Elikkä apparinpuolelle puhaltaa kuumaa kokoajan vaikka säätäisi kuinka manuaalisesti tai automaatilla, kuskin puolella tuntuis toimivan normaalisti.
Niin missähän mahtais olla vika? säätö moottoreita ropailtuani kaikki tuntuisi kuitenkin liikkuvan. vikaa herjas sisäkierron potikasta sekä lähinnä kuskia apparin puolella olevasta potikasta mikä sitten lienekään.
Voiko kyseinen vika olla tilapäinen vai meneekö aina säätömoottori/potikka yhdistelmä aina vaihtoon, läpät/vivustot eivät olleet jumissa.
Mitähän mahtaa säätömoottori muuten maksaa ja mistä kannattaakysellä.
Ja auto on A4 b6 1.8tq 03
Niin missähän mahtais olla vika? säätö moottoreita ropailtuani kaikki tuntuisi kuitenkin liikkuvan. vikaa herjas sisäkierron potikasta sekä lähinnä kuskia apparin puolella olevasta potikasta mikä sitten lienekään.
Voiko kyseinen vika olla tilapäinen vai meneekö aina säätömoottori/potikka yhdistelmä aina vaihtoon, läpät/vivustot eivät olleet jumissa.
Mitähän mahtaa säätömoottori muuten maksaa ja mistä kannattaakysellä.
Ja auto on A4 b6 1.8tq 03