät mainokset
Collapse
X
-
Sampo pankin "Fiksut Päivät" mainos tuottaa joka kerta mielihalun puukottaa sen rallatuksen keksijää naamaan... Onneksi ei ole enää soinut.
-
Pikku-nälkä, mäkkärin "vau mikä diili" ja kaikki terveysjukurttimainokset ovat kyllä aivan kamalia. Mutta kyllä ykkössijan vie ehdottomasti Keke Armstrongin "pystyt parempaan" vitutin. Luoja, että saa kaukosäädin kyytiä, kun se pamahtaa ruutuun. Samaan liittyen mainosten määrä on vituttavasti lisääntynyt. Niitä oli jo ennestäänkin liikaa, mutta nyt ei tahdo jaksaa katsoa telkkaria enää sitäkään vähää kun ennemmin. Miten ihmeessä ameriikkalaiset viitsivät edes avata koko toosaa kun siellä ei tule mitään muuta kun niitä mainoksia.
Leave a comment:
-
Yleensäkin kaikki tv ja radiomainokset ärsyttävät aivan helvetisti, mutta leipä se jostain on puraistava niittenkin heppujen, jotka sitä paskaa suoltavat.
Leave a comment:
-
No nyt tuli radiosta uusi ärsyke, hetken aikaa kuuluu epämääräistä teko/mainos naurua, mies ja nainen "nauraa" tovin kunnes tulee spiikki ja kerrotaan mistä kyse, joku punaisen ristin systeemi.
Leave a comment:
-
Asiaa sivuten, 90-luvulla tuli hyvää settiä. Etenkin tuo 3:02 kohdalla alkava finnmatkojen mainos. :D
http://www.youtube.com/watch?v=7tAXi0LC7ws
Leave a comment:
-
Se Opelin taannoinen mainoskampanja, jossa mainostettiin, kuinka samalla hinnalla sai tehokkaamman Astran tms. Ja äijän ääni ihan madaltui radiomainoksessa, kun se saikin alleen 160 hv diisselin, emännän kehrätessä onnellisena. Onneksi se kampanja loppui jo. Kuka ihan oikeasti tuollaisia kampanjoja suunnittelee, ja myyvätkö ne?
Jottei mentäisi ihan negaan, niin paras mieleentuleva mainos (suomalainen) on se DNA:n kampanja, jossa Kimi lämii takapihalla, ja kertoo kuinka nyt alkoi jäädä säästöönkin, kun vaihtoi sopimusta. Siinä oli sopivasti itseironiaa, kun Ferrari maksoi jotain 15M€/vuosi ajamatta olemisesta. :)
Leave a comment:
-
Joskus aikanaan oli kans SubTV:llä se Carillo-mainos. Ohjelma meni mainoskatkolle, Carillo. Ohjelma tuli katkolta, Carillo. Ja siinä oli kans niin vittumaisen kuulonen se jatkolause. Varokkeet kärysi siihen mainokseen..
Leave a comment:
-
Tiedä sitten toimiiko mainokset jos ne ärsyttää?
Ensimmäistäkään actimeliä en tule ostamaan ihan vaan sen mainoksen takia.
Pepsi mainoksen tarkotus ei mulle oikeen avaudu.
Aika harva mainos kyllä toimii mulle.
Leave a comment:
-
Jäänyt takaraivoon jyskyttämään? Ripuli? Hyvää perjantaita kaikille! :)
Leave a comment:
-
Suomalaiset mainokset pääosin ärsyttää ja varsinki dubatut...välillä kun katselee ulkomaisia mainoksia, niin ovat paljon hauskempia ja parempia. Suomessa jotenkin jäykkiä nuo mainokset.
Yksi mieleenpainuva täälläkin moneen kertaan mainittujen lisäksi on se ripulilääkkeen (oisko ollu Imodium tai joku) mainoksen aloitus "Teitkö väärän valinnan aamulla". Vaimon kanssa oikeen mietitty etkä minkä hemmetin väärän valinnan teki aamulla ja sit tuli ripuli!:D
Mainos lienee toimiva kun jäänyt takaraivoon jyskyttämään.
Leave a comment:
-
Jostain syystä inhoan suomeksi dubattuja mainoksia. Etenkin sitä hammastahnamainosta, jossa kovin vakuutellaan, että "ei vihlo, ei". Toinen ärsyttävä pätkä on Paula-vanukkaan (vai jugurtin, whatever?) mainos. Jos on ihan pakko räpätä, niin yrittäisivät edes saada säkeet rimmaamaan keskenään.
Nissan qaskai mainos on toimiva. Siinä mitenkään harmaasta massasta erottumaton harmaa nissani väistelee väriammuksia, ettei vaan tulis väriä nissanin omistajan elämään.
Leave a comment:
-
Tässä ketjussa ilmentyy hyvin se, että mainoksen tekijä on osannut hommansa. Viisaiden mukaan mainoksissa pitää olla "ärsyke" että se jää mieleen.
Leave a comment:
-
Samaa mieltä. Ottaa päähän, kun joka ohjelman aikana ruudussa näkyy: "Tämäkin ohjelma katsottavissa netissä." Jaa, mitä sitten? Katson sitä parhaillaan televisiosta, joten ei voisi vähempää kiinnostaa.
Actimel-mainoksiinkin on palanut käpy, kun niitä tulee kaiken aikaa.
Leave a comment:
-
Pepsi-mainos ärsyttää enemmänkin toiston vuoksi. Kesät talvet pyörii aina sama mainos, eikä yhtään lyhennettynä.
Minuakin ärsyttää yhä enemmän nuo "katso netistä". En katso, vaan kerro vittu nyt! Sitä varten tätä katson. Jos haluan katsoa netistä jotain, olen koneella enkä sohvalla.
Leave a comment:
-
Pepsi Max mainos missä meteoriitti on iskeytymässä maahan ja sen ruipelon on saatava pillua ennen sitä. Ärsyttää siinä lopussa ne jätkät, kun ne jamittelee siellä takahuoneessa. Tulee mieleen siitä venkoilusta että vieläkö nykyäänkin kola juomat uutetaan kokapensaan lehdistä? En tiiä miks se vituttaa niin kovin, mutta vituttaa kumminkin. Emäntä ottaa kans raivareita siitä mäkdonalds kimittäjästä.
Edit: Nissan qaskai mainos on toimiva. Siinä mitenkään harmaasta massasta erottumaton harmaa nissani väistelee väriammuksia, ettei vaan tulis väriä nissanin omistajan elämään. Tuskin markkinamiehet sitä ihan noin ajattelivat alun perin, mutta niin minä sen mainoksen käsitin.
Leave a comment:
-
Tässä ketjussa ilmentyy hyvin se, että mainoksen tekijä on osannut hommansa. Viisaiden mukaan mainoksissa pitää olla "ärsyke" että se jää mieleen.
Mutta tosiaan se Dove suihkusaippua mainos. EI saatana voiko olla enempää hermoille käypää rallatusta!
Leave a comment:
-
Onko kukaan sanonut ärsyttäväksi vielä sitä MTV3:n mainosta "Suomalainen mies on automies?"
Mainitsen sen tässä vain siksi, että siinä on viimeinkin mainos, joka on sinällään ihan totta, eikä lainkaan ärsyttävä. Siksi se onkin jäänyt mieleen, kun siinä ei ole kerrankin joku entinen aerobic-tähti kertomassa jostain murojen terveysvaikutuksista.
Leave a comment:
Leave a comment: