Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 C5 1.9 TDI ilmastoinnin econ modea ei saa pois päältä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Nyt puhallin vaihdettu ja pelittää taas. Motonetistä 70e ja piti liitin vaihtaa vanhasta puhaltimesta.

    Comment


    • #62
      Mitähän lukemia tuohon g65 anturiin tulevan töpseliliittimen kustakin pinnistä pitäisi tulla tuohon pistokkeen päähän, (liitin ja anturi 3 napainen) Koska laturi remontin yhteydessä ilmastointi lakkasi toimimasta (econ mode päällä eikä lähde pois) ja päällä vikakoodi g65 open or Short to plus. Mittailisin ensin että onko tuo anturille tuleva johto mennyt jostain nyt poikki laturia pois nykiessä. Anturin töpseli oli jumittunut äärimmäisen tiukkaan ja särkyi töpselistä kuoret ja jopa itse anturi pyörähti hieman löysälle (kiristin heti takaisin) tuota liitintä tapellessa irti. Pystyykö tuota itse anturin pinnejä miten mitä arvoja mittaamalla toteamaan onko itse anturi ottanut siipeensä tuota töpseliä irrottaessa.

      Comment


      • #63
        Osaakohan kuka sanoa mitä arvoja noista pitäisi mittailemalla saada että tietäis onko anturi sökö vai missä vika? ?

        Comment


          #64
          En voi antaa arvoja, mutta jos koodi on pysyvä, eikä intermittent, niin melkeen johto poikki tai anturi hajalla.

          Comment


          • #65
            Juu koodia ei saa pyyhittyä pois, tulee samalla hetkellä takaisin kun nollaa koodin. Tuli vielä mieleen että onkohan noissa jossain vielä sulaketta joka liittyy ilmastoinnin kytkeytymiseen(siis muualla kuin kojelaudan päädyssä, ne kojelaudan päässä olevat ilmastointiin viittaavat olen katsonut, ehjät ovat, ja puhallus nopeus, lämpötilan säätö ym tuossa yksikössä toimivat, econ mode vain ei lähde päältä) joka vois olla palanut.

            Edit: vika ratkesi, kun pääsi katsomaan anturin päätä ja pinnejä niin siellähän oli yksi pinni taipunut liittimen edessä lyttyyn, onneksi ei ollut vuotanut aineet ulos vääntyneen pinnin välistä /juuresta. - > Pinnin oikaisu ja econ mode lähtee napista pois ja taas antaa kylmää
            Viimeksi muokannut Allroad2.5tdi; 10.7.2019, 10:23.

            Comment


              #66
              1 Fault Found:
              00256 - A/C Pressure/Temperature Sensor (G395)
              002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
              Freeze Frame:
              Fault Status: 00100010
              Fault Priority: 3
              Fault Frequency: 3
              Reset counter: 84
              Mileage: 259736 km
              Time Indication: 0
              Date: 2020.05.18
              Time: 19:07:55
              Tuollasen koodin anto miulla.
              ECON napissa palaa valo ja vaikka siitä painaa niin valo ei sammu, eli ei anna laittaa ilmastointia päälle. Eli anturin vaihto vai vika jossain muualla?

              Comment


                #67
                Koodi on satunnainen, milloin on täyttöhuolto tehty? Voi olla että kylmäaineet vähissä. En lähtisi anturia vaihtamaan ennen kuin on varmistettu että kylmäaine ja/tai painetta riittävästi.

                Comment

                Working...
                X