Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Puhelinteline autoon

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Puhelinteline autoon

    Lumia 610, tämmönen tuli kotiluuriks. (800 töissä)
    Pitäis vaan jostain löytää edullisesti jonkunlainen autoteline tälle.

    Hirveitä ei tuonhintaiseen viitsis sijoittaa, joten vinkkejä.

    Nettiä selailin, mutta ihmekumma en löytänyt, siksipä kysyn täältä asiantuntijoilta.

    #2
    En tiedä sopiiko Lumia tuohon enkä edes jaksa Googlettaa, mutta imukuppitelineiden jälkeen olen tähän ollut tyytyväinen:

    http://www.clasohlson.fi/Product/Pro...x?id=161261313

    Comment


    • #3
      Kiitos linkistä, mutta 62mm tarvittaisiin ja tuossa oli max.60mm.
      Pitäisköhän survoo väkisin;)

      No löytyhän noita jonkunlaisia lopulta, mutta kun hinta on about puolet luurin hinnasta, niin taidan jättää luurin povitaskuun pe....e.
      Viimeksi muokannut kapaz; 1.7.2012, 14:19.

      Comment


      • #4
        mulla on tollanen Clas Ohlsonin teline autossa ja puhelimena Lumia 800, et se ainakin todistettavasti mahtuu.

        Comment


          #5
          E7:lla on tämmönen Celly Flex7 johon se mahtuu "just ja just" eli maksimiasetuksella, mutta napakasti silti. Ostin siltä pohjalta että kehuivat N900:sen mahtuvan. Lumia taitaapi olla ohuempi ainakin E7:kaan nähden joten varmaankin mahtuisi nätisti. Hinta taitaa pörrätä 20-40e välillä.

          Comment


          • #6
            http://www.motonet.fi/web/guest/etus...ductid=47-3559
            Mahtuu isompikin kapula.

            Comment


              #7
              www.servcat.com, tuolta olen tilannut useamminkin broditin telineitä ja merkkikohtaisia kiinnikkeitä. Mutta vielä ei näkynyt tuohon Lumia 610:aan siellä telinettä, muita Lumian malleja oli kyllä listoilla, ei ole käsitystä, onko 610 ja esim tuo 710 ulkomitoiltaan samoja?

              Comment


                #8
                Mobile Fun:sta olen itse tilannut omiin puhelimiin telineet. Ja myöskin minä olen suosinut noita Brodit:in telineitä. Sinäänsä kummallista että Lumiaan ei ole vielä tullut tuota, kun tuohon S3:een tuli melkein saman tien (muutaman viikon sisällä) kun tuli markkinoille.

                Comment


                • #9
                  Itsellä käytössä tämä: http://www.clasohlson.fi/Product/Pro...x?id=163923226

                  Muistaakseni tuo pidempi malli. Todella hyvin pysyy tuulilasissa kiinni ja kokokin on säädettävä, niin ei tarvitse uutta telinettä hankkia jos puhelin sattuu vaihtumaan. Todella tyytyväinen olen tuohon.

                  Comment


                  • #10
                    Niinpä, tuommonen joutsenkaulainen, imukuppikiinnitteinen ja melkein 8 senttiin leviävä löytyikin yllättävän helpolla ja halvalla.

                    Työpaikan oman työpöydän laatikosta;), saa palvella ainakin näin aluksi.
                    Joskus ostin jollekin ihan aikaiselle "halko nokialle".

                    Kiitos linkeistä, toivottavasti noista apua koko foorumille, jos tarve yllättää.

                    Comment


                    • #11
                      Joo, mullakin joku vanha, aikoinaan Nokia E-52 mukana tullut teline, johon tuo Lumia sopi. on semmoinen yleismalli joka kyllä levenee myös tuolle.

                      Comment


                      • #12
                        mulla on tollanen Clas Ohlsonin teline autossa ja puhelimena Lumia 800, et se ainakin todistettavasti mahtuu.
                        kele, oonkohan tulossa sokeaksi, mutta tuo viesti on näköjään vilahtanu ohi silmien, siinähän se olis ollu:)
                        Kiitos;)

                        Comment


                        • #13
                          Tämmönen Kensingtonin teline on käytössä, hyvä ollut:

                          http://www.kensington.com/kensington...artphones.aspx

                          Comment


                            #14
                            Broditin tuotteita on pakko suositella.
                            Itsellä B5:ssä ProClippi tuossa keskikonsoissa radion vieressä.
                            Asennus oli erittäin helppo ja nopea. Itse clipissä tällähetkellä kiinni teline iPhonelle. Erittäin näppärä käytellä puhelinta ja Spotifyä ajon aikana. Asennus myös tarvittaessa helppo poistaa.

                            Viestissä liitteenä vielä pari kuvaa SGS-ajoilta. Kuvassa myös ebaystä ostettu halppisboksi, joka emuloi auxin cd-vaihtajan tilalle. Äänenlaatukin mielestäni varsin passeli.
                            Attached Files

                            Comment


                              #15
                              Brodit tekee ihan laatutuotteita mutta mulla oli joskus yhdessä autossa Nokian N97 minille suunniteltu teline + latauspiuha. Tarkoitus oli ladata puhelinta aina kun se oli telineessä. Laturi ei ilmeisesti ollut riittävän tehokas tms., koska vaikka puhelin näytti latautuvansa, siitä silti loppui akku esim. navigoinnin ollessa päällä.

                              Itse teline puhelimelle oli kyllä erinomainen!

                              Comment


                              • #16
                                Just, näistä latureista piti kysyäkin, että riittääkö normi halpis usb/ tupakkisytkärilaturi esim. näille lumioille, vai onko pakko ostos semmonen kalliimpi ko. laitteelle suunniteltu vekotin?

                                Samanlaisiltahan nuo ainakin ulkopuolisesti näyttäisivät.

                                Comment


                                  #17
                                  Ei välttämättä riitä edes merkkituotteessa milliämpärit puhelimen lataamiseen jos on näyttö päällä, hyvä jos pitää akun samalla tasolla.

                                  "Yllättäen" Kiinasta saa sitten sovitteen tupakansytyttimeen, joka ottaa usbipiuhan vastaan ja tarjoaa lähemmäs 2A sieltä.

                                  Comment


                                  • #18
                                    No tuommonen tarttu kaupasta käteen: Mobia, mobiusbmini, semmonen parinsentin jööti.
                                    Tuntuihan tuo ainakin toimivan ja hintaakin tais olla jotain alle kympin.

                                    Comment


                                    • #19
                                      Tällaista olen käyttänyt iPhonen kanssa ja toimii oikein hyvin: http://tinyurl.com/cwlbkyg. Toimii muidenkin vastaavan kokoisten kapuloiden kanssa, säätövaraa +/- pari senttiä iPhonen leveydestä.
                                      Vaikea saada kompaktimmaksi, imukuppisysteemi toimii, kestävä, riittävän tukeva ja asentosäädöt löytyy. Pidän tuulilasin yläreunassa tummennuksen kohdalla ja kattovalon virtajohdosta haaroitin latausvirrat, niin ei roiku piuhoja pitkin poikin ja säästyy se tuhkakupin 12V pistorasiakin muuhun käyttöön. Puhelimen latailuun ei tarvita kuin korkeintaan 5W, joten haaroituksella ei ollut mitään merkitystä valojen toiminnalle.
                                      Viimeksi muokannut jammi; 3.8.2012, 15:36.

                                      Comment


                                      • #20
                                        "integroin" Celly Flex9:n tuohon OEM telineeseen. Flex9:iä virittelemällä (liuku-ura/jousi) siihen mahtuu pystyyn Galaxy S3, tai poikittain joku Pad/Tab-laite.


                                        OEM-telineen sisään mahtuu helposti johdot yläpuolelle vaikka USB-terminaalille johon saa mirco-usb tikun musalle, sekä alapuolelle micro-USB piuha puhelimen lataukselle. Käytössä tuo OEMFex9 on osoittautunut erittäin helpoksi, kun puhelimen saa vain pujauttaa tuohon joustettuun "kitaan" ja puhelin on kuskiin suunnattu. Pitäähän joka autossa interveppi olla :D

                                        tuossa pimeänsuttuinen kuva, mutta pitää ottaa parempia...
                                        Viimeksi muokannut Patasuvanto; 3.8.2012, 17:54. Perustelu: kuvan lisäys

                                        Comment


                                          #21
                                          Katsokaankin ettei telineen poiston jälkeen jää sitten jälkiä. Ainakin vanhempiin autoihin on kertynyt monesti jottai reikiä kojelautaan. Onko ideoita niiden jälkien peittämiseksi? Mulla on neljä reikää siinä kohtaa missä kulkisi jalomuovilista. En tykkää myöskään noista hiilikuituteippi asennuksista (so fake). Jotkut mustat ruuvinpäälle tavallisesti laitettavat täpät?

                                          Comment


                                            #22
                                            Jos asennusjäljet ovat ainoastaan koristelistassa, niin minä hankkisin uuden koristelistan.

                                            Comment


                                              #23
                                              Tulipahan täräytettyä Saksasta ebayn kautta vähän Brodittia itselle ja parille kaverille.
                                              Nyt vaan pitäisi odotella niin saa laitta iPadiakin kännykän lisäksi käyttöetäisyydelle ja rueta navigoimaan ja soittamaan Spotifyä sitä kautta. Hinnatkin Saksassa vähän kätevämmät kuin Suomessa.

                                              Comment


                                                #24
                                                Menee monologiksi, mutta miten musta nyt tuntuu, että tää meni vähän överiksi? :D
                                                E: Mahtuu vaihteet vaihtamaan ilman kosketuksia.
                                                Attached Files
                                                Viimeksi muokannut juuhok; 27.8.2012, 19:05. Perustelu: Edit

                                                Comment


                                                  #25
                                                  Tässä niitä kuvia, kun lupailin. Omassa oli siis tuo tehtaan(?) puhelinteline, josta sitten otin vanhan noksun telineen irti ja ruuvasin tuon Broditin tilalle.
                                                  Attached Files

                                                  Comment


                                                  • #26
                                                    SGS2 menee Nokia CR-122 telineeseen hyvin. Jää vähän kauas kun laittaa ikkunaan mutta lähtee kätsysti irti pyöräyttämällä puhelun ajaksi. [ame]http://www.youtube.com/watch?v=5XLoh7gyGSY[/ame]

                                                    Maksaa ~20e mut vähän liikkuvia osia hajoilemassa.
                                                    Viimeksi muokannut -ode; 27.8.2012, 21:28. Perustelu: video..

                                                    Comment


                                                      #27
                                                      Vieläkö jostain löytyy ns. yleismallisia puhelintelineitä minkä saisi ruuvattua kiinni Broditin telineeseen? Edellisestä A3:sta jäi Broditin rauta nurkkiin pyörimään ja nyt olisi kiva laittaa se nykyiseen kolkkiin. Tällä hetkellä Broditin telineessä on N97minin teline mutta ko. puhelin on poistettu käytöstä ja tarve olisi saada vuoronperään iPhone 4S ja Samsungin Wave III siihen. Imukuppiteline on kyllä tuulilasissa mutten hirveästi pidä siitä siinä.

                                                      Comment


                                                        #28
                                                        Mulla on Broditissa magneettiteline, toimii hyvin. Täyttänee yleismallisen kriteerit?

                                                        Comment


                                                        • #29
                                                          Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viesti
                                                          Tässä niitä kuvia, kun lupailin. Omassa oli siis tuo tehtaan(?) puhelinteline, josta sitten otin vanhan noksun telineen irti ja ruuvasin tuon Broditin tilalle.
                                                          Heh, komea gekko. ;)

                                                          Tulipa laitettua viestiä Pörhölle, onko noita samanlaisia matkapuhelintelineitä heillä (jos siis ylipäänsä ovat tehtaan varusteita). Noista tuulilasiin imukupilla liimattavista on sen verran huonoja kokemuksia, etten tahdo enää yhtäkään sellaista hankkia.

                                                          Comment


                                                            #30
                                                            Alkuperäinen kirjoittaja andre_ Näytä viesti
                                                            Mulla on Broditissa magneettiteline, toimii hyvin. Täyttänee yleismallisen kriteerit?
                                                            Magneetti ei oikein innosta. Tuntuu ettei puhelin pysy siinä kuitenkaan plus tyttöystävän iPonissa on kuminen takakuori mihin magneetti ei varmaankaan edes tartu. :/

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X