Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kuinka paljon kilometrejä on mittarissa?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A6 C5 1.8T -02. Autolla 235 tkm, moottorilla 130 tkm. Lienee öljysihti mennyt joskus tukkoon ja kone uusiksi. Uudella koneella ei onneksi ole ajettu LL-huoltoväleillä.

    Comment


    • A6 vm 2002 1,9 AWX 307tkm josta itse 95 tkm. Käy ja kukkuu.

      Comment


      • Tänään kiepahti 414000km 1.9tdiq mittariin.

        Comment


        • audissa n.198tkm ja seatissa n178tkm mittarissa. Audi ollut perheessä vajaan puol vuotta ja 15tkm. Seatti ollu vähän pidempään ja kilsoja tullu 9tkm

          Comment


          • Viedäänpä oma foorumineitsyys tällä viestillä.

            Omassa kulkuneuvossa mittarissa 278, joista 90tkm tullut itellä. Tarkotus ois vaihtaa audiin. =P

            Comment


              Ael:ään pyörähti tänään mittariin 490 000. Juhlistin sitä antamalla ihan urakalla happea koneelle (= käännyin juuri ulos valtatielle jossa 100 km/h rajoitus).

              Comment


              • Omassa ei ole kun 79K, mutta velipojan volmo S80(2000)on 740 tkm ajettu!?. Mitähän johtopäätöksiä tästä pitäis vetää..?

                Comment


                • AHC 226000 tais pyörähtää justiin. Tulpat odottais vaihtoa.

                  Comment


                    58tkm 09 vm wrx impreza,alkaa olemaan vaihtoa vaille.
                    Hyihyi, tuhkiskin rupee olemaan jo täysi joten äkkiä pois pihasta tuollaiset :)

                    Comment


                    • 2400 km n. kuukauden "vanhassa" a4 q tfsi avantissa.

                      Comment


                      • Passatissa 275tkm:ä ja risat päälle. Ostettaessa 242. Omien perushuoltojen lisäksi vaihdettu vetarin suojakumit ja jarrupalat eteen (G89 sekoilee). Katsastuksesta "heittämällä" läpi. Xenonia, lediä, kalvoa, panssaria yms. vaihdettu muuten vaan. 267tkm:stä lähtien RE85:lla katkeraan loppuun asti.

                        Comment


                          Opel 319 tkm. Audi 293 tkm. Näillä mennään.

                          Comment


                          • Passatissa 617 tkm, viimeset 10tkm rypsillä.

                            Comment


                            • 200tkm meni just rikki.

                              Comment


                              • Aakkoseni on 6/2006 käyttöönotettu, ekat hemmot ajaneet 42 tkm ekalla 4 v. kaudella (tommosena sen ostin), nyt reilun 2 vuoden omistuksen jälkeen lävähti mittariin 80 tkm.

                                Ensikevään jälkeen odotettavissa kilometrien romahtaminen (pitkähköä työmatkaa ei sitten enää 'tarvitse' kulkea).

                                Comment


                                • Audi 80 1.6 vm87. Toimii työmatka kuljettimena ja nyt mittarissa 571 tkm. 250 tkm olen itse sillä suhannut. Viimeisenä kahtena vuotta 60tkm vuodessa.
                                  Täytyy kyllä sen verran kehua että ei paljon halvempia km voisi olla :D

                                  Comment


                                    198tkm näyttäisi olevan tuossa uudessa kulkineessa. Eli A6 avant q 2.5tdi (ake) vm -02
                                    Viimeksi muokannut Metsässä; 10.9.2012, 09:43. Perustelu: vuosi

                                    Comment


                                    • Vajaa 133tkm näyttää mittari. En sit tiiä kuinka paljon heittää todellisuudesta..

                                      Comment


                                      • Vuonna 1999 ostettu vm-90 1.6 passatti palveli vuoteen 2011 saakka naurettavan pienillä huoltokuluilla. Matkamittari lopetti pyörimisen 430 tkm kohdalle vuonna 2007. Jotain +500 tkm kärryssä oli kun se vielä siirtyi seuraavalle omistajalle, jolta jälkikäteen kuulin että ainakin kerran vielä meni leimasta läpi...

                                        Comment


                                          Firman vuoden -99 2,4 Bensa-Hiacessa mittarissa 24 000 km...

                                          Comment


                                            Audi 80 1.6 vm87. Toimii työmatka kuljettimena ja nyt mittarissa 571 tkm. 250 tkm olen itse sillä suhannut. Viimeisenä kahtena vuotta 60tkm vuodessa.
                                            Täytyy kyllä sen verran kehua että ei paljon halvempia km voisi olla :D
                                            Tuossa on kyllä halpoja kmiä. Tuollahan ajat vielä uudet 250tkm, eikö? ;)
                                            Mulla 3A Typ89:ssä vasta 518tkm. On nuo ajoon tehtyjä. Katsotaan kuka ajaa vuoden 2012 A4:llä 571tkm :D

                                            Comment


                                            • Itselle pyörähti lauantaina 260tkm mittarii. Autona 80 b4 2.0 myllyllä. Itse ajanu 1½ vuodessa n. 50tkm ja ei mitään ihmeitä ollut.

                                              Comment


                                              • Hyvi on toiminut
                                                Viimeksi muokannut Lapinkansa; 30.12.2012, 15:18.

                                                Comment


                                                • -04 Passat 3BG, 1.9TDI AVF ja ~192 tkm. Tuosta määrästä ite on tullu parisensataa päästeltyä. Kohtahan noita kilsoja alkaa sitten kertymään, kun työmatka kasvaa 4km -> 40km.

                                                  Comment


                                                    200 tkm rikottu hetken aikaa sitten. Taitanut mun ässä nähdä tietä mulla ollessaan eniten vuoden aikana, mutta juhlava ja pelonsekainen tunnelma oli kun mittari pyörähti uudelle 100 t luvulle :)

                                                    Comment


                                                    • 35 tkm on Passatin mittarissa tänään.

                                                      Comment


                                                      • A6 ABC Quattro At -96 ja mittarissa 103tkm ;) No ei vaan. Todellisuudessa ajettu jo 300tkm

                                                        Comment


                                                          A4 8E 1.9 TDi -02 Quattro, 358 tkm...

                                                          Comment


                                                          • Audi S8 -323tkm, toimii kuin kello ja tehoja "enemmän" kuin paperilla

                                                            Comment


                                                            • Vuodessa tullut A3:een 13 tkm, joten 1.12. 4v täyttävässä kipossa on tällä hetkellä 43 tkm. Lähiaikoina muutto pois keskustan alueelta, jonka jälkeen harkittava dieselin hankkimista kun kilometrejä tulee n. 45 km päivässä...

                                                              2007 r1 yamahassa kilsoja on 18 tkm, joista 2 tkm ehti/jaksoi ruuvata männä kesänä... (ihanan kalliita kilsoja).

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X