Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A1 (8X) MY 2010-2018

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • TeroPee
    vastasi
    A1:n prototyyppi salakuvissa.
    Vakoojat ovat saaneet Audi A1 prototyypin ensimmäistä kertaa kameroidensa tähtäimiin. BMW-tyylinen mustavalkean psykedeelinen naamiointikuvio ei pysty peittämään Audin eturitilää. Pelkästään näistä kuvista voisi päätellä, että autossa on pidempi akseliväli kuin kilpailijoillaan. Audin edustaja sanoi hiljaittain, että useita korivaihtoehtoja on mahdollista nähdä. Tähän kuuluu tämän 3-ovisen lisäksi siis mahdollisesti myös 5-ovinen, cabriolet ja kenties coupe/roadster. Emme sulkisi pois edes SUV:n mahdollisuutta.

    Moottorivalikoimaan kuuluu 1,8-litrainen TSI, dieselvaihtoehtoja, sekä hybdid/täyssähköinen malli. A1 on useimmissa tapauksissa etuvetoinen, mutta S1-versioon saatetaan ottaa osia isommasta S-sarjasta ja sitä kautta myös neliveto on mahdollinen.

    Jenkeissä ei olla vielä valmiita maksamaan premiumhintaisesta pikkuautoista, joten ne markkinat Audi jättää suosiolla väliin.

    Lähde (jossa myös lisää ja isompia kuvia): Worldcarfans.com

    Leave a comment:


  • arto s
    vastasi
    Eikö TT RS sitä jo vähän ole? Ei sillä, olishan se aika räyhee laite!

    Leave a comment:


  • Tommy200rs
    vastasi
    Hyvä joulupukki, voisiko tuohon kirppuun mitenkään änkeä TT RS:n koneen ja tehdä siitä Ford Focus killerin nelivedolla...

    Leave a comment:


  • Jari74
    vastasi
    Todella mielenkiinnolla odottelen noita hintoja. Taitaa tästäkin perheestä lähteä tilaus etenemään =)

    Leave a comment:


  • H3000
    vastasi
    Iltasanomatkin on herännyt.

    Leave a comment:


  • Vänni
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja Ilkka L Näytä viesti
    Sanos muuta. On jokseenkin koomista, että tuolla pikkusportilla on sama nimi mikä rallimaailman legendalla.
    A1 ja A2 ei sitten ole rallimaailman legendalta lainassa?

    Leave a comment:


  • turbokiisseli
    vastasi
    Saisivat pikkuhiljaa julkaista hinnaston tuosta. Tietäisi lähteekö sitä autokaupoille :) Henk. koht. neliovinen versio näyttää paremmalta kuin kaksiovinen. Iso maski on ehkä hieman mauton salmiakkikuvioisena.

    Leave a comment:


  • arto s
    vastasi
    Olishan tuon voinut nimetä suoraan vaikka RS1:ksi. Tuskin tuosta enää äksympää versiota tulee. Eli hyvittäin samaa mieltä Herr Toivasen kanssa.

    Leave a comment:


  • Ilkka L
    vastasi
    Minusta tuo S1 olisi pitänyt jäädyttää ja pelipaita nostaa hallin kattoon.
    Sanos muuta. On jokseenkin koomista, että tuolla pikkusportilla on sama nimi mikä rallimaailman legendalla.

    Leave a comment:


  • LongJohn
    vastasi
    http://www.automerkit.fi/uutiset-tre...hvistettu.html

    S1 200hv. Minusta tuo S1 olisi pitänyt jäädyttää ja pelipaita nostaa hallin kattoon.

    Leave a comment:


  • turbokiisseli
    vastasi
    Näin siitä oli huhua. http://www.youtube.com/watch?v=qKs7qW0Z0fU Siitä Promovideo

    Leave a comment:


  • TeroPee
    vastasi
    Onkos A1 töpselihybridi? Jos on niin hyvä homma!

    Leave a comment:


  • Ertzi
    vastasi
    Jos mulla tollanen sähköauto olis niin varmaan tulis ladattua tallissa ja sen maksaisi asukkaat puoliksi yhtiövastikkeessa :D

    Leave a comment:


  • flektivitonen
    vastasi
    Olisiko 1euro, tai vähän reilu/100km.

    Leave a comment:


  • turbokiisseli
    vastasi
    Hybridissä on toisaalta niin pienet päästöt, että sen puolesta hinta voi olla hyvinkin kilpailukykyinen. Jossain oli spekulointi 3l keskikulutuksesta plug-in -mallille. Itse esim. saisin ajettua kaikki työmatkat pelkällä sähköllä => keskikulutus käytännössä 0l / 100km. Tuollaisen lataus ei kuitenkaan montaa euroa verkkovirralla maksa.

    Leave a comment:


  • Vänni
    vastasi
    Eikös tuon pitäisi olla edullisempi kuin A3 ja mahdollinen hybridi saattaa sitten olla jossain A3 tq hinnoissa tai jopa ylikin...

    Leave a comment:


  • James Potkukelkka
    vastasi
    Jaahas, siinä onkin meidän perheen uusi kakkosauto, mikäli se on vähänkään minusta kiinni. Pitää alkaa lämmittelemään eukkoa... mitä mahtaa lukea hintalapussa?

    Leave a comment:


  • turbokiisseli
    vastasi
    Huhujan mukaan neliveto on toteutettu plug-in -hybriditekniikalla. Edessä 1.4tsi ja takapyörät sähkömoottorilla. Pelkällä sähköllä ajettaessa auto olisi siis sähkökäyttöinen takaveto! Mielestäni tuo on todella fiksu ratkaisu.

    Taidan pitää tuon oman A4:n vielä talven yli ja ostaa kesällä A1:n. Toivottavasti hinnat sijoittuvat max. A3:n tasolle.

    Leave a comment:


  • arto s
    vastasi
    Jos tuohon tosiaan löytyy se 160hp, alkaa tuommoinen kiukkupussi kiinnostaa minuakin. Varmasti erittäin hauska kaupunkiratsu. Aika äksyn näköinen se ainakin on.

    Leave a comment:


  • TeroPee
    vastasi
    Audi A1 markkinoille ensi toukokuussa

    Omien sanojensa mukaan Audi tuo ensimmäisen todellisen premium-auton pikkuautoluokkaan.

    Uusi Audi A1 tulee myyntiin toukokuussa 2010 kolmeovisena, mutta ainakin viisiovinen vaihtoehto on tulossa sen rinnalle myöhemmin. Volkswagen Polon perusrakenteeseen pohjautuvat A1 on valmistajansa mukaan erittäin korkealaatuinen auto.

    Audi uskoo, että asiakkaat ovat valmiita maksamaan hyvästä laadusta ja varustelusta perusautoa korkeamman hinnan. Niinpä tulevassa A1:ssä on paljon sellaisia varusteita ja apujärjestelmiä, joita on tähän saakka totuttu näkemään vain paljon suuremmissa ja kalliimmissa autoissa.

    Lähde: Tekniikan Maailma


    Ei voi mitään, A1 alkaa supattaa korvanjuuressa jo nyt aika lujaa..

    Leave a comment:

Working...
X