Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

2.8 30v kaasuläppä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 2.8 30v kaasuläppä

    kaverin puolesta kyselen...

    Potilaana Passat B5 2.8 4-motion automaatti, jossa se perinteinen ongelma veden tulviminen jalkatilaan ja laatikon ohjainboxi entinen.

    Vaihdoin vastaavan TCU:n tilalle ja VCDS-lite kiinni.
    Laatikko tuntui pelaavan (oli vikakoodi kommunkaatiosta ECU:n kanssa), mutta kaasuläppä ei reagoinut ja siihen tuli seuraava vika:

    Control Module Part Number: 3B0 907 551 DD
    Component and/or Version: 2.8L V6/5V G 0010
    Software Coding: 11751
    Work Shop Code: WSC 31000
    VCID: 68A3F0C41B6B
    Additional Info: WVWZZZ3BZ5E146969 VWZ7Z0E1515643

    2 Faults Found:

    17987 - Throttle Actuator (J338): Adaptation Not Started
    P1579 - 35-00 - -
    17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction
    P1545 - 35-00 - -

    Tein ohjeen mukaisesti 060 kanavalla läpän uudelleen asemointia, mutta siihen tuli heti error, eikä asemointi onnistunut.

    063 kanavalla kick-down toimii normaalisti ilman erroria.

    Eli kun auto toimi koneeltaan ja kaasupoljin toimi ok ennen TCU vaihtoa, voiko TCU (esim. firmware versio eri) aiheuttaa kuitenkin tuon errorin kaasuläpän asemointiin?

    Vai onko tässä lottovoittajan tuuria ja kaasuläppä rikkoontui TCU:n vaihdon yhteydessä

    EDIT: Moottorin ECU oli myös saanut kosteutta, homma hoidossa
    Viimeksi muokannut Frostspring; 5.5.2019, 19:37. Perustelu: tilapäivitys
Working...
X