Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kuinka paljon kilometrejä mittarissa?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • VWarre-00
    vastasi
    495tkm tuli 26-vuotiaaseen vanhukseen.

    Leave a comment:


  • Patasuvanto
    vastasi
    Autosta nyt on tullut pidettyä ehkä normaalia parempaa huolta ja käyty 180tkm läpi kaikenlaista päivitystä. Mutta mitään varsinaista akuuttia vikaa ei ole ollut.

    Kuluvia osia ja tyyppivikoja tietysti on mennyt ja ilmennyt, mutta esimerkiksi softattuna ja isommalla ahtimella on alkuperinen kytkin/massapyöräkin on vielä kunnossa. Joskus helteellä voi esiintyä luistoa, mutta kestää kyllä kunnolla hapen antamista ja rivakoita ohituksia, jopa kärry perässä. Alkuperäistä osaa on kaiken kaikkiaan kuluvastakin tekniikasta ihmeen paljon, mm. vetonivelen kumit ja suurin osa tukivarsista. Ruostetta ei ole pelleissä eikä alustassa.

    Onhan tuommonen pelleiltään, alustan tekniikalta ja koneeltaan liiankin lujaa tekoa krooniselle autokuumeiselle, kun vertaa kaveripiirissä uudemmissa autoissa esiintyviä ogelmia. Hyvää käyttö- ja talviauton virkaa tuo nyt hoitaa hyvin.

    Mutta katotaan nyt hetki mikä on valtion tulveva autoveropolitiikka...
    Viimeksi muokannut Killeri; 12.4.2019, 21:12. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

    Leave a comment:


  • Ilkka L
    vastasi
    Kaverilla on vastaavalla tekniikalla oleva Pasuuna jolla on ajettu nyt n. 500tkm. Tekniikalta peruskestävä konstruktio, kuluvia osia siihen vain on vaihdettu; alustan tukivarsia, jarruosia, turbo, vauhtipyörä, kytkin yms.
    Viimeksi muokannut Killeri; 12.4.2019, 21:12. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

    Leave a comment:


  • Patasuvanto
    vastasi
    Vasta 266tkm mittarissa AVF quattrossa. Kuolen varmaan tylsyyteen ennen kuin tuosta tekniikka ja pellit loppuu :-)

    Leave a comment:


  • Hervast
    vastasi
    Passaatilla tullut talvi ajeltua, nyt parikyt kilsaa vaille 625 tkm mittarissa. Ja autossa alkuperäinen kaksoismassavauhtipyörä.

    Edit: Kahtelin edellisen postauksen, reilussa 2 vuodessa tullut 65 tkm lisää kilsoja, auto tykkää kun sillä ajetaan.

    Takajarrut vaihtelin taannoin ja etuvetarien suojakumit. Myös alkuperäinen laturi piti tuossa reilussa 600tkm vaihtaa, kun alkoi tulla hiilille vääränvärinen metalli vastaan. 50€ käytetty 3BG:n laturi liitinmuutoksella tuli käyttöön.
    Viimeksi muokannut Hervast; 12.4.2019, 19:29.

    Leave a comment:


  • ilyx
    vastasi
    Työkaverilla on C3 100 Avant etuveto, missä mittarissa nyt 830tkm. Itse on ajanut siitä noin 630tkm. Konehuoneessa avaamaton 2.2 5cyl KU jonka jatkeena automaatti. Laatikon osalta en muistanut kysyä onko sitä mahdettu vaihtaa.

    Sanoi että alkaisi pikkuhiljaa olla kansiremontti ajankohtainen kun alkaa venavarren kumit olemaan sen verran koppurat. Ehdotin että tuo pitää kyllä museoida jonnekin, niin vastasi että katsotaan sitten jos menee miljoona rikki. :)

    Leave a comment:


  • VWarre-00
    vastasi
    481000tkm on jo kertynyt uuteenkin mittariin jossa oli 460tkm vaihtaessa..alko kilsoja kertyyn viimein tähänkin kotteroon.

    Leave a comment:


  • hoffah
    vastasi
    617 000 km tuli hetki sitten. Vajaa 50 000 km siis maagiseen lukuun :) Onhan tuo edellyttänyt kyllä huoldotoimiakin.

    Leave a comment:


  • heiki
    vastasi
    Tämäkin nyt loppuunajettu.

    Leave a comment:


  • makelja
    vastasi
    Ei nyt tasalukema, mutta suora kuitenkin.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • LauriJT
    vastasi
    Passatissa 345tk
    Saabissa 390tkm
    Seatissa 330tkm

    Leave a comment:


  • jarpale
    vastasi
    Killeri vitsailee. Johan Johan ajaa paljon.

    Leave a comment:


  • Greenboy-
    vastasi
    -09 Q5 316t ite ajanu viimesen 3.5v omistuksen aikana 200t

    Leave a comment:


  • Killeri
    vastasi
    Vasta sisäänajettu on.

    Leave a comment:


  • jarpale
    vastasi
    1995 A6 C4 ABC Avant quattro. Aatulle pyörähti eilen pyöreitä lukemia mittariin.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Topsuu
    vastasi
    A4:ssa vajaa 323tkm ja VR6:ssa napsahti justii 198tkm

    Leave a comment:


  • makelja
    vastasi
    20000 meni eilen juuri rikki.
    Eikä vieläkään pahempia autokuumeen oireita, vaikka jo toista vuotta ajettu samalla pelillä. TTS ehkä seuraava peli.

    Leave a comment:


  • Merza
    vastasi
    Passatissa ja Transalpissa on kummassakin 46 000 mittarissa. Passatti vm. 2016 ja Transalp 2008.

    Leave a comment:


  • kapaz
    vastasi
    Kansanauton mittariin napsahti 260000. Liekö vielä paljon 1.8 vaparille.

    Leave a comment:


  • hopsis
    vastasi
    No laturin jouduin vaihtamaan ~420-430tkm kohdalla. Säätimessä oli -02 vuoden valuleimat eli ei sekään murkula kyllä juuri mitään kestäny.

    Ei tuossa juuri kovin moni paikka enää toimi mutta se pitää kyllä paikkansa että kertaakaan en ole välille jäänyt. Edes silloin kun ohjaustehostimen letku oli päässyt flengaamaan konehuoneessa vapaana kiinnikeen ruostuttua rikki, seurauksena letkun jauhaantuminen vetoakselin sisäpään kylkeen ja puhki. LDS-öljyt pitkin maantietä ja tehostin pois pelistä, ja tokihan koska vesisänkyjousitteinen shitroen niin jousitus tonttiin. Ajoin silti, vähän pohja jossain raapi mutta kotiin pääsin.

    Leave a comment:


  • vV8m5
    vastasi
    Ja ei oo shittis varmaan tuolla matkalla tarvinnu jakorempan ja öljynvaihtojen lisäksi juuri muuta huoltoa/remontinkorjuuta (no ehkä 'pienien' sähkövikojen korjailua ja jarruremonttia). Siitähän ei pääse mihinkään etteikö ne kauheita vehkeitä olis yleisesti ottaen, mutta vievät aina perille eikä tarvii olla touhutonnia aina säästössä, kuten premium merkeillä ajellessa.

    B7:n mittarissa himpun päälle 378tkm, näyttäisi neljässä vuodessa keränneen 150tkm mittariin.

    Leave a comment:


  • hopsis
    vastasi
    Matkashitroeniin kääntyi tänäpä noin ja "ihan vahingossa sattui olemaan kamera hollilla".
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Jesse87
    vastasi
    A6 allroad 310tkm tuli täyteen..
    S4 b5 315tkm ollu kohta 3 vuotta ;)

    Leave a comment:


  • Viltro
    vastasi
    150tkm meni rikki -09 A4 B8 2.7 TDi eilen. Karvan verran yli 20tkm itse huruutellut menemään puolen vuoden sisään ja hyvää on ollut kyyti

    Leave a comment:


  • HiTec
    vastasi
    200 000km pyörähti aamulla 2010 Allroadin mittariin. Ei ole kuvaa kun keskityin ajamiseen.

    Leave a comment:


  • ttukee
    vastasi
    a4 b8 2.0 tdi 2008 malli 127t ajettu

    Leave a comment:


  • haraldh
    vastasi
    Viimeksi tankilla 303030 km. A4 B7 2.0 TDI BRD quattro avant -07.

    Leave a comment:


  • HiTec
    vastasi
    2003 A4 B6 AVF 1,9TDi quattro. Ostaessa 258 tkm 01/2012. Autot tykkää kun niillä ajetaan. Keskimäärin 114km päivässä
    Attached Files
    Viimeksi muokannut HiTec; 31.10.2017, 19:16.

    Leave a comment:


  • kapaz
    vastasi
    Tonni ja risat päälle neljäsataatuhatta näyttäys mittari nyt. Jakopään laitatin keväällä. Ajattelin ajaa tappiin asti, toivottavasti;).

    Leave a comment:


  • Ghido
    vastasi
    A6 C5, n. 335 tkm. Alkuperäiset nokat, remppaamaton vaihdelaatikko ja vaihdettu syöttöpumppu. Nokat rullakeinut, liekö niin merkitystä.

    Leave a comment:

Working...
X