Autona 2010 vuoden A6 CAJA-moottorilla. Antaa otsikon mukaista vikakoodia P0441 ja aina tyhjäkäynnillä. Vikakoodi tulee takaisin koodin poiston jälkeen, mutta ei sytytä moottorin vikavaloa kuitenkaan.
Edellinen omistaja on vaihtanut kaasuläpän päällä sijaitsevan N80-venttiilin, tällä ei ollut vaikutusta. Välillä tankkauksen jälkeen ja muutenkin tankin ollessa lähes täysi, haisee polttoaine takapään lähettyvillä.
Auto toimii kyllä normaalisti ja kulutus yms. ovat samaa mitä aiemminkin. Voiko tämä koodi vaikuttaa kuitenkin päästöihin (CO ja HC), nekin kun olivat liian korkeat katsastuksessa. Autossa Erikoismoottorin softa ja putkisto- / kattimuutos tehty.
Olisiko tuo vänkärin pyöränkotelossa sijaitseva aktiivihiilisäiliö, tai mikä sen nimi nyt ikinä onkaan, yksi mahdollinen vikapaikka?
Edellinen omistaja on vaihtanut kaasuläpän päällä sijaitsevan N80-venttiilin, tällä ei ollut vaikutusta. Välillä tankkauksen jälkeen ja muutenkin tankin ollessa lähes täysi, haisee polttoaine takapään lähettyvillä.
Auto toimii kyllä normaalisti ja kulutus yms. ovat samaa mitä aiemminkin. Voiko tämä koodi vaikuttaa kuitenkin päästöihin (CO ja HC), nekin kun olivat liian korkeat katsastuksessa. Autossa Erikoismoottorin softa ja putkisto- / kattimuutos tehty.
Olisiko tuo vänkärin pyöränkotelossa sijaitseva aktiivihiilisäiliö, tai mikä sen nimi nyt ikinä onkaan, yksi mahdollinen vikapaikka?