Passaatilla tullut talvi ajeltua, nyt parikyt kilsaa vaille 625 tkm mittarissa. Ja autossa alkuperäinen kaksoismassavauhtipyörä.
Edit: Kahtelin edellisen postauksen, reilussa 2 vuodessa tullut 65 tkm lisää kilsoja, auto tykkää kun sillä ajetaan.
Takajarrut vaihtelin taannoin ja etuvetarien suojakumit. Myös alkuperäinen laturi piti tuossa reilussa 600tkm vaihtaa, kun alkoi tulla hiilille vääränvärinen metalli vastaan. 50€ käytetty 3BG:n laturi liitinmuutoksella tuli käyttöön.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kuinka paljon kilometrejä on mittarissa?
Collapse
X
-
Työkaverilla on C3 100 Avant etuveto, missä mittarissa nyt 830tkm. Itse on ajanut siitä noin 630tkm. Konehuoneessa avaamaton 2.2 5cyl KU jonka jatkeena automaatti. Laatikon osalta en muistanut kysyä onko sitä mahdettu vaihtaa.
Sanoi että alkaisi pikkuhiljaa olla kansiremontti ajankohtainen kun alkaa venavarren kumit olemaan sen verran koppurat. Ehdotin että tuo pitää kyllä museoida jonnekin, niin vastasi että katsotaan sitten jos menee miljoona rikki. :)
Leave a comment:
-
481000tkm on jo kertynyt uuteenkin mittariin jossa oli 460tkm vaihtaessa..alko kilsoja kertyyn viimein tähänkin kotteroon.
Leave a comment:
-
617 000 km tuli hetki sitten. Vajaa 50 000 km siis maagiseen lukuun :) Onhan tuo edellyttänyt kyllä huoldotoimiakin.
Leave a comment:
-
-
20000 meni eilen juuri rikki.
Eikä vieläkään pahempia autokuumeen oireita, vaikka jo toista vuotta ajettu samalla pelillä. TTS ehkä seuraava peli.
Leave a comment:
-
Passatissa ja Transalpissa on kummassakin 46 000 mittarissa. Passatti vm. 2016 ja Transalp 2008.
Leave a comment:
-
Kansanauton mittariin napsahti 260000. Liekö vielä paljon 1.8 vaparille.
Leave a comment:
-
No laturin jouduin vaihtamaan ~420-430tkm kohdalla. Säätimessä oli -02 vuoden valuleimat eli ei sekään murkula kyllä juuri mitään kestäny.
Ei tuossa juuri kovin moni paikka enää toimi mutta se pitää kyllä paikkansa että kertaakaan en ole välille jäänyt. Edes silloin kun ohjaustehostimen letku oli päässyt flengaamaan konehuoneessa vapaana kiinnikeen ruostuttua rikki, seurauksena letkun jauhaantuminen vetoakselin sisäpään kylkeen ja puhki. LDS-öljyt pitkin maantietä ja tehostin pois pelistä, ja tokihan koska vesisänkyjousitteinen shitroen niin jousitus tonttiin. Ajoin silti, vähän pohja jossain raapi mutta kotiin pääsin.
Leave a comment:
-
Ja ei oo shittis varmaan tuolla matkalla tarvinnu jakorempan ja öljynvaihtojen lisäksi juuri muuta huoltoa/remontinkorjuuta (no ehkä 'pienien' sähkövikojen korjailua ja jarruremonttia). Siitähän ei pääse mihinkään etteikö ne kauheita vehkeitä olis yleisesti ottaen, mutta vievät aina perille eikä tarvii olla touhutonnia aina säästössä, kuten premium merkeillä ajellessa.
B7:n mittarissa himpun päälle 378tkm, näyttäisi neljässä vuodessa keränneen 150tkm mittariin.
Leave a comment:
-
-
A6 allroad 310tkm tuli täyteen..
S4 b5 315tkm ollu kohta 3 vuotta ;)
Leave a comment:
-
150tkm meni rikki -09 A4 B8 2.7 TDi eilen. Karvan verran yli 20tkm itse huruutellut menemään puolen vuoden sisään ja hyvää on ollut kyyti
Leave a comment:
-
200 000km pyörähti aamulla 2010 Allroadin mittariin. Ei ole kuvaa kun keskityin ajamiseen.
Leave a comment:
-
Tonni ja risat päälle neljäsataatuhatta näyttäys mittari nyt. Jakopään laitatin keväällä. Ajattelin ajaa tappiin asti, toivottavasti;).
Leave a comment:
-
A6 C5, n. 335 tkm. Alkuperäiset nokat, remppaamaton vaihdelaatikko ja vaihdettu syöttöpumppu. Nokat rullakeinut, liekö niin merkitystä.
Leave a comment:
-
C5 Allu 2,5 tdi automaatti. 313 tkm, alkuperäiset nokat, alkuperäinen syöttöpumppu ja remppaamaton vaihdelaatikko. Huollettu toki on. Hyvin kulkee, eikä edes jännitä ettei pelaisi jatkossakin.
Leave a comment:
-
A6 3.0tdi 4f ajettu 318000km ja laatikko korjattu viimeviikolla ja vajaa vuosi sitten 6 suutinta uudistettu!
Leave a comment:
Leave a comment: