Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kuinka paljon kilometrejä mittarissa?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Satkussa 315tkm. Ostettaessa 270tkm
    Tavoitteena olis 600tkm hujakoille saaha, manuaali laatikko ostettuna jos sattuu ropotti vaihteisto pettämään eipä siinä mukavasti se vielä vaihtaa, mutta halvalla kun löyty!

    Comment


      S3 -01. Perjantaina katsastettaessa näytti olevan 74471km

      Comment


      • Tää on nyt hieman off-topic, mutta vuosi sitten oltiin Dubaissa ja yhden sikäläisen bensakoneella varustetun Toyota Camry-taksin mittarissa oli 712 tkm. Oli vähän liskun ja kaikinpuolin loppuunajetun oloinen...

        Comment


        • mamman diudissa 292 tuhatta, kawassa 93 tuhatta ja tuökalu caravellessä (2,5 tdi) 752 tuhatta(kone ja laatikko avaamaton!!! )

          Comment


          • Omassa B7:ssa 218k, mutta pakko mainita isännän kaksi edesmennyttä C3:ta. -89 malli meni vaihtoon n. 900k kohdalla ja seuraava -88 ajettiin sinne 650k tietämille. Sen jälkeen taisi olla C4 joka vaihtui pois alle 400k (nykyään B7).

            Älkää kysykö paljonko ajaa vuodessa...

            Comment


            • AVF (1.9TDI 96kW), 180tkm:n sisäänajo suoritettu, nyt tohtii jo alkaa viritellä :D
              AFN (1.9TDI 81kW), 309tkm, ei väsymisen merkkejä, alkuperäisellä turbolla ja kytkimellä

              muutaman muun 1.9TDI:n kokemuksella voin sanoa, että omista tiisseleistä tuo B7:n BPW 2.0TDI 103kW oli noista ylivoimaisesti eniten harmaita hiuksia aiheuttava vehjes...

              Comment


              • 130tkm, josta omaa ajoa n.7 tuhatta.

                Comment


                  BKD 2.0tdi 16V, 162 000km, josta 67 000km omaa ajoa
                  AHW 1.4i 16V, 281 000km

                  Emännässä paikkojen kireyden perusteella aika paljon vähemmän ;)

                  Comment


                  • Nykysessä vehkeessä on 231tkm mittarissa.. Edellisessä (80) oli suunnillee 356tkm kun myin pois..

                    Comment


                      Ai niin, piti mainita, että rouvan Polo (vm 2006, ko 2005) kävi just huollossa kun halusi (sanoi INSP), vaikka kilsoja on vasta 45 tuhatta.

                      Comment


                      • ed. C4 AAT lähti uuteen kotiin 453tkm mittarissaan vähän vajaan 8 vuoden omistussuhteen jälkeen. Mittari tosin ei pyörinyt enää viimeiseen neljään vuoteen. Oli hyvä auto. Alkuperäistä mm. pakoputki. Iskarit vaihdoin 420tkm kohdalla ja olivat alkuperäiset.

                        Nyk. C4q AEL 317tkm mittarissa, kohta sisäänajettu, kovassa kunnossa.

                        Vaimon Golf III AFN, 390tkm seuraava öljynvaihto. Tehty kansiremontti. Kansi oli vääntynyt ed. omistajalla ilmeisesti erittäin kovan lenkkarin käytön seurauksena. Myös pakoventtiilien ohjurit olivat erittäin väljät. Tämä 370tkm kohdalla. Kytkimen työsylinterin tappi mennyt 2 kertaa irrotushaarukasta läpi, olen sorvaillut sinne ylikokoisen mutta seuraavan kerran joutuu kytkinremontin tekoon. Ilmastointikin toimii. Etu-alatukivarsiin olen vaihtanut puslat ja iskarit ympäriinsä. Taka-akseli haluaisi uudet puslat, sivutuuli meinaa ohjailla.

                        Tämä on muuten mitä ihanin käyttöauto, osat ei maksa mitään ja on ihan hyvän kulkuinenkin tuolla koneella ja kulutus ympäri vuoden 4,9l/100km. Takanakin on isot rumpujarrut = toimii. Ei tietenkään ajolleen pärjää C4:lle, eikä voi käyttää nastarenkaita =)

                        Päivitetäänpä taas =) :

                        Quattro on ollut poissa ajosta läppämoottorivikojen takia, eikä ole ehtinyt tallin rakennusurakan takia mahottomasti perehtymään. Sen sijaan typ81 on saanut tietä koko syksyn ja pelannut kuin junan vessa. Mittarissa on 143tkm ja mittari on ollut hetken rikki. Varmaan olis jo 150tkm rikki 31 vuotta vanhassa autossa muuten. Käytin leimalla tänään ja sain vikalistaksi väljän alapallonivelen, liian tehokkaan vasemman takajarrun sekä 100% tehottoman takaiskarin. Perkele että ovat surkeita iskareita laittaneet kun ei kestä kun 30 leiman väliä. Etuiskarit ovat edelleen alkuperäiset. Muuten sai kovasti kehuja.

                        Ihmiset ovat jostain syystä huvittuneita kun tuolla tormuuttaa menemään. Liekö pitkä aika kun ovat moisia nähneet?

                        Golpero pitää mittarissaan lukemaa 408 000 noin suurin piirtein, näistä meillä 101 000 vajaassa neljässä vuodessa. Auton historia tiedossa vuodesta 2004 aika tarkkaan. Turbo, kytkin, taka-akselin puslat, vaihteisto, yhtä vaille kaikki vetonivelet ym. alkuperäisiä. Vuosi sitten leimalle ei tarvinut mitään, nyt alapallonivelen ja yhden parkkipolttimon. Hinaamaan olen sadan tonnin aikana joutunut kahdesti, molemmilla kerroilla saman vian takia:kytkimen työsylinterin varsi oli kulunut irrotushaarukasta läpi! Tein "ylikoon" varren siis kahdesti, nyt ei enää pysty. Ei mahdu isompaa laatikon reiästä.
                        Viimeksi muokannut Quuhullu; 20.12.2012, 22:34.

                        Comment


                        • tällä viikolla tuli 110 tkm täyteen.

                          Comment


                            Ässällä "pyörähti" muutama päivä sitten 88888km tauluun. Piti ottaa kuvakin, mutta eihän sitä sitten huomannut kuin pari kilsaa myöhässä..

                            Comment


                              Tämä on muuten mitä ihanin käyttöauto, osat ei maksa mitään ja on ihan hyvän kulkuinenkin tuolla koneella ja kulutus ympäri vuoden 4,9l/100km.
                              Hae multa AEL suutinkärjillä olevat suuttimet sopuhintaan tuohon niin menee vähän vielä mukavammin :)
                              Tai hae vaikko koko III golffi varaosiksi ;)

                              Comment


                                Honda CX500 -79, ~340 000 km rullattu. Moottori on saanut uudet männänrenkaat ja alakerran laakeriliuskat, mutta sylinterit, männät ja kampiakselin laakerikaulat ovat alkuperäiset ja stanumitoissa. Kaikki vaihteiston ja perän kulmavaihteen osat ovat myös tehtaan jäljiltä täyttötulppia lukuunottamatta. Satulan verhous on kotimaista taidekäsityötä alkuperäisen kuluttua puhki. Vasen kahvakumi on myös vielä alkuperäinen, mutta se on kohta pakko vaihtaa, paksuus mitataan enää ångströmeissä.

                                Japanilainen on syyllistynyt selkeästi over-engineeringiin. Sadan hevosvoiman litratehoisella kaasari-vaparilla ei muuten ylletä moisiin lukemiin.

                                Comment


                                  Kunnioitettavat kilsat Wisan CX:ssä. Noissa omissa Kawasakeissa tuntuvat lukemat pieniltä tuohon verrattuna. KLE 500:ssa on 82 tkm ja ZRX1200R:ssä 32 tkm.

                                  Nelipyöräisissä Caddyssä on 279 tkm, saattohoitoon kohta pääsevässä corsassa 256. Corsan tilalle parin viikon päässä tulevassa V40 t4 lolvossa reilu 270 tkm.

                                  Comment


                                  • Alkuperäinen kirjoittaja Puuhapete Näytä viesti
                                    Hae multa AEL suutinkärjillä olevat suuttimet sopuhintaan tuohon niin menee vähän vielä mukavammin :)
                                    Tai hae vaikko koko III golffi varaosiksi ;)
                                    Eikös AFN:ssä ole samat suuttimet kuin AELissa? 81kW juuttuvasiipisellä turbolla.

                                    Mitä kolffi maksaa?

                                    Mulla on kans CX-pohjainen mopo, GL500. Sillä on kans ajettu kohtuudella, joko 117 tai 217 tuhatta. Litran pullon kun ottaa öljyä mukaan, käy helposti jäämerta katsomassa. Jakoketju on vaihdettu ja perä, edellisestä meni laakeri. Komppaan over-engineeringiä. Kytkimen keinuvipuakselillakin on kaksi neulalaakeria...

                                    Comment


                                      Eikös AFN:ssä ole samat suuttimet kuin AELissa? 81kW juuttuvasiipisellä turbolla.
                                      AFN suutinkärjessä on 0.205 ja AEL:ssä 0.216 reikä.
                                      Seuraava steppi olisi jotkut Racet tms.

                                      Comment


                                      • Tänää ässälle 205000km ja piiitkässäää luisussa... omat ajot tosin vaan 8tkm jospa siitä kohta alkaa rojektin saamaan...

                                        Comment


                                        • just tuli mittariin 240tkm. mikähän tuon 1.9 (85kw) moottorin koodi sit mahtaa olla??
                                          omaa ajoa reilu 70tkm ja EGR on ollut isoin ja ainut murhe. Eilen katsastettu taas huomautuksitta..

                                          "eihän tää mikään raketti oo, mutta..."

                                          Comment


                                          • Ässään pyörähti tänään 97000km täyteen.

                                            Comment


                                            • Alkuperäinen kirjoittaja Antruu Näytä viesti
                                              B6 AVF Multitronic Avant, ostettaessa -08 vappuna oli 173tkm mittarissa. Nyt yli puolitoista vuotta myöhemmin vasta 227tkm. Eli 53tkm tullut rullattua. Ei mitään isompaa remppaa, normaalia huoltoa.
                                              Nyt 309000 ja still going strong. Laakeri piti just vaihtaa. Huollon kaveri vaan tuumas, että kyllä on kilometreilleen hyvän näköisessä kunnossa. =)

                                              Comment


                                              • 122tkm

                                                Comment


                                                • A4 B5 Avant ADR 1.8,
                                                  170tkm oli mittarissa kun ostin ja toimi suht hyvin 65tkm ain 235tkm asti kunnes jatkosijoitetaan Lappiin vara-autoksi. Neljä vuotta ehti aikaa kulua, eli ei tule paljon kilsoja.

                                                  Comment


                                                    A4:ssä 292295, Rapsakassa 354628 ja Suzukissa 60565 km

                                                    Comment


                                                    • A3:ssa vuosimallia 2000 179tkm. Noin 20tkm ite ajanu, ois tarkotus vaihtaa tässä keväällä/kesällä :)

                                                      Comment


                                                        muokattu
                                                        Viimeksi muokannut hapelton1; 8.12.2012, 08:07.

                                                        Comment


                                                          Alkuperäinen kirjoittaja hapelton1 Näytä viesti
                                                          A4 B6 2002 ja just tuli 103t täyteen.
                                                          A4 B6 2002 ja just pyörähti 265tkm :) Luonnollisesti bensakoneella ~26,5tkm vuoteen.

                                                          Comment


                                                          • 290017km A8 4.2

                                                            Comment


                                                            • A6 4F -07 Mittariautona rullattu 599tkm, ja nyt toisella omistajalla 600650km mittarissa kone ja tippi avaamatta. Kesällä taitaa kannet käydä pajalla kun yksi hehku jäi sisään, muuten puristuksetkin näytti hyvältä muiden viiden osalta, koputetaan puuta ja odotellaan tipin antautumista..

                                                              641tkm koneenlaitto näyttää siirtyneen ensi kesään, jos ei ennen antaudu.

                                                              706tkm ja remonttia siirretään..
                                                              Viimeksi muokannut wille84; 29.5.2014, 00:21. Perustelu: km lukema päivitetty

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X