Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Passatin piristäminen PES G2:lla ja upgreidaus 2.7bitiksi

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Tutulta Kajaanin romarilta ostin konepellinlukon ja vaijerin. Tänään vesisateessa vaihdoin ja toimii. Nyt tosin sade lakkasi. Matkalla oli tuttu vedenpaisumus 5-tiellä. Taas tuli vedet vänkärin jalkatilaan. Nyt antoi raitisilmasuodattimen akkukaukalontiiviste periksi. Täytyy tiivistää seuraavaksi, kun saa auton kuivaksi. Renkaissa on pintaa yli 5mm, mutta pahimmillaan 60km/h vauhtia piti mennä. Uraisella tiellä kohtuu sateella max. 80km/h tai sitten vesiliirrossa. Automaattinen kaistanvaihto ei kiinnostanut. Taitaa olla renkaat jo kovettuneet liikaa.

Comment

Korkeammat voimat päättivät aloittaa taas motorsportin. Kytkin levisi matkalla ja auto makaa ainakin seuraavat kaksi viikkoa Kajaanissa korjaamon pihalla. Taitaa tulla halvemmaksi ja helpommaksi vuokrata auto reissuun. Jospa selviäisi pelkällä kytkimellä, eikä laatikko olisi myöskin hajalla.Nyt sitten osaa tilaamaan, jos ei jollakin nurkissa pyöri tarpeettomia osia.

Comment

Mikä kytkin siinä oli? Alkoiko luistamaan kovasti vai eikö irroita?

Comment

RS4. Alkoi nykimään ja samassa hävisi pito täysin. Mikään vaihde ei pidä. Kone pyörii normaalisti ja kytkin rohisee vaihde päällä.

Comment

No nyt on totaalisen paskaa tuuria jo, jos ei edes oireillut aiemmin. Itse olen ajellut kärrillä ja ilman vuoden sen jälkeen kun ensimmäisen kerran luisti.

Comment

On kyllä. Ihme juttu, jännä nähdä mitä siellä on rikki.

Minulla on hyviä käytettyjä kytkimiä jos satut vielä tarvimaan viikon päästä kun pääsen reissusta.

Comment

Autodocilta näyttäisi uusi kytkin saapuneen pajalle. Jos on tasuri hajalla, niin pari vanhaa laatikkoa on täällä tallessa. Katsotaan tuomio pian. Junamatka on näköjään omaa e85 halvempaa.

Comment

Working...
                X