Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

1.8T turbon vesijäähdytys/muutos

Collapse
X
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 1.8T turbon vesijäähdytys/muutos

    Kokeilen 1.8T moottorissa (ei vesijäähdytettyä billett ahdinta).Onko kokemusta että miten kannattaa tehdä toi vesijäähdytyksen poisto?.Itse mietin että jätän sen vesikierron imusarjan päältä menevästä vesiputkesta lohkoon eli kunnon Putki/letku väliin tai lohkon päähän tulppaus, mutta kestääkö imusarjan päällä menevässä vesiputkessa minkälainen tulppaus eli paine voi olla kova tossa putkessa.Olisiko vinkkejä kenelläkään?

    #2
    Joko laitat letkun yläputkelta lohkoon eli kiertämään vesi. Tai sitten teet niin kuin itse tein, yläputkesta lähtö pois ja hitsaten umpeen. Lohkosta tulppasin lähdön.

    Comment


    • #3
      Kiitos paljon Mika vastauksesta :)

      Comment


        #4
        Ei se mitään erikoisia poppakonsteja vaadi. Pane on luokkaa max 1,5bar.

        Comment


        • #5
          Ton ilmaamisen kanssa on aina jotain pientä vaivaa, välillä menee ihan ok että saa ilmattua, ja taas teettää näköjään töitä, täytyy ottaa väliputki-teflonletku pois ja laittaa lohkoon tulppa ja samoin vesiputkeen ja kokeilla.kaikki säiliön nosto ylös ym kuviot tuli taas kokeiltua mutta jossain se ilma lukko on taas jälleen kerran on, mutta kyllä se tästä

          Comment


          • #6
            Tunnin googlettaminen ei tuottanut tulosta ja juuri nyt ei pääse auton konepellin alle tutkimaan niin käännyn teidän viisaampien puoleen.

            Eli onko siis VAG:in 1.8T AWT moottorilla oleva turbo vesijäähdytteinen?

            Comment


              #7
              Kyllä se on.

              Comment


                #8
                Äkkiseltään ei tule mieleen vag bensakoneen turboa, joka ei olisi vesijäähdytteinen.

                Comment

                Working...
                X