Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi Coupea ostamassa.
Collapse
X
-
nii mut meinasinki noita virityksiä coupeen JOS siin olis ollu ahdin. kun en tiennyt että oliko. sit pitää ilmeisesti vaa repiä jostain puuttuvat rahat että saa S2:sen. jos sen S2 ostan ni käyköhä tt:n k04 ahdin vai onko s2 oma jopa parempi. kyl s2 on vakionakin tarpeeksi vikkelä muttä ei sitä vakioksi ole todellakaan tarkotus jättää. jos 400 saisi renkaille niin olisi kiva tasaluku. 100 per nurkka. sillä kerkeisi jo uudempien S audienki ohi reippaasti. varsinki ku seen on aivan pakko olla quatro. mut mites korin osien kanssa? ei taida saada oikee mistää ja ite tekemällä saa sellaset ku haluaa
-
En tiedä virittämisistä, vastatkoon viisaammat niihin. Mut hinnassa lienee selkeä ero 20V coupen ja S2 välillä?
kyselly muutamasta paikasta mutta en oo saanu selvää vastausta.onko kyseinen auto ahdettukäykö tt:n K04 ahdin suoraan paikalleen?ja turha sanoo että osta s2. ei ole varaa
Leave a comment:
-
Kilpeläinen, mutta tässä kyselijä on virittämässä sitä 7A moottoria, ja se _EI_ ole ilmaista. Ennen ku tossa vaparipannussa on ede 190 hevosta, niin rahaa on palanu sen verran että halvemmaksi olisi tullut S2 vakiona tai lastulla. Ja silloin puhutaan paremmasta: moottorista, alustasta, jarruista, varustelusta ja jopa ulkonäöstä.
Eli kun tota ekaa viestiä lukee, niin periaatteessa olisi hilloa S2:een kun "vaparinviritys" vilahtaa.
Leave a comment:
-
Offencea tulee... Mut miten vaan, S2 verrataan todellakin eri autoihin(vanhat evomitsut,subaruwrx ja muut kivat,auton iästä huolimatta) kuin 20V coupea.
Alunperinhän on vain kyse tästä.
ja turha sanoo että osta s2. ei ole varaa.
Leave a comment:
-
mä en tiedä mitä tuo juhan saivartelu nyt ketään auttaa, fakta on se että s2 on vakionakin erittäin suorituskykyinen, tämänkin päivän standardeilla katsottuna, 6 sekan 0-100 autot on vähissä, ja vielä pitää ottaa huomioon että lastutettuna erittäin matalat 14sekan varttimaili ajat, on ihan turha haukkua hitaaksi, muutamalla tonnilla auto on +300 heppainen vielä pitäen kaikki talviajon riemut päälle, että kyllä sillä saa vastinetta rahalleen, harvassa on NOPEAt autot johon vastaavat suoritus kyvyt saadaan halvemmalla.
Leave a comment:
-
Joo piti siihen prosenttilukuun nyt tarrautua. Viestini lienee kuitenkin selvä vaikka olisi vain 99,5% tai vaikka vain 99%.
Leave a comment:
-
Eli rekisteröidyistä laskien(autot), ylöspäin pyöristäen. N.2800kpl S2:sta nopeampaa autoa Suomessa. Eikä ole edes mopoja mukana vielä ; )
Leave a comment:
-
Juuh ei ole kovin nopea, ainoastaan vikkelämpi kuin 99,9% muista tielläliikkujista.
Leave a comment:
-
Rahaahan menee sit viel 10000eur heti kättelyssä kun alkaa S2 vielä virittää,kun eihän se S2nykypäivänä mikään raketti edes lastutettuna. Kierre... Osta hitossa se vapari vaan ; )
Leave a comment:
-
Tyrkytys lienee aiheellista jos tuo heti esille että viritysaikeita on. Nimittäin mitä luultavimmin suoraan rivakamman ostamisella säästää ihan oikeasti.
Leave a comment:
-
Siis samaan rahaan saa S2:n, kun alkaa rahaa säätämään tohon 7A mosaan lisää tehoa
Leave a comment:
-
mitä ihmettä te nyt tyrkytätte sitä samperin S2:sta karjulle, kun se sanoi ettei ole rahaa siihen.
Sinänsä se on hyvä neuvo, ettei kannata alkaa turbottamaan vaparia, jos samaan rahaan saa S2:n.
Leave a comment:
-
Jahas, sitä harrastetaan oikein urakalla. :)
Itse tyydyin vain rakentamaan urssin moottorin johtosarjasta sopivan ja laittamaan moottorin paikalleen tarvittavilla muutoksilla. Ilmastointia ei siis ole, lauhduttimen mahdutus on kieltämättä aikamoinen urakka... mutta ehkä jollain eri paikkaan tulevalla teetetyllä lauhduttimella... :)
Leave a comment:
-
Kyllähän AAN on hyvä moottori, ei siinä mitään, mutta työtä on aikas paljon sen sovittamisessa, ja ilmastointia on turha edes yrittää mahduttaa ilman imusarjan muutoksia.
Kyllä mä ainakin oon askarrellu paljon muutakin kun syyläriä, mm. etupalkki, ic + kiinnikkeet + ahtoputket, pikkusyylärin kiinnikkeet (jätin pikkusyylärin paikalleen koska pääsyyläri tuli niin vinoon ja paljon rojua sen edessä), vesiletkut / -putket, erittäin paljon johtoliittimien kiinnikkeitä, kardaanin lyhennys, vaihteensiirtotanko, akku takaloosteriin, jne.
Vielä tekemättä pakoputki ja takakallistuksen vakaajan kiinnikkeet.
Ja jotta ei ihan helpolla päästä niin otin urS4:sta kojelaudan, mittariston, lähes koko johtosarjan, jolloin uusiksi meni tietenkin lämppärinputket, keskikonsoli, osa ovipahveista, etc.
3B tai ABY osilla olis varmaan paljon helpompaa, mutta rakentaminenhan on hienoo puuhaa ;)
Leave a comment:
-
JAK: miten niin ei AAN olisi hyvä vaihtoehto? Todella lyhyet ahtoputket ja suorasytkä. Ainoastaan syylärin kanssa on vähän askartelua.
Leave a comment:
-
Toi B4<>typ89 on selviö. Taisin missata tiedon siitä, että kyseessä typ89
Leave a comment:
-
Suosittelen kanssa rahojen säästämistä tai lainaamista ja S2:sen hommaamista suoraan, lisätehoa kuitenkin tekee mieli, kun vaparilla on ajellu jonkinaikaa.
Toki 20 vt moottorinkin voi jälkikäteen laittaa, tässä taas en todellakaan suosittele AAN moottoria, nimimerkillä oma coupe ollu telakalla jo 14 kuukautta (johtuen tosin työkiireistä ja vaikean kaavaan mukaan menemisestä). S2 moottori, 5v vaihdelaatikko ja etenkin johtosarja menee melkein heittämällä paikalleen.
Leave a comment:
-
Pientä erottelua:
S2 sedan= B4
S2 coupe= t89
joten tuosta se johtuu, t89 mallisarjassa tehokkain sedan verrokki on 20V 90
edit: ei sais kirjootella näin huolellisesti, ku teppo kerkes väliin
Leave a comment:
-
Se sattuu olemaan mallisarjansa tehokkain, toisin ku on tuo 20V coupe
Leave a comment:
-
20v sedaniin sen turbokoneen voi jopa ruuvata ilman muita muutoksia, mutta coupe:ssa alusta laitettava vastaamaan s2:ta.
Leave a comment:
-
20v sedaniin sen turbokoneen voi jopa ruuvata ilman muita muutoksia, mutta coupe:ssa alusta laitettava vastaamaan s2:ta. Käytännössä ei paljon eroja kylläkään, lähinnä etutolpat.
Leave a comment:
-
20v:n kunnon viritykseen ainoa viisas keino taitaa olla 20v-turbokoneen asennus. Hommaahan siinä on, mutta halvemmaksi saattaa tulla kuin S2. Mutta ei siinä ehkä järkeä ole, ennemmin hommaa suoraan S2:n, jossa on paremmat varusteet. Tietysti jos pelkkä voima riittää varusteeksi, niin vaihtoehto se on tuokin.
Itsellä oli 90 2.3 10v, johon vaihdoin 20vt-tekniikan. Helvetisti hommaa ja näpräämistä, mutta 20v:ssä tuo on helpompi juttu. Mutta se moottorinvaihtokin maksaa ~3000e, että sitä voipi sitten päissään laskeskella että kannattaako. Eri asia, jos harrastaminen kiinnostaa niin sitten.
Leave a comment:
-
Tai sit ostaa ton mun kakspaikkasen sportcoupe, ja laittaa jäävät rahat HIPO palikkaan, niin on vallan menevä paketti ja kanssa-autolijat ihmettelee :D
Leave a comment:
-
Hehe, jos aiot ostaa 2.3 20V vaparin, ja turbottaa sen jne jne, niin huomaat aika nopeasti, että näillä rahoilla olis S2 alla, ja tässä omassa 20V:ssä ei ole herkkuja juuri nimeksikään (tai mistäs sitä tietää)
Kyllä itse ainakin voin omienkokemuksien perusteella neuvoa säästämään hieman, tai ottaa vaikka pankista puuttuva määrä lainaa, ja ostaa se S2 suoraan.
Leave a comment:
-
Jos sulla ei ole varaa S2:seen, voit unohtaa tuon vaparin virittämisen.
Leave a comment:
-
Audi Coupea ostamassa.
Audi Coupe 2.3 10v/20v quattrosta tarttis kaiken mahdollisen tiedon mm. sen onko kyseinen auto ahdettu. kyselly muutamasta paikasta mutta en oo saanu selvää vastausta. ja turha sanoo että osta s2. ei ole varaa. ja takasin asiaan. mm.korin osia tarttis ja voima/kestävyyspuolelle palikkaa. mist löytää? ku tollasen auton aattelin ostaa ekaks mut noitten osien saatavuus epäilyttää. käykö tt:n K04 ahdin suoraan paikalleen?Avainsanat: Ei mitään
Leave a comment: