Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kuinka paljon kilometrejä on mittarissa?
Collapse
X
-
Anopin -05 civikki, taas lainassa kun oma auto kakkana, hitusen yli 17tkm mittarissa. Tuostakin minä olen ajanut ~5tkm (~5tkm -> ~10tkm) muutaman kuukauden aikana (olikohan kevät -09). Kai se on hyvä että joku tuolla ajaa... ;)
-
RS4 B5
Korilla rullattu 136 000 km
Moottorilla 0 km :)
Quattrolla Mittarissa 159 000 km
Leave a comment:
-
B5 1.8Tq -99, 250 000km meni rikki hiljan, itse niistä ajettu 90 000km. ABS-boksi kävi BBA Remanilla juoteltavana pari vuotta sitten ja jonkun etutukivarren sekä takapyörien laakerit on joutunut vaihtamaan. Omistuksen alussa jakohihnan kiristin alkoi antamaan periksi, ehtimättä aiheuttamaan tuhoa, jolloin luonnollisesti jakopään romut laitettiin uusiksi. Kohta alkaa olla kytkin ja jarrut uusimista vailla.
Leave a comment:
-
Audi 1.8TQ 10/95 224000.Remontit 2 tukivartta,sytkäboksi, ja kuluvaa osaa >jarrukenkiä ym. Vähillä violla mennyt 100000 km.Tullessa 122000 mittarissa,virontuonti auto.
Leave a comment:
-
jaa olikohan tossa omassa rötiskössä jotain 518tkm mittarissa,saa nähä minkäverran sillä vielä rullaa,mitään ongelmia ei kyllä ole ollu vielä...
Leave a comment:
-
A6 4F -07 Mittariautona rullattu 599tkm, ja nyt toisella omistajalla 600650km mittarissa kone ja tippi avaamatta. Kesällä taitaa kannet käydä pajalla kun yksi hehku jäi sisään, muuten puristuksetkin näytti hyvältä muiden viiden osalta, koputetaan puuta ja odotellaan tipin antautumista..
641tkm koneenlaitto näyttää siirtyneen ensi kesään, jos ei ennen antaudu.
706tkm ja remonttia siirretään..
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja hapelton1 Näytä viestiA4 B6 2002 ja just tuli 103t täyteen.
Leave a comment:
-
A3:ssa vuosimallia 2000 179tkm. Noin 20tkm ite ajanu, ois tarkotus vaihtaa tässä keväällä/kesällä :)
Leave a comment:
-
A4 B5 Avant ADR 1.8,
170tkm oli mittarissa kun ostin ja toimi suht hyvin 65tkm ain 235tkm asti kunnes jatkosijoitetaan Lappiin vara-autoksi. Neljä vuotta ehti aikaa kulua, eli ei tule paljon kilsoja.
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja Antruu Näytä viestiB6 AVF Multitronic Avant, ostettaessa -08 vappuna oli 173tkm mittarissa. Nyt yli puolitoista vuotta myöhemmin vasta 227tkm. Eli 53tkm tullut rullattua. Ei mitään isompaa remppaa, normaalia huoltoa.
Leave a comment:
-
just tuli mittariin 240tkm. mikähän tuon 1.9 (85kw) moottorin koodi sit mahtaa olla??
omaa ajoa reilu 70tkm ja EGR on ollut isoin ja ainut murhe. Eilen katsastettu taas huomautuksitta..
"eihän tää mikään raketti oo, mutta..."
Leave a comment:
-
Tänää ässälle 205000km ja piiitkässäää luisussa... omat ajot tosin vaan 8tkm jospa siitä kohta alkaa rojektin saamaan...
Leave a comment:
-
Eikös AFN:ssä ole samat suuttimet kuin AELissa? 81kW juuttuvasiipisellä turbolla.
Seuraava steppi olisi jotkut Racet tms.
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja Puuhapete Näytä viestiHae multa AEL suutinkärjillä olevat suuttimet sopuhintaan tuohon niin menee vähän vielä mukavammin :)
Tai hae vaikko koko III golffi varaosiksi ;)
Mitä kolffi maksaa?
Mulla on kans CX-pohjainen mopo, GL500. Sillä on kans ajettu kohtuudella, joko 117 tai 217 tuhatta. Litran pullon kun ottaa öljyä mukaan, käy helposti jäämerta katsomassa. Jakoketju on vaihdettu ja perä, edellisestä meni laakeri. Komppaan over-engineeringiä. Kytkimen keinuvipuakselillakin on kaksi neulalaakeria...
Leave a comment:
-
Kunnioitettavat kilsat Wisan CX:ssä. Noissa omissa Kawasakeissa tuntuvat lukemat pieniltä tuohon verrattuna. KLE 500:ssa on 82 tkm ja ZRX1200R:ssä 32 tkm.
Nelipyöräisissä Caddyssä on 279 tkm, saattohoitoon kohta pääsevässä corsassa 256. Corsan tilalle parin viikon päässä tulevassa V40 t4 lolvossa reilu 270 tkm.
Leave a comment:
-
Honda CX500 -79, ~340 000 km rullattu. Moottori on saanut uudet männänrenkaat ja alakerran laakeriliuskat, mutta sylinterit, männät ja kampiakselin laakerikaulat ovat alkuperäiset ja stanumitoissa. Kaikki vaihteiston ja perän kulmavaihteen osat ovat myös tehtaan jäljiltä täyttötulppia lukuunottamatta. Satulan verhous on kotimaista taidekäsityötä alkuperäisen kuluttua puhki. Vasen kahvakumi on myös vielä alkuperäinen, mutta se on kohta pakko vaihtaa, paksuus mitataan enää ångströmeissä.
Japanilainen on syyllistynyt selkeästi over-engineeringiin. Sadan hevosvoiman litratehoisella kaasari-vaparilla ei muuten ylletä moisiin lukemiin.
Leave a comment:
-
Tämä on muuten mitä ihanin käyttöauto, osat ei maksa mitään ja on ihan hyvän kulkuinenkin tuolla koneella ja kulutus ympäri vuoden 4,9l/100km.
Tai hae vaikko koko III golffi varaosiksi ;)
Leave a comment:
-
Ässällä "pyörähti" muutama päivä sitten 88888km tauluun. Piti ottaa kuvakin, mutta eihän sitä sitten huomannut kuin pari kilsaa myöhässä..
Leave a comment:
-
ed. C4 AAT lähti uuteen kotiin 453tkm mittarissaan vähän vajaan 8 vuoden omistussuhteen jälkeen. Mittari tosin ei pyörinyt enää viimeiseen neljään vuoteen. Oli hyvä auto. Alkuperäistä mm. pakoputki. Iskarit vaihdoin 420tkm kohdalla ja olivat alkuperäiset.
Nyk. C4q AEL 317tkm mittarissa, kohta sisäänajettu, kovassa kunnossa.
Vaimon Golf III AFN, 390tkm seuraava öljynvaihto. Tehty kansiremontti. Kansi oli vääntynyt ed. omistajalla ilmeisesti erittäin kovan lenkkarin käytön seurauksena. Myös pakoventtiilien ohjurit olivat erittäin väljät. Tämä 370tkm kohdalla. Kytkimen työsylinterin tappi mennyt 2 kertaa irrotushaarukasta läpi, olen sorvaillut sinne ylikokoisen mutta seuraavan kerran joutuu kytkinremontin tekoon. Ilmastointikin toimii. Etu-alatukivarsiin olen vaihtanut puslat ja iskarit ympäriinsä. Taka-akseli haluaisi uudet puslat, sivutuuli meinaa ohjailla.
Tämä on muuten mitä ihanin käyttöauto, osat ei maksa mitään ja on ihan hyvän kulkuinenkin tuolla koneella ja kulutus ympäri vuoden 4,9l/100km. Takanakin on isot rumpujarrut = toimii. Ei tietenkään ajolleen pärjää C4:lle, eikä voi käyttää nastarenkaita =)
Päivitetäänpä taas =) :
Quattro on ollut poissa ajosta läppämoottorivikojen takia, eikä ole ehtinyt tallin rakennusurakan takia mahottomasti perehtymään. Sen sijaan typ81 on saanut tietä koko syksyn ja pelannut kuin junan vessa. Mittarissa on 143tkm ja mittari on ollut hetken rikki. Varmaan olis jo 150tkm rikki 31 vuotta vanhassa autossa muuten. Käytin leimalla tänään ja sain vikalistaksi väljän alapallonivelen, liian tehokkaan vasemman takajarrun sekä 100% tehottoman takaiskarin. Perkele että ovat surkeita iskareita laittaneet kun ei kestä kun 30 leiman väliä. Etuiskarit ovat edelleen alkuperäiset. Muuten sai kovasti kehuja.
Ihmiset ovat jostain syystä huvittuneita kun tuolla tormuuttaa menemään. Liekö pitkä aika kun ovat moisia nähneet?
Golpero pitää mittarissaan lukemaa 408 000 noin suurin piirtein, näistä meillä 101 000 vajaassa neljässä vuodessa. Auton historia tiedossa vuodesta 2004 aika tarkkaan. Turbo, kytkin, taka-akselin puslat, vaihteisto, yhtä vaille kaikki vetonivelet ym. alkuperäisiä. Vuosi sitten leimalle ei tarvinut mitään, nyt alapallonivelen ja yhden parkkipolttimon. Hinaamaan olen sadan tonnin aikana joutunut kahdesti, molemmilla kerroilla saman vian takia:kytkimen työsylinterin varsi oli kulunut irrotushaarukasta läpi! Tein "ylikoon" varren siis kahdesti, nyt ei enää pysty. Ei mahdu isompaa laatikon reiästä.Viimeksi muokannut Quuhullu; 20.12.2012, 23:34.
Leave a comment:
-
Ai niin, piti mainita, että rouvan Polo (vm 2006, ko 2005) kävi just huollossa kun halusi (sanoi INSP), vaikka kilsoja on vasta 45 tuhatta.
Leave a comment:
-
Nykysessä vehkeessä on 231tkm mittarissa.. Edellisessä (80) oli suunnillee 356tkm kun myin pois..
Leave a comment:
-
BKD 2.0tdi 16V, 162 000km, josta 67 000km omaa ajoa
AHW 1.4i 16V, 281 000km
Emännässä paikkojen kireyden perusteella aika paljon vähemmän ;)
Leave a comment:
-
AVF (1.9TDI 96kW), 180tkm:n sisäänajo suoritettu, nyt tohtii jo alkaa viritellä :D
AFN (1.9TDI 81kW), 309tkm, ei väsymisen merkkejä, alkuperäisellä turbolla ja kytkimellä
muutaman muun 1.9TDI:n kokemuksella voin sanoa, että omista tiisseleistä tuo B7:n BPW 2.0TDI 103kW oli noista ylivoimaisesti eniten harmaita hiuksia aiheuttava vehjes...
Leave a comment:
Leave a comment: