Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ärsyttävimmät mainokset

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Pygmi
    vastasi
    Sampo pankin "Fiksut Päivät" mainos tuottaa joka kerta mielihalun puukottaa sen rallatuksen keksijää naamaan... Onneksi ei ole enää soinut.

    Leave a comment:


  • ilkkapoika
    vastasi
    Pikku-nälkä, mäkkärin "vau mikä diili" ja kaikki terveysjukurttimainokset ovat kyllä aivan kamalia. Mutta kyllä ykkössijan vie ehdottomasti Keke Armstrongin "pystyt parempaan" vitutin. Luoja, että saa kaukosäädin kyytiä, kun se pamahtaa ruutuun. Samaan liittyen mainosten määrä on vituttavasti lisääntynyt. Niitä oli jo ennestäänkin liikaa, mutta nyt ei tahdo jaksaa katsoa telkkaria enää sitäkään vähää kun ennemmin. Miten ihmeessä ameriikkalaiset viitsivät edes avata koko toosaa kun siellä ei tule mitään muuta kun niitä mainoksia.

    Leave a comment:


  • Jari Kanerva
    vastasi
    Euron juusto - vau...

    Leave a comment:


  • kapaz
    vastasi
    Yleensäkin kaikki tv ja radiomainokset ärsyttävät aivan helvetisti, mutta leipä se jostain on puraistava niittenkin heppujen, jotka sitä paskaa suoltavat.

    Leave a comment:


  • haraldh
    vastasi
    Onpas täällä herkästi ärsyyntyviä ihmisiä.

    Leave a comment:


  • Metsässä
    vastasi
    No nyt tuli radiosta uusi ärsyke, hetken aikaa kuuluu epämääräistä teko/mainos naurua, mies ja nainen "nauraa" tovin kunnes tulee spiikki ja kerrotaan mistä kyse, joku punaisen ristin systeemi.

    Leave a comment:


  • Crash_
    vastasi
    Kia automainos. Pitääkö sitä "7" hehkuttaa joka kohdassa....

    Leave a comment:


  • -Maukka-
    vastasi
    Asiaa sivuten, 90-luvulla tuli hyvää settiä. Etenkin tuo 3:02 kohdalla alkava finnmatkojen mainos. :D

    http://www.youtube.com/watch?v=7tAXi0LC7ws

    Leave a comment:


  • jpeltopuro
    vastasi
    Se Opelin taannoinen mainoskampanja, jossa mainostettiin, kuinka samalla hinnalla sai tehokkaamman Astran tms. Ja äijän ääni ihan madaltui radiomainoksessa, kun se saikin alleen 160 hv diisselin, emännän kehrätessä onnellisena. Onneksi se kampanja loppui jo. Kuka ihan oikeasti tuollaisia kampanjoja suunnittelee, ja myyvätkö ne?

    Jottei mentäisi ihan negaan, niin paras mieleentuleva mainos (suomalainen) on se DNA:n kampanja, jossa Kimi lämii takapihalla, ja kertoo kuinka nyt alkoi jäädä säästöönkin, kun vaihtoi sopimusta. Siinä oli sopivasti itseironiaa, kun Ferrari maksoi jotain 15M€/vuosi ajamatta olemisesta. :)

    Leave a comment:


  • bonus
    vastasi
    Joskus aikanaan oli kans SubTV:llä se Carillo-mainos. Ohjelma meni mainoskatkolle, Carillo. Ohjelma tuli katkolta, Carillo. Ja siinä oli kans niin vittumaisen kuulonen se jatkolause. Varokkeet kärysi siihen mainokseen..

    Leave a comment:


  • Puuhapete
    vastasi
    Tiedä sitten toimiiko mainokset jos ne ärsyttää?
    Ensimmäistäkään actimeliä en tule ostamaan ihan vaan sen mainoksen takia.

    Pepsi mainoksen tarkotus ei mulle oikeen avaudu.

    Aika harva mainos kyllä toimii mulle.

    Leave a comment:


  • Antti Määttä
    vastasi
    Jäänyt takaraivoon jyskyttämään? Ripuli? Hyvää perjantaita kaikille! :)
    Viimeksi muokannut Antti Määttä; 11.2.2011, 14:18. Perustelu: Hymiö lisätty.

    Leave a comment:


  • jaarli81
    vastasi
    Suomalaiset mainokset pääosin ärsyttää ja varsinki dubatut...välillä kun katselee ulkomaisia mainoksia, niin ovat paljon hauskempia ja parempia. Suomessa jotenkin jäykkiä nuo mainokset.

    Yksi mieleenpainuva täälläkin moneen kertaan mainittujen lisäksi on se ripulilääkkeen (oisko ollu Imodium tai joku) mainoksen aloitus "Teitkö väärän valinnan aamulla". Vaimon kanssa oikeen mietitty etkä minkä hemmetin väärän valinnan teki aamulla ja sit tuli ripuli!:D

    Mainos lienee toimiva kun jäänyt takaraivoon jyskyttämään.

    Leave a comment:


  • angra
    vastasi
    Jostain syystä inhoan suomeksi dubattuja mainoksia. Etenkin sitä hammastahnamainosta, jossa kovin vakuutellaan, että "ei vihlo, ei". Toinen ärsyttävä pätkä on Paula-vanukkaan (vai jugurtin, whatever?) mainos. Jos on ihan pakko räpätä, niin yrittäisivät edes saada säkeet rimmaamaan keskenään.

    Nissan qaskai mainos on toimiva. Siinä mitenkään harmaasta massasta erottumaton harmaa nissani väistelee väriammuksia, ettei vaan tulis väriä nissanin omistajan elämään.
    Heh, minulle tuli sama ajatus mieleen, kun näin sen mainoksen:) Vähän väärä mielikuva tuli myös Peugeotin "hyvää ei kannata odottaa" -mainoksesta. Hyvää on turha odottaa, joten osta nyt tämä surkea Pösö, vai hä?

    Leave a comment:


  • taski
    vastasi
    Tässä ketjussa ilmentyy hyvin se, että mainoksen tekijä on osannut hommansa. Viisaiden mukaan mainoksissa pitää olla "ärsyke" että se jää mieleen.
    Näinhän ne ajattelee, ja monesti toimii. En silti suoriltaan muista, minkä nimistä särkylääkettä siinä idioottimaisessa mainoksessa mainostetaan. Liekö aktiivista unohtamista :D

    Leave a comment:


  • jannes
    vastasi
    Samaa mieltä. Ottaa päähän, kun joka ohjelman aikana ruudussa näkyy: "Tämäkin ohjelma katsottavissa netissä." Jaa, mitä sitten? Katson sitä parhaillaan televisiosta, joten ei voisi vähempää kiinnostaa.

    Actimel-mainoksiinkin on palanut käpy, kun niitä tulee kaiken aikaa.

    Leave a comment:


  • jasso
    vastasi
    Pepsi-mainos ärsyttää enemmänkin toiston vuoksi. Kesät talvet pyörii aina sama mainos, eikä yhtään lyhennettynä.

    Minuakin ärsyttää yhä enemmän nuo "katso netistä". En katso, vaan kerro vittu nyt! Sitä varten tätä katson. Jos haluan katsoa netistä jotain, olen koneella enkä sohvalla.

    Leave a comment:


  • Ampenaattori
    vastasi
    Pepsi Max mainos missä meteoriitti on iskeytymässä maahan ja sen ruipelon on saatava pillua ennen sitä. Ärsyttää siinä lopussa ne jätkät, kun ne jamittelee siellä takahuoneessa. Tulee mieleen siitä venkoilusta että vieläkö nykyäänkin kola juomat uutetaan kokapensaan lehdistä? En tiiä miks se vituttaa niin kovin, mutta vituttaa kumminkin. Emäntä ottaa kans raivareita siitä mäkdonalds kimittäjästä.

    Edit: Nissan qaskai mainos on toimiva. Siinä mitenkään harmaasta massasta erottumaton harmaa nissani väistelee väriammuksia, ettei vaan tulis väriä nissanin omistajan elämään. Tuskin markkinamiehet sitä ihan noin ajattelivat alun perin, mutta niin minä sen mainoksen käsitin.
    Viimeksi muokannut Ampenaattori; 11.2.2011, 11:19. Perustelu: lisää tarinointia

    Leave a comment:


  • HydraulicJACK
    vastasi
    Tässä ketjussa ilmentyy hyvin se, että mainoksen tekijä on osannut hommansa. Viisaiden mukaan mainoksissa pitää olla "ärsyke" että se jää mieleen.

    Mutta tosiaan se Dove suihkusaippua mainos. EI saatana voiko olla enempää hermoille käypää rallatusta!

    Leave a comment:


  • seepra
    vastasi
    Onko kukaan sanonut ärsyttäväksi vielä sitä MTV3:n mainosta "Suomalainen mies on automies?"

    Mainitsen sen tässä vain siksi, että siinä on viimeinkin mainos, joka on sinällään ihan totta, eikä lainkaan ärsyttävä. Siksi se onkin jäänyt mieleen, kun siinä ei ole kerrankin joku entinen aerobic-tähti kertomassa jostain murojen terveysvaikutuksista.

    Leave a comment:

Working...
X