Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S3 ostamassa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Varmasti aikansa kestää softavirillä. Sitten kun on kytkinrempan aika, niin pistää vaan sachin setin kiinni. Tuo jousitettu sintterikin on mukava ja massalevyllä eroa vakioon ei huomaa kuin asetelman jäykkyydestä.

    Comment


      Jaahas, nyt sitten taisi kilahtaa vanhasta pikkuässästä ahdin ja vika lähtee autosta samalla kuin auto. Yhtenä vaihtoehtona on taas 8P ässä. Aiheesta kyselinkin jo liki pari vuotta sitten, mutta vaikka melko aktiivisesti seurailin tarjontaa, niin ihan sitä omaa ei vielä osunut kohdalle. Nyt sitten on muutama päivä aikaa... Aikaisempaan verrattuna olen hyväksymässä myös s-tronicit, joista sitten heräsi kysymys, että kuinkas huolettomia tai huolellisia ne ovat olleet näissä 8P ässissä (ja R Golffeissa)?

      PS. kohta on turbovikainen 8L S3 myynnissä.

      Comment


        Onko kellään kokemusta S3 sedanin tavaratilan koosta ja lähinnä mahtuuko sinne kärrybägi ilman että tarvii puumailoja purkaa pois? Mietin vähän vaihtoa ässään ja ainakaan omaan SBQ:n mailat ja kärry ei mahdu ellei kaada osaa takapenkistä.

        Comment


        • Tällainen S3 vm. 2012 ID 13154372 MLB-660 on harkinnassa seuraavaksi kulkuvälineeksi. Tarjousta odotellessa myyjä kertoi, että alusta on sitten melkoisen kova. Pari vanhempaa S3 vm. 2007 ja 2008 on tullut koeajettua ja mielestäni alusta on juurikin sopiva. Huomenna nosturilla selviää onko autossa jälkiasennettu alustan palikoita, vai onko vakio.

          Pitääkö olla huolissaan? Ei huvittaisi matkustaa satoja kilometrejä koeajamaan paukkukovaa autoa. Tietysti silloinhan voisi neuvotella hintaa, kun joutuu alustan remppaamaan.

          Comment


            Vakiokorkuiselta näyttää alusta ainakin. Itsellä oli prefl hatchbackissa parikin aftermarket alustaa, eikä yksikään kovin kova ollut. Ehkä enempi mielipidekysymys, jos myyvät normaalisti hyundaita ja fordia... Takapään alustan vaihto on sitä paitsi naurettavan helppo ja etupäässä lähinnä se tolpan alapään purkaminen teettää töitä(ei mikään mahdoton sekään). Voihan sitä pyytää myyjää ottaman kuvat alustasta, orkkis on musta, monet aftermarketit pirteämmän värisiä. Orkkiksessakin lisäksi muistaakseni joku tarra/numero iskaritolpissa, josta tunnistaa.

            Comment


            • Kiitos kommentoinnista. Kuvat tuli alustasta myyjältä. Alkuperäiseltä näyttää ja niin iloisesti pintaruostetta, kuten kuuluukin tämänikäisissä. Tilanne vielä pelastettavissa kohtuuvaivalla. Eka tarjous tuli ja nyt kypsytellään pari päivää ennen vastatarjousta.

              Comment


              • Onko S tronicin ominaisuus, että kun vaihteen laittaa silmään niin sen kuulee ja tuntee jarrupolkimessa? Koitin kuvata tästä jonkinlaisen videon. https://youtube.com/shorts/Ezyyb9bU7eU?feature=share Koko sen ajan on tälleen tehnyt mitä auto on minulla ollut.

                Manuaalipuolella kun ottaa rivakan kiihdytyksen ja pykältelee rattivaihteista vaihteita niin veto käy yhdessä kohtaa pois sekunnin/kaksi ja sitten taas jatkuu? Tekeekö muilla tätä? Sportilla kun kiihdyttää niin ei tätä tee. Pari kertaa olen myös huomannut tämän auton aikana että ajon aikana sisälle on tullut semmoinen käryn tms. haju kans.. En tiedä liittyykö tämä kumpaankaan edellä mainitsemistani, mutta laitoin senkin nyt tähän.

                Takavanteet menee todella nopeasti jarrupölyyn tai johonkin likaan, vaikka paloissa on pintaa. Tuntuu että tätä on ruvennut kesän lopun jälkeen tekemään. Likaantuu ehkä jopa semmoiseksi punertavaksi..? Tuntuu että muissa autoissa mitä on ollut niin yleensä niissä on etuvanteet ollut aina enemmän likaisena ja takavanteet puhtaammat. Ne on toki ollut etuvetoja. Tämmöisiä huomioita nyt itsellä mielenpäällä. Miten kommentoisitte näitä seikkoja?

                Comment

                Working...
                X