Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Foorumin parannusehdotukset (lue ohjeet ensimmäisestä viestistä)

Collapse
Tämä on kiinnitetty aihe.
X
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

On siitä se, että lainaukset joutuu aina lukemaan että näkee mitä lainataan, ja jos se on edellinen viesti niin se on aivan turhaa. Esimerkkiä voi katsoa vaikka Audizinelta, jossa lainataan rutkasti edellisiä viestejä. Hankala lukea kun lainauksia on toinen toisensa perään.

Comment

Hei, olen törmännyt outoon ongelmaan. Foorumi ilmoittaa minulle uusista postauksista jotka eivät ole uusia. Olen nyt pari kertaa vahingossa vastannut niihin ja huomannut myöhemmin että vastasin postaukseen vuodelta 2018.

Ja kun olen vastannut, sitäpä ei saakaan enää postattua. Vastaukseni ovat aivan outoja koska ovat kolmen vuoden päässä aiheesta.

Eli, olenko yksin tämän kanssa vai onko muillakin samaa ongelmaa? Ja miten kummallisen oman postauksen saa poistettua?

Nytkin ilmajousitus-keskustelussa mulla on uusi vastaus vuoden 2018 postaukseen.

Comment

Kylla on. Randomisti foorumin etusivulla nakyy, etta aihealue on sinisena, mutta kun menen katsomaan niin ei siella mitaan uusia viesteja ole. Lisaksi sivun alareunan "Merkitse aihealue luetuksi-linkki" ei talloin tee mitaan. Tapahtuu varsinkin "Wanhat Audit" -aihealueen kanssa.

Comment

Huomannut että välillä kun joku alue näyttää olemattomia viestejä ja merkitse luetuksi nappi ei toimi silti etusivun merkitse kaikki alueet luetuksi toimii

Comment

Mulla tulee siis Viestikeskukseen ilmoitus uudesta viestistä. Ja kyllä aihealueessa on silloin uusia viestejä. MUTTA kun klikkaan Viestikeskuksen "Uusi ilmoitus" -tekstiä, se vie todella vanhoihin viesteihin. Ja epähuomiossa sitten olen vastannut niihin.

Comment

Tuossa Wanhat Audit osastossa näkyy mullakin usein että on uusia viestejä vaikka niitä ei olisi kuukauteen tullut

Comment

Ei ehkä vielä ajankohtainen aihe mutta kohta joskus.

Tuo tekniikan jaottelu. On moottori ja voimansiirto, diesel, turbot, kori valot ja renkaat, sisusta ja sähkö, jne...

Tartteeko jossain vaiheessa sähkö osaston sähkömoottoreille ja toisaalta pitäisikö bensiini (ja RE85) eriyttää voimansiirrosta?
                Viimeksi muokannut Lipponen; 16.10.2021, 12:23.

Comment

Turha hajauttaa liikaa. Bensa/viina ei ainakaan tarvitse eri osastoja (minun mielestä). Sähköautot varmastikin ansaitsevat oman osaston tai osastoja.

Comment

Joo siis tarkoitinkin että bensa/viina samalle osastolle. Ottomoottorit siis. Diesel omalleen ja sähkö omalleen. Voimansiirto joko omakseen tai yhdistää sitten kori, valot ja renkaat.

Comment

• Jos noihin kuviin olisi etes etäisesti joku logiikka niin parantaisin käytettävyyttä. Nyt ne avautuu "ikkunana" tekstin päälle tai uutena välilehtenä. Joko tai, eikä mitään randomia.

Comment

Sanos muuta! Jos porukka laittaisi liitteenä, thumb nailina olisi aika hyvä.

Comment

Working...
                        X