Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kuinka paljon kilometrejä on mittarissa?
Collapse
X
-
A4 bertta vitoseen tuli 385tkm täyteen.
9 vuoteen 100tkm kakkosautolle...
Leave a comment:
-
Skodaan pyörähti 200000km eilen. Oman pään sisällä se kääntyy heti noin 5k€ arvonalenemaksi kun heilahti seuraavalle satkulle ja haluttavuus markkinoilla laskee koko ajan mitö enemmän metrejä kertyy. Nytten tarvis sitten keksiä, mielellään aika pian, että mitä tilalle. Jos alkaa 250tkm oleen mittarissa niin sitten se on jo ihan yks ja sama ajaa jättää kaikki ylimääräiset huollot ja remontit tekemättä ja ajaa ite niin pitkään kun liikkuu ja painaa romurille loppukasa.
200-300tkm välissä alkaa kuitenkin väkisin jossain vaiheessa meneen kaikkee tukivartta ja laakeria ja puslaa ja iskaria. Ei kiinnostaisi työkalua korjailla.
Leave a comment:
-
-
Täällä samanmoisessa mutta hieman uudemmassa 4G:ssä 155 tkm. Mukava tämäkin edelleen.
Leave a comment:
-
Kilometri saaga jatkuu.
Työmatka A4:een pyörähti 498tkm ja mamman A6:een 194tkm. Ja matka jatkuu.
Leave a comment:
-
-
Kuva keväältä kun omaan kulkineeseen tuli pyöreitä täyteen.
Nyt mittarissa noin 410k
Leave a comment:
-
-
Kävin tänään museotarkastuksessa 47 tkm ajetulla prätkällä ja se oli kuulemma päivän viidestä ajoneuvosta ylivoimaisesti eniten ajettu. Alle kympin rullattujakin pari, ja kyseessä sentään yli 30-vuotiaat ajopelit.
Leave a comment:
-
Caxc-koneinen 1.4tfsi 347tkm näyttäisi nyt olevan. 140km joka päivä lisää...
Leave a comment:
-
2 vuotispäivitys Passatin tilanteeseen, mittarissa kohta 645 tkm ja pikkujutuilla mennään. Ulommat takavetarin suojakumit tulivat männäviikolla tiensä päähän.
Leave a comment:
-
Työmatka b6 1.9tdi kulkineessa 490tkm ja matka jatkuu. Mamman tuoreessa 2.0tdi quattro C7:ssa 183tkm ja viime viikonloppuna pojalle hommatussa B5 1.8t avantissa 335tkm.
Leave a comment:
-
100kw A6 4F tuli jo 301000km täyteen. Pitänee ajaa loppuun tämäkin. Arvoa ei juuri ole kun kävin vaihtoautokaupoilla.
Leave a comment:
-
Autosta nyt on tullut pidettyä ehkä normaalia parempaa huolta ja käyty 180tkm läpi kaikenlaista päivitystä. Mutta mitään varsinaista akuuttia vikaa ei ole ollut.
Kuluvia osia ja tyyppivikoja tietysti on mennyt ja ilmennyt, mutta esimerkiksi softattuna ja isommalla ahtimella on alkuperinen kytkin/massapyöräkin on vielä kunnossa. Joskus helteellä voi esiintyä luistoa, mutta kestää kyllä kunnolla hapen antamista ja rivakoita ohituksia, jopa kärry perässä. Alkuperäistä osaa on kaiken kaikkiaan kuluvastakin tekniikasta ihmeen paljon, mm. vetonivelen kumit ja suurin osa tukivarsista. Ruostetta ei ole pelleissä eikä alustassa.
Onhan tuommonen pelleiltään, alustan tekniikalta ja koneeltaan liiankin lujaa tekoa krooniselle autokuumeiselle, kun vertaa kaveripiirissä uudemmissa autoissa esiintyviä ogelmia. Hyvää käyttö- ja talviauton virkaa tuo nyt hoitaa hyvin.
Mutta katotaan nyt hetki mikä on valtion tulveva autoveropolitiikka...
Leave a comment:
-
Kaverilla on vastaavalla tekniikalla oleva Pasuuna jolla on ajettu nyt n. 500tkm. Tekniikalta peruskestävä konstruktio, kuluvia osia siihen vain on vaihdettu; alustan tukivarsia, jarruosia, turbo, vauhtipyörä, kytkin yms.
Leave a comment:
-
Vasta 266tkm mittarissa AVF quattrossa. Kuolen varmaan tylsyyteen ennen kuin tuosta tekniikka ja pellit loppuu :-)
Leave a comment:
Leave a comment: