Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kuinka paljon kilometrejä on mittarissa?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • T.Hell
    vastasi
    Anopin -05 civikki, taas lainassa kun oma auto kakkana, hitusen yli 17tkm mittarissa. Tuostakin minä olen ajanut ~5tkm (~5tkm -> ~10tkm) muutaman kuukauden aikana (olikohan kevät -09). Kai se on hyvä että joku tuolla ajaa... ;)

    Leave a comment:


  • Juice||
    vastasi
    RS4 B5
    Korilla rullattu 136 000 km
    Moottorilla 0 km :)

    Quattrolla Mittarissa 159 000 km

    Leave a comment:


  • Mezza9
    vastasi
    B5 1.8Tq -99, 250 000km meni rikki hiljan, itse niistä ajettu 90 000km. ABS-boksi kävi BBA Remanilla juoteltavana pari vuotta sitten ja jonkun etutukivarren sekä takapyörien laakerit on joutunut vaihtamaan. Omistuksen alussa jakohihnan kiristin alkoi antamaan periksi, ehtimättä aiheuttamaan tuhoa, jolloin luonnollisesti jakopään romut laitettiin uusiksi. Kohta alkaa olla kytkin ja jarrut uusimista vailla.

    Leave a comment:


  • tavan ajelija
    vastasi
    Audi 1.8TQ 10/95 224000.Remontit 2 tukivartta,sytkäboksi, ja kuluvaa osaa >jarrukenkiä ym. Vähillä violla mennyt 100000 km.Tullessa 122000 mittarissa,virontuonti auto.

    Leave a comment:


  • jake_87
    vastasi
    jaa olikohan tossa omassa rötiskössä jotain 518tkm mittarissa,saa nähä minkäverran sillä vielä rullaa,mitään ongelmia ei kyllä ole ollu vielä...

    Leave a comment:


  • wille84
    vastasi
    A6 4F -07 Mittariautona rullattu 599tkm, ja nyt toisella omistajalla 600650km mittarissa kone ja tippi avaamatta. Kesällä taitaa kannet käydä pajalla kun yksi hehku jäi sisään, muuten puristuksetkin näytti hyvältä muiden viiden osalta, koputetaan puuta ja odotellaan tipin antautumista..

    641tkm koneenlaitto näyttää siirtyneen ensi kesään, jos ei ennen antaudu.

    706tkm ja remonttia siirretään..
    Viimeksi muokannut wille84; 29.5.2014, 00:21. Perustelu: km lukema päivitetty

    Leave a comment:


  • harrastelija
    vastasi
    290017km A8 4.2

    Leave a comment:


  • andre_
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja hapelton1 Näytä viesti
    A4 B6 2002 ja just tuli 103t täyteen.
    A4 B6 2002 ja just pyörähti 265tkm :) Luonnollisesti bensakoneella ~26,5tkm vuoteen.

    Leave a comment:


  • hapelton1
    Guest replied
    muokattu
    Viimeksi muokannut Vieras; 8.12.2012, 09:07.

    Leave a comment:


  • Joonass
    vastasi
    A3:ssa vuosimallia 2000 179tkm. Noin 20tkm ite ajanu, ois tarkotus vaihtaa tässä keväällä/kesällä :)

    Leave a comment:


  • Japi
    vastasi
    A4:ssä 292295, Rapsakassa 354628 ja Suzukissa 60565 km

    Leave a comment:


  • kruiik
    vastasi
    A4 B5 Avant ADR 1.8,
    170tkm oli mittarissa kun ostin ja toimi suht hyvin 65tkm ain 235tkm asti kunnes jatkosijoitetaan Lappiin vara-autoksi. Neljä vuotta ehti aikaa kulua, eli ei tule paljon kilsoja.

    Leave a comment:


  • jjheimo
    vastasi
    122tkm

    Leave a comment:


  • Antruu
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja Antruu Näytä viesti
    B6 AVF Multitronic Avant, ostettaessa -08 vappuna oli 173tkm mittarissa. Nyt yli puolitoista vuotta myöhemmin vasta 227tkm. Eli 53tkm tullut rullattua. Ei mitään isompaa remppaa, normaalia huoltoa.
    Nyt 309000 ja still going strong. Laakeri piti just vaihtaa. Huollon kaveri vaan tuumas, että kyllä on kilometreilleen hyvän näköisessä kunnossa. =)

    Leave a comment:


  • 2 FAST
    vastasi
    Ässään pyörähti tänään 97000km täyteen.

    Leave a comment:


  • Paroni
    vastasi
    just tuli mittariin 240tkm. mikähän tuon 1.9 (85kw) moottorin koodi sit mahtaa olla??
    omaa ajoa reilu 70tkm ja EGR on ollut isoin ja ainut murhe. Eilen katsastettu taas huomautuksitta..

    "eihän tää mikään raketti oo, mutta..."

    Leave a comment:


  • Unzki
    vastasi
    Tänää ässälle 205000km ja piiitkässäää luisussa... omat ajot tosin vaan 8tkm jospa siitä kohta alkaa rojektin saamaan...

    Leave a comment:


  • Puuhapete
    vastasi
    Eikös AFN:ssä ole samat suuttimet kuin AELissa? 81kW juuttuvasiipisellä turbolla.
    AFN suutinkärjessä on 0.205 ja AEL:ssä 0.216 reikä.
    Seuraava steppi olisi jotkut Racet tms.

    Leave a comment:


  • Quuhullu
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja Puuhapete Näytä viesti
    Hae multa AEL suutinkärjillä olevat suuttimet sopuhintaan tuohon niin menee vähän vielä mukavammin :)
    Tai hae vaikko koko III golffi varaosiksi ;)
    Eikös AFN:ssä ole samat suuttimet kuin AELissa? 81kW juuttuvasiipisellä turbolla.

    Mitä kolffi maksaa?

    Mulla on kans CX-pohjainen mopo, GL500. Sillä on kans ajettu kohtuudella, joko 117 tai 217 tuhatta. Litran pullon kun ottaa öljyä mukaan, käy helposti jäämerta katsomassa. Jakoketju on vaihdettu ja perä, edellisestä meni laakeri. Komppaan over-engineeringiä. Kytkimen keinuvipuakselillakin on kaksi neulalaakeria...

    Leave a comment:


  • Tuomo Foudila
    vastasi
    Kunnioitettavat kilsat Wisan CX:ssä. Noissa omissa Kawasakeissa tuntuvat lukemat pieniltä tuohon verrattuna. KLE 500:ssa on 82 tkm ja ZRX1200R:ssä 32 tkm.

    Nelipyöräisissä Caddyssä on 279 tkm, saattohoitoon kohta pääsevässä corsassa 256. Corsan tilalle parin viikon päässä tulevassa V40 t4 lolvossa reilu 270 tkm.

    Leave a comment:


  • Wisa
    vastasi
    Honda CX500 -79, ~340 000 km rullattu. Moottori on saanut uudet männänrenkaat ja alakerran laakeriliuskat, mutta sylinterit, männät ja kampiakselin laakerikaulat ovat alkuperäiset ja stanumitoissa. Kaikki vaihteiston ja perän kulmavaihteen osat ovat myös tehtaan jäljiltä täyttötulppia lukuunottamatta. Satulan verhous on kotimaista taidekäsityötä alkuperäisen kuluttua puhki. Vasen kahvakumi on myös vielä alkuperäinen, mutta se on kohta pakko vaihtaa, paksuus mitataan enää ångströmeissä.

    Japanilainen on syyllistynyt selkeästi over-engineeringiin. Sadan hevosvoiman litratehoisella kaasari-vaparilla ei muuten ylletä moisiin lukemiin.

    Leave a comment:


  • Puuhapete
    vastasi
    Tämä on muuten mitä ihanin käyttöauto, osat ei maksa mitään ja on ihan hyvän kulkuinenkin tuolla koneella ja kulutus ympäri vuoden 4,9l/100km.
    Hae multa AEL suutinkärjillä olevat suuttimet sopuhintaan tuohon niin menee vähän vielä mukavammin :)
    Tai hae vaikko koko III golffi varaosiksi ;)

    Leave a comment:


  • TSami
    vastasi
    Ässällä "pyörähti" muutama päivä sitten 88888km tauluun. Piti ottaa kuvakin, mutta eihän sitä sitten huomannut kuin pari kilsaa myöhässä..

    Leave a comment:


  • James Potkukelkka
    vastasi
    tällä viikolla tuli 110 tkm täyteen.

    Leave a comment:


  • Quuhullu
    vastasi
    ed. C4 AAT lähti uuteen kotiin 453tkm mittarissaan vähän vajaan 8 vuoden omistussuhteen jälkeen. Mittari tosin ei pyörinyt enää viimeiseen neljään vuoteen. Oli hyvä auto. Alkuperäistä mm. pakoputki. Iskarit vaihdoin 420tkm kohdalla ja olivat alkuperäiset.

    Nyk. C4q AEL 317tkm mittarissa, kohta sisäänajettu, kovassa kunnossa.

    Vaimon Golf III AFN, 390tkm seuraava öljynvaihto. Tehty kansiremontti. Kansi oli vääntynyt ed. omistajalla ilmeisesti erittäin kovan lenkkarin käytön seurauksena. Myös pakoventtiilien ohjurit olivat erittäin väljät. Tämä 370tkm kohdalla. Kytkimen työsylinterin tappi mennyt 2 kertaa irrotushaarukasta läpi, olen sorvaillut sinne ylikokoisen mutta seuraavan kerran joutuu kytkinremontin tekoon. Ilmastointikin toimii. Etu-alatukivarsiin olen vaihtanut puslat ja iskarit ympäriinsä. Taka-akseli haluaisi uudet puslat, sivutuuli meinaa ohjailla.

    Tämä on muuten mitä ihanin käyttöauto, osat ei maksa mitään ja on ihan hyvän kulkuinenkin tuolla koneella ja kulutus ympäri vuoden 4,9l/100km. Takanakin on isot rumpujarrut = toimii. Ei tietenkään ajolleen pärjää C4:lle, eikä voi käyttää nastarenkaita =)

    Päivitetäänpä taas =) :

    Quattro on ollut poissa ajosta läppämoottorivikojen takia, eikä ole ehtinyt tallin rakennusurakan takia mahottomasti perehtymään. Sen sijaan typ81 on saanut tietä koko syksyn ja pelannut kuin junan vessa. Mittarissa on 143tkm ja mittari on ollut hetken rikki. Varmaan olis jo 150tkm rikki 31 vuotta vanhassa autossa muuten. Käytin leimalla tänään ja sain vikalistaksi väljän alapallonivelen, liian tehokkaan vasemman takajarrun sekä 100% tehottoman takaiskarin. Perkele että ovat surkeita iskareita laittaneet kun ei kestä kun 30 leiman väliä. Etuiskarit ovat edelleen alkuperäiset. Muuten sai kovasti kehuja.

    Ihmiset ovat jostain syystä huvittuneita kun tuolla tormuuttaa menemään. Liekö pitkä aika kun ovat moisia nähneet?

    Golpero pitää mittarissaan lukemaa 408 000 noin suurin piirtein, näistä meillä 101 000 vajaassa neljässä vuodessa. Auton historia tiedossa vuodesta 2004 aika tarkkaan. Turbo, kytkin, taka-akselin puslat, vaihteisto, yhtä vaille kaikki vetonivelet ym. alkuperäisiä. Vuosi sitten leimalle ei tarvinut mitään, nyt alapallonivelen ja yhden parkkipolttimon. Hinaamaan olen sadan tonnin aikana joutunut kahdesti, molemmilla kerroilla saman vian takia:kytkimen työsylinterin varsi oli kulunut irrotushaarukasta läpi! Tein "ylikoon" varren siis kahdesti, nyt ei enää pysty. Ei mahdu isompaa laatikon reiästä.
    Viimeksi muokannut Quuhullu; 20.12.2012, 23:34.

    Leave a comment:


  • Ipsi
    vastasi
    Ai niin, piti mainita, että rouvan Polo (vm 2006, ko 2005) kävi just huollossa kun halusi (sanoi INSP), vaikka kilsoja on vasta 45 tuhatta.

    Leave a comment:


  • Ozku
    vastasi
    Nykysessä vehkeessä on 231tkm mittarissa.. Edellisessä (80) oli suunnillee 356tkm kun myin pois..

    Leave a comment:


  • turbokiisseli
    vastasi
    BKD 2.0tdi 16V, 162 000km, josta 67 000km omaa ajoa
    AHW 1.4i 16V, 281 000km

    Emännässä paikkojen kireyden perusteella aika paljon vähemmän ;)

    Leave a comment:


  • wilbert
    vastasi
    130tkm, josta omaa ajoa n.7 tuhatta.

    Leave a comment:


  • Patasuvanto
    vastasi
    AVF (1.9TDI 96kW), 180tkm:n sisäänajo suoritettu, nyt tohtii jo alkaa viritellä :D
    AFN (1.9TDI 81kW), 309tkm, ei väsymisen merkkejä, alkuperäisellä turbolla ja kytkimellä

    muutaman muun 1.9TDI:n kokemuksella voin sanoa, että omista tiisseleistä tuo B7:n BPW 2.0TDI 103kW oli noista ylivoimaisesti eniten harmaita hiuksia aiheuttava vehjes...

    Leave a comment:

Working...
X