Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Coupe GT5S vm -81

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Heksi
    vastasi
    Olisko ollut niin että 81-82 nelivalot, 83-84 pystyt lasit, ja -85 eteenpäin tuli isot puskurit ja viistot lampun lasit. Urkin valot vaihtui samalla syklillä.

    Leave a comment:


  • J-M Koopikka
    vastasi
    Valoista vielä sen verran, että eikö 84 ja alkupää 85:sta ole vielä ns Pystylasi-valoilla, kun taas loppupään tuplavaloissa lasi on jo viiston mallinen

    Leave a comment:


  • Matts
    vastasi
    1981 mallista oli kyse, trafin mukaan type 85.

    Leave a comment:


  • evinrude
    vastasi
    Coupe Gt5S-85
    vm.85 on jo leveillä valoilla, nelivalot vain alkusarjan autoissa.
    1920 cc kone johon vaihdettu ruisku
    Kaasutinkoneeseen ei mene ruisku suoraan koska suuttimien paikat on kannessa, eli kone tai vähintään kansi vaihdettu samalla, ilmeisesti koko tekniikka jos 5-v.

    Leave a comment:


  • Matts
    vastasi
    Oli jotkut lamput paikoillaan mutta niiden alkuperäisyydestä ei ole tietoa. Tuohon koriin voisi hyvin laittaa esim. 2.0T koneen ym. ei se siitä huonommaksi menisi. 500hp liikuttaisi sitä jo mukavasti :)

    Leave a comment:


  • Quattro_4
    vastasi
    Onko nelivalojen hilppeet tallella? Kerran on jo "pilattu" ja heivattu kaasuttajat yms mäkeen, niin pikku muullakin sipistelyllä siitähän saisi ihan oivan näköisen. Kapeakylkinen on hieno!

    Ja sittenkun rakentelu lähtee lapasesta, nii seuraava vaihe onkin Gr2 replica, ja korkealta kiertävällä kymppivalve vitosella <3

    https://www.youtube.com/watch?v=hgCteneHquM
    Attached Files

    Leave a comment:


  • evinrude
    vastasi
    olisko jopa ollut Giugiarolla sormensa muotoilussa.
    Virallisen tiedon mukaan olis :)

    Leave a comment:


  • Matts
    vastasi
    Tuon kuntoinen voisi olla kiva kesäautona.

    Leave a comment:


  • Tolkkju
    vastasi
    Esim. tämmöisen värinen olisi tooosi hieno...
    Attached Files

    Leave a comment:


  • jta
    vastasi
    Kyllähän se sopivasti menisi UrQ:n rinnalle ihan muunkin värisenä :)

    Leave a comment:


  • JPohja
    vastasi
    Ristiriitaisia ajatuksia tuosta mallista, olisko jopa ollut Giugiarolla sormensa muotoilussa. Monasti halunnut hankkia Urkin rinnalle saman värisenä...

    Leave a comment:


  • Matts
    vastasi
    Ei ollut kameraa mukana kun ei ollut tarkoitus kuvia ottaakaan. Toisaalta auto kun ei ole virallisesti myynnissä niin ei siitä kehtaisi kuvia jakaakaan.

    Leave a comment:


  • jta
    vastasi
    Ei kuvia olis?

    Oma näkemys aika linjassa arvosta noilla tiedoilla.

    Leave a comment:


  • Matts
    aloitti aiheen Coupe GT5S vm -81

    Coupe GT5S vm -81

    Kävin "pitkähkön" matkan päässä katsomassa pitkään seisonutta Audi Coupe Gt5S-85 autoa. Katsastettu viimeksi 2002.

    1920 cc kone johon vaihdettu ruisku ja 5v laatikko. Sisusta homeessa ja aika säälittävässä kunnossa. Alustassa ei näkyviä reikiä mutta massattu lähivuosina paksulla massalla ainakin pohjan etuosasta. Varmasti hitsattavaakin löytyy, helmat oli jo aika kuoppaiset ja ohkasen tuntuiset.

    Eipä tuosta sen enempää, omistaja odottaa siitä tuhansia mutta minusta enintään tonnin auto, jossa työtä on valtava määrä, että kehtaa edes ajaa päivällä.
Working...
X