Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi 50
Collapse
X
-
Tällänen Audi 50 GL oli myynnissä tässä "jokunen vuos" sitte, olisko ollu ihan nettiautossa.
-
Olisko kellään kiinnostusta polosesta/50
Polo papereissa mut taitaa olla aika paljon osaa vaihdettu viiskymppisestä
Leave a comment:
-
Meillä oli joskus tuommonen vihreä Polo 77 UMU-559 varmaan paalattu jo. Ainoa muisto oli että bensapummu reistaili useasti ja silloin ei ollut varaa ostaa VW oem pumppua vaan mentiin tarvikeosilla jotka aina kesti hetken kunnes taas jätti tielle. Mutta oli todella mukava auto Fiat 133 jälkeen
Leave a comment:
-
Miulla on polonen jemmassa. Vannapee Audi, maski vaihdettu viiskymppisestä.
Koneki viiskymppisen. Saattaa olla muutakin osaa siirretty ku Audi oli varaosa autona tuolle poloselle...
Leave a comment:
-
Onko missäin päin Suomessa Audi 50 myyntissä? Tai ehkä joku täällä forumissa?
Leave a comment:
-
Projektikertomus olisi kovasti suotavaa. Itse en pidä kuvien linkityksistä, eli jäseneksi vaan.
Leave a comment:
-
Joo tee ihmeessä oma topikki vaikka tonne projektiosioon! Siellä ei liiaksi näitä helmiä pyöri. Jäseneksi liittymällä voit ainakin uppaa kuvat suoraan tänne, toinen vaihtoehto laittaa linkeillä, jos kuvat löytyy joltain toiselta sivustolta. Mielenkiinnolla odotan :)
Leave a comment:
-
Mulla on Audi 50, vm.1975. On ollut ajamatta n.29 vuotta. On menossa ajokuntoon laittoon/-korjaukseen tuossa American Car Shown jälkeen. Akku tuli jo Saksasta. Muut tarvittavat osat tilataan myös sieltä. Voin laittaa kuvan/kuvia, jos osaan tänne laittaa. Saa jeesata/laittaa neuvoa siitä. Tää on vasta eka viesti tänne.
Leave a comment:
-
Oletko kattonut sellaisesta paikasta kuin https://www.volkswagen-classic-parts.de/
Tuo on volkkarin oma vanhempien mallien verkkokauppa
Leave a comment:
-
vw derby 77 vm on itsellä laitossa peltiosia on vaikea löytää esim taakse hiekkapeltiä:(
Leave a comment:
-
Minulle tarjottiin ensin Audin rattia llmaiseksi ja myöhemmin vielä vetokoukkua. Sitten kun oli koukussa, niin alettiin pyytämään osista rahaa. - Hydrauliikkapumppu 200e, ja pommista 150e. Välillä oltiin vähän velkaakin osista. Tuttu tarina varmasti monelle.
Leave a comment:
-
Juu, osa osista on hapantunut käyttökelvottomiksi. Kannet tervasin säilöön vietäessä, mutta eipä nekään iäisyyksiä säily. Sitten on jotain peltiosia, joita on haalinut hyväkuntoisia kaukaa ja maksanut rahaa niistä. Yhdelle foorumilaiselle tarjosin hyviä ovia 70e/kpl, mutta ei hän viitsinyt edes vastata viestiini, vaikka oli ovia vaille. Niitä on kuitenkin sen 20 vuotta jo säilönyt sen lisäksi, että niistä on jo ostaessakin maksanut. Sellaisia ei oikein kannata alkaa ilmaiseksi jakelemaan, vaan vetää traktorilla yli ennen romu-ukolle antamista, koska säilytystyöllä kannattaa pitää arvo, jotta tavaraa säilyisi jatkossakin.
Leave a comment:
-
Harmi heittää hyvää tavaraa pois, kun kellekään ei kelpaa. Myöhemmin joku parkuu, kun ei löydy enää mistään. Mutta maksaa se varastointikin jotain. Varsinkin sellaisissa olosuhteissa ettei happane omiaa aikojaan.
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja erssi Näytä viestiAudi 50:sen moottorivaihtoehdot: (etkan mukaan)
HJ 58hp 1,3L
HC 60hp 1,1L
HD 52hp 1,1L
HB 50hp 1,1L
HH 60hp 1,3L
HE 34hp 0,8L
Ei ole vissiin kellään tarvetta enää Polon osille? Ajattelin laitella taas peltiosia romu-ukon noudettavaksi. 90-luvun lopussa uutena ostettu tankkikin menossa. Luukkuja on myös Derbyn joka reikään. Rullaava Derbykin taitaa lähteä. Siitä puhallettiin ja maalattiin etutolpat jarruineen aikanaan.
Leave a comment:
-
Löytyy hyllystä 900cc koneen kansipahvi (uusi Payen). Peräisin derbystä vuodelta 84.
Leave a comment:
-
Aikoinaan ajellut aika paljon tuollaisella mk1 Pololla. Äidin yhdessä vihreässä oli 0,9l kone joka sitten leikkasi pohjanmaalla. Siihen laitettiin sitten joku 1,3l kone tilalle. Kun nuorena kloppina huomasi että pelkääjän paikalta pystyi varpaitten kärjellä antamaan lisää kaasua oli kesä hiekkatiellä äidin pelkääjänä pelastettu.
Moinen Audi 50 on vielä saatava. Yksi meni sivu suun blocketissa, mutta mitä olen kuullut jälkeenpäin niin ei olisi ollut itselle sopiva projekti.
Larussa pyöri vuosi-pari sitten oikein hieno keltainen mk1 Polo, onko peräti jäseniä?
Leave a comment:
-
Audi 50:sen moottorivaihtoehdot: (etkan mukaan)
HJ 58hp 1,3L
HC 60hp 1,1L
HD 52hp 1,1L
HB 50hp 1,1L
HH 60hp 1,3L
HE 34hp 0,8L
Leave a comment:
-
puol vuotta sitte meni yks audi 50 paaliin, oli kyl aika huonossa hapessa.
kai siit joku seppä olis taikonu auton vielä.
-77 polo löytyy viel navetasta mihin aika paljon siirretty osia tuosta audista.
Leave a comment:
-
Löytyi nurkista jousijalka, jossa numero 857258 ja VW/Audi logo. On todennäköisesti Derbystä. Kunnoltaan ihmeen hyvä ollakseen lähinnä kompostista kaivettu. Viisi metriä enää matkaa romukasaan ja sen jälkeen "sen pituinen se".
Leave a comment:
-
Tässä Saksan Audi 50-kerhon sivuilta poimittu taulukko Polon, Derbyn ja Audi 50:sen markkinahinnoista syyskuussa 2008. Hinnat on jaoteltu viiteen kuntoluokkaan, jossa Zustand 5 tarkoittaa "pakasta vedettyä" kuntoa. Audin korkeampia hintoja selittää harvinaisuus, -07 niitä oli Saksassa rekisterissä 519, kun taas Poloja 2031.
Leave a comment:
-
Mikan polo on kyllä nätti,ei voi muuta sanoa!! :) Aika harvakseltaan nuita polojakaan on enään myynnissä suomessa! Hiljattain oli yks myynnissä nettiautossa mutta oli ruostepeikko päässyt aika pahasti iskeen siihenkin...
Leave a comment:
-
Kyllä se hinta tuppaa tuplaantumaan-triplaantumaan audin merkeillä. Pelkästään jos ostat Polon niin tuon 400e saa varautua maksamaan siitä että asennat siihen ne käytetyt Audin merkit ;)
400-600e jos löytää hyväkuntoisen Mk1 Polon/Audi 50:sen niin on vähintäänkin kyseessä hyvä kauppa. Omasta maksoin muistaakseni 700e ja mielestäni oli halpa.
Omanihan on tuossa kunnossa ollut ostettaessa, vanteet ja etuspoikka lisätty vain oston jälkeen:
http://mikaj.1g.fi/kuvat/Polo/Picture%20236_2.jpg/full
Ajokunnossa pitäminen ei tuossa automallissa ole mikään ongelma, moottori/vaihdelaatikko/alusta on ollut käytössä VAG-laitteissa samana vielä -90luvulle asti.
Leave a comment:
-
Minulla taitaa olla joitain Derbyn ja Polon osia jemmassa. Yhdet lähes ruosteettomat ovet lähti romu-ukon matkaan, mutta toiset taitaa olla vielä jossain.
Muistaakseni oli myös konepelti ja takaluukku, sekä joitain laseja. Yksi 1.1 konekin taitaa tallin nurkassa seistä ja muutama sylinterikansi.
Oikeastaan neljän puretun Derbyn osat löytyi aiemmin, mutta aika paljon vei romu-ukko mennessään.
Niin ja vanhan Derbyni alla on 2000-luvulla hommattu uusi bensatankki. Varsinaisesti en ole osia myymässä, mutta jos joku meinaa 50:n Audin tai Polo/Derbyn entisöidä, niin semmoista projektia varten voisin varastoja mennä penkomaankin.
Leave a comment:
-
Joo ei varmasti liioin löydy peltiosaa. Mitähän tuommosesta audista kannattais maksaa? Tietenki paljon riippuu kunnosta mutta suurinpiirtein? http://www.blocket.se/kalix/Audi_50_...=11&w=3&last=1
Tuota olen kysellyt mutta tuntuu omistaja pitävän kultakaivoksena autoa ja muutenkin vähän nihkeän oloista on kaupan käynti? Vw poloja ollut välillä suomessakin 400-600e ja ruotsissa samaan hintaan mutta pittääkö se hinta triplata jos on Audin merkit? :)
Leave a comment:
-
Itse muistelisin että Audia sai vain 1.1 ja 1.3litraisella koneella, 0,9litrainen oli vain Polossa. Polo ja Audi 50 on täysin sama auto ilman mitään muuta eroavaisuuksia kuin merkit ja mahdollisesti verhoilu.
Ostopäätöstä ei sitten kannata tehdä ilman autoa näkemättä, yksi merkittävä syy miksi noita on enää niin vähän liikenteessä, on todella paha ruostumisherkkyys. Itse ostin känniostoksena erittäin hyvin pidetyn yksilön, normaalin totaaliruosteisuuden sijaan ei ole kuin pari ruostereikää. Korjauspeltien teko on lopettettu (perushelmapeltien/yms onneksi vasta hetki sitten), joten mikäli ei halua suorasta pellistä korjata, niin joutuu hieman metsästämään peltiosia. Muutenkin pisteosien hankita voi tulla yllättävän kalliiksi, erittäin haluttuja tuntuvat Ebayssa olevan.
Leave a comment:
-
Pari kesää sit näin yhden tummanvihreän joensuussa. Vanhempi naisihminen ratissa.
Leave a comment:
Leave a comment: