Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi e-tron SUV

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Taneli
    vastasi
    Kävin viimeviikolla Audi Center Airportissa Vantaalla; halusin tietää lisää Audin e-tronista. Olihan siellä yksi nähtävillä ihan paraatipaikalla hintaan 105 k€, mutta vaikka 20 minuuttia uteliaana pyörin sen ympärillä ei kellään ollut aikaa (tai halua) tulla esittelemään tätä autoa? Infotiskin täditkin olivat kovin kiireisiä jutellessaan keskenään. Autokaupalla ilmeisesti menee todella hyvin vai onko niin että esittelyyn on varattava aika ihan kuten vaikka hammaslääkärille...?

    Leave a comment:


  • Heksi
    vastasi
    10:00 kohdalla alkaa hyvää videota Kaipolan videon tekemisestä, jos kiinnostaa. https://www.youtube.com/watch?v=WD5j...ndex=2&t=1510s

    Leave a comment:


  • vV8m5
    vastasi
    Kiirettä pitää, että ennen lumenlähtöä ehtivät kuvailla jos tänä vuonna aikovat.
    'Karja'puskuri sopii tuohon e-tronin keulaan ja tuo väritys.
    Lötkötin käynnistyy nätisti napista tuossa 0:06-0:07 kohdilla :)

    Leave a comment:


  • ahonen
    vastasi
    Kuulin "kylillä" että audi olisi tulossa taas Kaipolan pitkävuoreen kuvaamaan mainosta. Olisiko sitten e-tron vuorossa?

    Leave a comment:


  • jupe
    vastasi
    Eikös tuossa Lötkössäkin ollut varalta vaijeri, kun ne ajoi hyppyrimäkeä ylös? Helpompi laittaa vaijeri kireelle siinä tilanteessa jos ei pääsekkään ylös, kun etsiä auto tuolta pusikosta :)

    Leave a comment:


  • okkim
    vastasi
    Joo, aivan varmasti siitä kyllä kohistaan muualla.

    Leave a comment:


  • aakman
    vastasi
    Sitä se varmaan oikeasti on mutta kivempi ottaa näkymä xdrivemiehenä ja ajatella tätä feikkinä :)

    Leave a comment:


  • okkim
    vastasi
    Olisikohan tuo vaijeri vaan turvana, ja tehty niin että pitää sen vaan "kireällä" mutta ei vedä?

    Leave a comment:


  • aakman
    vastasi
    Olis voinu edes sen vetovaijerin videoshopata pois :( ja tuommosilla nastoilla menis varmaan etuvetonenkin vauhdilla. Not impressive.

    Leave a comment:


  • vV8m5
    vastasi
    Lötkön renkaanjälkiä seuraten.

    Leave a comment:


  • jupe
    vastasi
    Koeajo autot on tosiaan tulleet liikkeisiin ja sisälläkin on mallikappaleet.
    Varusteet näissä kaikissa ekoissa autoissa on samat.
    Kävin itse Espoon centerillä päivällä koeajamassa autoa ja hyvältä se tuntui. Sattui olemaan 1h vapaa väli niin pääsi koeajolle. Varauksia oli paljon, niin kandee soitella etukäteen jos tietylle päivälle haluaa autoa koeajaa.
    Auto oli kyllä todella hiljainen kitkarenkailla ja tehotkin on kohdallaan.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Otto.
    vastasi
    Tänään näin tämmöisen latauksessa Audi Center Helsingin pihalla. Luonnossa huomattavasti paremman näköinen kuin kuvissa.

    Leave a comment:


  • jupe
    vastasi
    Samat vastaukset näyttää Kesko/K-lataus ollut antanut muillekin, kun kyselleet millä aikataululla tai minne Ionity lataus asemia olisi tulossa.
    Aika salaista on latauspisteiden suunnittelu :)

    Leave a comment:


  • arto s
    vastasi
    Se reppana siellä toisessa päässä kyllä saa itsensä kuulostamaan robotilta. Ehkä tuo tarkoittaa, että saat kertoa, mihin sen latauspisteen haluaisit?

    Leave a comment:


  • jupe
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja Otto. Näytä viesti
    Aika hiljaista on vielä noiden Ionity HPC latureiden kanssa saa nähdä milloin niitä olisi tulossa.

    Keskohan tästä on lehdistötiedoteen antanut jo kesällä ulos:
    https://kesko.fi/media/uutiset-ja-ti...n-latausasemat

    Kyselin tässä viikolla K-lataukselta mihin noita olisi tulossa niin sain todella hienon vastauksen:
    "Kehitämme palveluitamme jatkuvasti asiakkaiden toiveiden ja tarpeiden mukaisesti"

    Eikä tämä viesti edes tainut tulla miltään automaatti robotilta :)

    Leave a comment:


  • Arvid
    vastasi
    Jos noilla hinnoilla latauskokemus on kuten Nylandin videossa, niin huh huh.

    Eli taistelet siitä ainoasta pylpyrästä Leaf kuskien kanssa ja latauspiuha ei yllä rasiaan. Eikä se vehjes edes toimi luvatulla teholla. Ja mystiset softabugit päälle.

    Laturit kun on kolmannen osapuolen bisnes, niin tilanteen parantuminen on uskon ja toivon varassa.

    330km rangella (90km/h) lataukseen pääsee tutustumaan usein, kun esimerkiksi Tampere-Turku-Pk-seutu kolmiossa yhtään edestakaista matkaa ei pääse lataamatta.
    Viimeksi muokannut Arvid; 3.2.2019, 13:25.

    Leave a comment:


  • tuxo
    vastasi
    Sen verta suolaiset hinnat lataukselle, että melkein sama ajaa pensalla. Ymmärrän kyllä että suurimman osan latauksista saa tehtyä kotona, mutta silti.

    Leave a comment:


  • Otto.
    vastasi
    Audin latauspalvelu ja sen hinnat Euroopassa:

    https://www.audi-mediacenter.com/en/...-on-grid-11267

    Suomessa:
    https://e-tron.charging-service.audi...udi-fi/tariffs

    Leave a comment:


  • vayne
    vastasi
    Tämä malli tarjoo perus virityksenkin helpoksi, lisää kulkua saa ostaa autosta suoraan näytön kaupasta. Jännä kuulla miten tuo toimii, kun porukka autoja saa.

    Leave a comment:


  • Jari Tikka
    vastasi
    En ole vielä, mutta parin viikon sisällä pääsee ajamaan ja sitten menee varmaan tilaukseen

    Leave a comment:


  • maileri
    vastasi
    Löytyykös palstalta ketään, joka on jo laittanut etronin tilaukseen?

    Leave a comment:


  • jpeltopuro
    vastasi
    Osa Teslabjörnin ongelmista taisi olla käyttäjässä. Audin käyttöliittymään tottuneena ne valikot ja toiminnot näyttivät ihan loogisilta. Ja latauspiuha ei yllä, jos se on lähtöjään turhan lyhyt. Ja jos autoa ei tajua ajaa sivusuunnassa sitä silmällä pitäen. Hyviä videoita silti.

    Leave a comment:


  • J-M Koopikka
    vastasi
    Kyllä tuo range aiheuttaa vielä "range-anxietyä", ainakin TaoTaolla pääsee tankillisella kutakuinkin saman mittaisia stinttejä, ja kyllä se aiheuttaa ikävää stressiä matkantekoon täälä maaseudulla. Varsinkin jos ja kun lataus/tankkauspisteet ovat harvassa.

    Leave a comment:


  • mhaanpaa
    vastasi
    Niin ja pidemmällä stintillä kulutus 25 kWh/100 km, -5 pakkasella, märällä tiellä ja tais luntakin sataa jossain vaiheessa. Tämä kulutus jo mielestäni ok tasolla.

    Leave a comment:


  • vV8m5
    vastasi
    Bjørn Nylandin E-tron review
    Jotain pientä kehitettävää tuossakin videolla tuli ilmi; hidas ja vähän monimutkainen käyttöliitymä (kosketusnäytöt täynnä rasvaisia sormenjälkiä) ja boottailee testissäkin useaan otteeseen (31:29 shiiiieeet), korkeahko kulutus (32kWh/100km), latauspistokkeen lukitusongelma (johtui luultavasti päällä olleesta parkkilämmityksestä), rämisevä sisusta uudessa autossa... Arkikäytössä nuo saattaisi alkaa sapettamaan melko pian, varsinkin auton hinta huomioiden.

    Talvikelin range 330km 90km/h keskinopeudella.
    Viimeksi muokannut vV8m5; 29.1.2019, 19:05. Perustelu: Range-lisäys

    Leave a comment:


  • Vinsu
    vastasi
    Toi on positiivinen homma kun navi ja virtuaalinen mittaristo kuuluu varustukseen. Nykyistä omaani hankkiessa kiinnosti kans virtuaali joka itsessään olikin kohtuullinen, muistini mukaan n500€. Mutta eihän sitä saanut ilman navia niin hinta nousi viiteen tonniin. En hankkinut.

    Leave a comment:


  • vayne
    vastasi
    Joo pitkälti yli satku, kun vähän edes ruksii :)

    Leave a comment:


  • maileri
    vastasi
    Ja Suomen viralliset hinnastot julkaistu tänään: https://www.audi.fi/fi/web/fi/models...at/e-tron.html

    Leave a comment:


  • Peerless
    vastasi
    Ihan mielenkiintoinen tuo 40minuutin youtube video. Varsinkin Coloradon Pikes Peak ja Lappi pätkät. Enemmän olisi saanut kyllä noista tuloksista kertoa testien jälkeen.

    Leave a comment:


  • villho
    vastasi
    Reilut 40 minuuttia making of -propagandaa: https://www.youtube.com/watch?v=7Fij8W6_wNw

    Leave a comment:

Working...
X