Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A3 (8V)
Collapse
X
-
En mäkään ihan suorilta g-tronia pamauttaisi. e-tron onkin sitten ihan toinen homma. se tosin ei nopeaan toimitukseen tule mitenkään. Perusteluina nimenomaan se että valtion kaasuautojen kohtelu on hämärän peitossa. Edullinenhan tuo kyllä alle 30K hintaisena on.
-
G-tronin idea vähän häviää jos ei meinaakaan kaasulla ajella. Me tuota G-tronia myös vähän mietimme, mutta juuri tankkaamisen vaivalloisuus sitten pudotti tuon vaitoehdon pois. Kaasuasema kyllä sattuu työmatkan varrelle, mutta kun joutuu kaasun ja bensan tankkaamaan eri asemilta, niin se ei oikein tunnu mielekkäälle. Ja mielekkyyttä ei lisää valtion reilu kädenojennus käyttövoimaveron muodossa, vaikka se toki pieni onkin.
Leave a comment:
-
e-tronia ei tosin saa vielä mistään ja hintakin on tosiaan toinen. Onhan tossa g-tronissa 50l tankki, joten kaasuoptiota ei tarvitse edes käyttää koskaan.
Tuon linkin olen tsekannut, samoin kaikki muut testit mitä löysin. Pidempiaikaista kokemusta ei juuri ole tarjolla.
Leave a comment:
-
Itse varmaan tuon g-tronin sijaan hankkisin e-tronin. Hintaero on toki merkittävä mutta luulen hybridin olevan käytettävyydeltään ja jälleenmyyntiarvoltaan parempi kuin tuo g-tron on. Toki kaasuoptio ei ole huono ja toimintasäde on huikea. Eräällä foorumilaisella oli kaasu-Touran ja siinä oli vieläpä 11 litran bensatankki joten kaasutankkauksia sai suunnitella ihan reilusti. Isoilla ajomäärillä se oli kuitenkin kannattavinta.
Tämän artikkelin olit varmaan nähnyt? http://www.nettiauto.com/artikkeli/a...n_eko_kolmonen
Leave a comment:
-
g-tronia. Lataamisella tarkoitin tuota kaasun tankkausta. 24 asemaa mistä saa kaasua ja mikään ei osu työmatkan varrelle. Eihän se toki isoa koukkua vaadi kun Helsingissä asutaan, mutta oma vaivansa siinäkin. Jos haluaa kaasulla ajella ja sehän on koko auton pointti.
Toki ei kai siitä kaasuoptiosta haittaakaan ole, voihan sitä ajella vaan bensalla. Tavaratilaa se syö ja joutuu maksamaan korkeampaa käyttövoimaveroa (hullua).
Lähinnä mietin miksi noita ei osteta, uskaltaako semmoisen ottaa? Alkuvuonna (1-6/14) rekattu 14 kappaletta, eli ei juuri mitään. Kuka tietää miten kaasu hintaa kehittyy, tuleeko lisää asemia, miten verottaja kohtelee jatkossa jne. Ja miten noiden jälkimarkkinat toimii, pitävätkö hintaa kuten perus bensavehkeet?
Sinälläänhän tuo olisi ekologinen vaihtoehto ja mielenkiintoista tekniikkaa.
Leave a comment:
-
Eikös g-tron ole kaasuversio ja e-tron ladattava hybrid? Kumpaa tarkoitat? Ajoin Golf GTE:n joka vastaa e-tronia voimalinjaltaan. Toimi oikein erinomaisesti.
Leave a comment:
-
Onkos tommosessa g-tronissa mitään jiitä? Vähemmänhän se kuluttais, mut latauspaikkoja vaan on aika harvassa. Pitäis saada neidille auto heti ja vaihtoehdot on esittelyautot, ne muutama heti toimitukseen ja sit Vantaan AC:ssa oleva 5tkm ajettu g-tron.
Ei oikein löydy mitään keskustelua noista ja myyntimäärätkin on aika pieniä. Olis vaan sopivasti business varusteilla ja värikin jäätikön valkoinen
Leave a comment:
-
Koodailin neidin autoon näillä vinkeillä needle sweepin, pakilla alas kääntyvän oikeanpuolen taustapeilin, öljynlämmön ja kierrosaikakellon: http://www.stemei.de/pages/coding/audi-a3-8v.php
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja ee-2 Näytä viestiNo niin kuin mä eilen olin varma asiasta, koska ei pitänyt olla autoja maassa niin eiköhän sieltä putkahdakin. Eli saapa nähdä mitä tulee...
Metalli- ja helmiäisvärit (Jäätikönvalkoinen)
Sisätilan alumiinioptiikka -paketti
Sisävalopaketti
Ja maassa asennettuna lisäyksenä webasto kaukosäädöllä.Viimeksi muokannut ee-2; 3.10.2014, 15:31.
Leave a comment:
-
Noniin kohta sinulla on siis melkein identtinen kampe omani kanssa ;)
Joko sait alustavan toimitusaika-arvion?
Leave a comment:
-
Tänään lähti sitten tiukalla rajauksella (42K -770e) työsuhde A3 1.8 tfsiq tilaukseen. Amalfi valkoinen ja land of quattro. Tämän vuoden loq on identtinen business sportin kanssa mutta halvempi hinta, eli sain raksittua edes jotain muuta kuin sen mukitelineeseen tulevan kupin.
Tällaiset mä ravistin hihasta:
Musta Alcantara/nahka -verhoilu, Audi sound system, Ilman mallimerkintää ja moottorin tyyppimerkintää, Musta sisäkaton verhoilu, 3-puolainen nahalla päällystetty monitoimiurheiluohjauspyörä vaihteenvalitsimilla tasainen alaosa, Säilytyslokero- ja tavaratilapaketti, Sisävalopaketti
Edit:
No niin kuin mä eilen olin varma asiasta, koska ei pitänyt olla autoja maassa niin eiköhän sieltä putkahdakin. Eli saapa nähdä mitä tulee...Viimeksi muokannut ee-2; 2.10.2014, 18:17.
Leave a comment:
-
Jenkeissä saavat nauttia 2.0TFSI -moottorista. http://www.topspeed.com/cars/audi/20...tm_source=t.co
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja TeroPee Näytä viestiEilen ajettiin Helsingistä Joensuuhun ja auton nintendo näytti 6,8 ja keskinopeus oli tasan 90 km/h. Neiti ajoi koko matkan ja suurimmalta osin matkavauhdin ylläpidosta vastasi adaptiivinen vakkari. Renkaina vakiokoko 225/45-17.
Leave a comment:
-
Melkeen aiheeseen liittyen. Ajoin Puolasta Viroon (n. 1000km). Keskikulutus ässällä 6.5 litraa!!!! En yrittänyt sen kummemmin ajaa taloudellisesti ja täyskaasuohituksia oli aika paljon, keskinopeus oli jotain 85-90 luokka.. Ehkä olis saanut alkamaan vitosella jos olis keskittynyt. Ehdotankin että mulle annetaan joku ympäristöpalkinto.Viimeksi muokannut xapanthe; 17.8.2014, 21:02.
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja turbokiisseli Näytä viestiOnko porukalla jo kokemuksia 1.8tfsiq s-tronicin todellisista kulutuslukemista? Aiemmin tätä jo kyselin, mutta silloin ei vielä monellakaan moista ollut alla.
Eilen ajettiin Helsingistä Joensuuhun ja auton nintendo näytti 6,8 ja keskinopeus oli tasan 90 km/h. Neiti ajoi koko matkan ja suurimmalta osin matkavauhdin ylläpidosta vastasi adaptiivinen vakkari. Renkaina vakiokoko 225/45-17.
Leave a comment:
-
Kauppalehti oli koeponnistanut A3 Cabrioletin. http://www.kauppalehti.fi/auto/koeaj...n/201408693439
Leave a comment:
-
Guest repliedSääli sinänsä, kun GTI Golf ja Skoda Octavia RS sen sai.
Leave a comment:
-
Nii ja tuota kyseistä 2.0 TFSI konettahan ei euromarkkinoilla ole tarjolla A3:n keulalla...
Leave a comment:
Leave a comment: