Köyhien opiskelijoiden raha ei kelvannut, mutta miljonääri viissatanen kelpasi. Mutta ei sekään ilman mutinoita, jäi se 6.5 euron uimahallimaksu vielä saamatta. Kyllä ihmisella pitää olla paha olo, jotta tuollaisesta asiasta nostaa moisen metakan. Olen saanut sellaisen kuvan, että kyseinen henkilö on ihan kuntouimari ja osaa uintitekniikan. Eli jos ei nyt mummouintia pää ylväästi pystyssä ui, niin kyllä sitä vettä suuhun menee väkisinkin siinä vaiheessa kun pään nostaa vedestä hapenottoa varten. Ymmärsin myös että juuri se roiskuttelu niin, että meni ihan vettä suuhun, oli se joka kamelin selän katkaisi.
Kangasalla joku vuosi sitten eräs henkilö pahoitti mielensä kun lapset hyppi uimahallissa hyppylaudalta veteen ja siinä sitten roiskui vettä ympäriinsä. Tämä henkilö peräänkuulutti sivistynyttä ja hyvää käytöstä lapsilta uimahallissa, että meteliä ei saa pitää eikä varsinkaan vettä roiskia.
Kyllä minä olen niin mieleni pahoittanut kaikkien lasten ja uimarien puolesta.
Kangasalla joku vuosi sitten eräs henkilö pahoitti mielensä kun lapset hyppi uimahallissa hyppylaudalta veteen ja siinä sitten roiskui vettä ympäriinsä. Tämä henkilö peräänkuulutti sivistynyttä ja hyvää käytöstä lapsilta uimahallissa, että meteliä ei saa pitää eikä varsinkaan vettä roiskia.
Kyllä minä olen niin mieleni pahoittanut kaikkien lasten ja uimarien puolesta.
Comment