Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S6 AAN mystinen vika

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • S6 AAN mystinen vika

    Alkaa järki loppumaan kun laittaa konepelliä kiinni alkaa auto röpöttämään ja monesti sammuu. Pelti ei ota fyysisesti mihinkään kiinni. Onko ideoita?

  • #2
    Johtosarjaa ihmettelisin, voiko olla että luukun kiinni-tunnistin johdot olisi oikarissa moottorin johtosarjaan.

    Comment


      #3
      Onko väliä miten konepellin sulkee ? Painamalla vai tiputtamalla.

      Comment


      • #4
        Ei tarvitse kun tuulihakaan asti laskea niin jo alkaa röpellys ja kun nostaa ylös niin hörähtää taas

        Comment


          #5
          Saattaa mennä vähän tyhmien kysymysten puolelle, mutta eihän paina/tuki ilmanottoa jotenkin?

          Comment


            #6
            Mites tässä korimallissa menee konepellin kaasujouset? Painaako ne mitenkään mitään tärkeetä letkua/putkea tms?

            Comment


              #7
              Yksi iso kaasujousi, mutta sille pitäisi olla hyvin tilaa eikä siinä ole kuin jarruputkia ja jäähd.letkuja&paisari vieressä.
              Roikkuuko konepellin sisäpinnalla oleva eristysmatto ja onko tässä päivitetty suorasytkäosat ja niiden johdotus? Ja onhan suutinten johtosarjat ja liittimet ehjät/kunnolla paikoillaan ettei se eristysmatto paina jotain liitosta auki?

              Comment


                #8
                Mulla oli joskus ässässä vastaava vika, ja syy löytyi muistaakseni huonosti kiinni olevasta puolien maadoituksesta(1.8t konversio siis).

                Comment


                • #9
                  Mulla S2:ssa aikoinaan samanlainen vika, kun löi konepellin kiinni niin auto sammui. Vika löytyi moottorin/rungon välinen maajohto, sen uusittuani kaikki ok.
                  Ehkä maa kulki jotenkin saranan ja lukon kautta tai jotain??? Tää on niitä mystisiä...

                  Comment

                  Working...
                  X